Voiko tähän terveyslaskuriin luottaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nuo alkoholi vaihtoehdot on aivan surkeat, ja ne vaikuttaa lopputulokseen saman verran kuin muut kohat yhteesä.

No tulos oli niinkin omaperäinen kuin 75v vaikka kaikki muut paitti alkoholi oli suuurinpiirtein parhaat maholliset.

Pappa eli 90 vuotiaaksi mummo 98 vuotiaaksi ja mummon sisko täyttää pian 100. Jos niitä on uskominen niin täällähän kekkuillaan vielä pitkään.

81... Siinä ja siinä että pääseekö eläkkeelle ollenkaan, kun tuntuvat kokoajan nostavan eläkeikää :(

88 :rock:

83v no voi helvetti. Ite kyl oon tyytyväinen jos keski-ikäiseksi elän, tuo 83 on ihan yläkanttiin, tai jos sitä hyvässä kunnossa ois niin kai sitä vois kestääkin mut sellainen saattohoitovanhuus ei kyl paljoo houkuta. Kyllä ois kuula kallossa jos päivääkään sellaista joutuis kestämään.

Jansq- elelee 80-vuotiaaksi. mxm:n kanssa vähän samoilla linjoilla.. Ei innostais elellä noin vanhaksi.

Tuopa näyttää 89 vuotta eli 71 vuotta aikaa jäljellä. Nyt vaan pitäis laatia tarkka sekunttikello aikataulu, että käyttäis tuon ajan järkevästi. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
:rock: Elän 83-vuotiaaksi. Ilman muuta hyvä ja luotettava laskuri. :)

70v... eli kerkiää vielä tekemään tyhyymyksiä reippaasti.

88 vuotta :) mutta epäilen, koska isän puolelta vain yksi mies on elänyt yli 49-vuotiaaksi, sydän pettänyt kaikilta

90 -vuotta. Ei jumalauta, en mä täällä jaksa kiikkua 68 vuotta lisää... No, mutta vittumainen ämmä kun olen niin voin luottaa siihen että joku päästää mut päiviltä ennen ku joudun hourulaan kuseksimaan sänkyyni ja huorittelemaan hoitajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom