Voiko tähän terveyslaskuriin luottaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

protsku

Banned
Seuraavan linkin takaa löydätte näppärän terveyslaskurin: http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/longevity/

Minulle tämä laskuri ennustaa eliniäksi 77 vuotta joka on kyllä mielestäni aika yläkanttiin kun ottaa huomioon että suvussa on ollut sydän- ja verisuonitauteja, lisäksi olen ollut suurimman osan aikuisiästä varsin reilusti ylipainoinen. Tosin ei tullut kokeiltua että miten paljon laskuri muuttaa ennustetta jos edellä mainitut seikat olisivat nekin parasta a-ryhmää.

Mites on, elääkö kaikki pakkislaiset tämän laskurin mukaan yli 70-vuotiaaksi vai pitäisikö vähän säätää elintapoja uusiksi? :arvi:

protsku sanoi:
Seuraavan linkin takaa löydätte näppärän terveyslaskurin: http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/longevity/

Minulle tämä laskuri ennustaa eliniäksi 77 vuotta joka on kyllä mielestäni aika yläkanttiin kun ottaa huomioon että suvussa on ollut sydän- ja verisuonitauteja, lisäksi olen ollut suurimman osan aikuisiästä varsin reilusti ylipainoinen. Tosin ei tullut kokeiltua että miten paljon laskuri muuttaa ennustetta jos edellä mainitut seikat olisivat nekin parasta a-ryhmää.

Mites on, elääkö kaikki pakkislaiset tämän laskurin mukaan yli 70-vuotiaaksi vai pitäisikö vähän säätää elintapoja uusiksi? :arvi:

88 vuotta :eek:

75. varmaan tulee osumaan aika oikeaan, ellei syöpä tai vastaava tai tapaturma vie miestä ennen aikoja. Tosin vastausvaihtoehdoissa olisi parantamisen varaa...

84, ja tosissaan aika suurpiirteisiä vaihtoehtoja.

78 vuotta. Eli vielä 58 vuotta edessä :)

Voi perse mä elän jopa 84 vuotiaaksi! Aika jännä juttu huumeiden käyttö ei vaikuta lopputulokseen kuin yhdellä vuodella. (en siis itse käytä vaan kokeilin :-)

Tuohan on niin :david: -testi kuin olla ja voi :down:

Esim. alkoholista on nämä vaihtoehdot. Eikö noiden väliin vielä jokin vaihtoehto sopisi :P
-En koskaan juo yli 3 annosta päivässä
-Juon yli 4 annosta vähintään kerran viikossa

Lisäksi jos ei ole kasvissyöjä, elinikä lyhentyy 5 vuotta ja muuta vastaavaa sekoilua :D

Noh, 76 vuotta kuitenkin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voi video, vielä 57 years to go.. :-)

95 vuotta! :) Hmm..Ei ollenkaan hullumpi ennuste, kun ottaa huomioon sen, että molemmat mummoni elivät päälle 90-vuotiaiksi. Toinen lähes 95- vuotiaaksi.

63-vuotiaaksi voi kyynel...

85-vuotiaaksi...ihan jees.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom