Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu et oli hyvät puhelin kaupat...... Kävin puolenpäivän aikaan ostamassa uuden luurin ja nyt se on jo huollossa.

Ei oikeestaan etes vituta... ärsyttää vaan hieman

Saatana, kuinka vaikeaa voi olla pesukoneen toimintakuntoon asentaminen. Kuka perkeleen insinööri suunnittelee ne koneet; se tuloletku on aina liian lyhyt ja väärällä puolella. Ensin joku pihi runkku oli vienyt mennessään takaiskuventtiilin ja sitten tämä.
Ja vittu mitä tänkin talon suunnittelijoilla on taas liikkunut mielessä kun ovat piirustuksia tehneet. Hanakulmarasia toiselle seinälle, ja kojerasia vastakkaiselle seinälle. Yritä nyt siihen saatana kytkeä pesukone. Ei se saatana voi oikeasti olla niin vaikeeta.
Sitten kun joskus saan ton paskarakkineen kuntoon niin on vuorossa vaatteiden silittäminen joka vasta herkkua onkin. Eli te siellä SINI-tuotteella: Vittu kannattaisiko itse kokeilla niitä teidän paska tuotteita ennenkuin alatte valmistaa&myydä niitä ja saatte normaaliälyllä varustetut ihmiset itsemurhan partaalle.
Se teidän höyrysilityslauta on aivan perseestä.
Silitysraudan johto jää aina kiiini silityshommissa sinne loveen joka on laudan ja päädyssä olevan silitysraudan paikan välissä. Saatana, ei sekään voi olla noin vaikeeta perkele. Pikkasen keittää tällä hetkellä.

Inska sanoi:
Silitysraudan johto jää aina kiiini silityshommissa sinne loveen joka on laudan ja päädyssä olevan silitysraudan paikan välissä. Saatana, ei sekään voi olla noin vaikeeta perkele.
Sama asia ottaa päähän. Silittäminen on muuten ihan mukavaa hommaa, mutta tuo on erittäin ärsyttävää. Kun olisi riittänyt, että silityslaudan suunnittelija olisi edes yhden kerran kokeillut uutta hienoa lautamalliaan. Eikä olisi tarvinnut tehdä suurta muutosta, niin lauta ei nappaisi johdosta kiinni.

Vituttaa kun tarvii hikoilla kun elukka, eikä saa syödä kunnolla. Kaikki bodarit on ihan ääliöitä kun puhuu että vatsojen pitää aina näkyä. Sitten vielä väitetään että tykätään jostain saatanan leseistä, ja valehdellaan silmät ja korvat täyteen:"Kun tottuu terveelliseen ruokaan, ei enää edes tee mieli huonoja ruokia". Just joo.

Mä olen niinkuin lii priisti:

"Staying lean year around? Fuck that, i´ll rather be fat & happy". Saatana, ja menin vielä lupaamaan 15 kiloa pois kesäksi. Haistakaa paska.

Vituttaa myös kaikki rysäkepit salilla. Jaksetaan valittaa kun puntti ei nouse yhtä helposti kuin tällasella paksulla pojalla. Mutta sitten saatana ahdetaan kaljaa ja munkkia kurkusta alas ja silti päkki näkyy. Olkapäät säikeillä vedetään valkovenäläisiä ja kebabbia, hihhei.

Ja vituttaa että kaiki oikeesti tehokas rasvanpolttolääkitys on vaarallista. Esim. DNP. Ja rasvaimu kallis. Ja amfetamiini syö lihaksia. Ja clemput tai efe ei kumminkaan ole mitään ihmeaineita.

Sekin vielä vituttaa että ensi viikon torstaista sunnuntai-aamuun mennään luultavasti juomatta vettä. Su illalla syön ainakin 300 g rasvaa ja 700 g hiilareita, kaikki huonoista lähteistä. ja niin paljon suolaa että naama turpoaa muodottomaksi. Ja viinaa kaksin käsin. Minttuviskiä ja kaljaa. Ja jekkubatteryä. Ja valkovenäläisiä. 3 viikonloppua ollu sillon selvinpäin.

Vähän helpotti tää vuodatus. Mutta enempi helpottaa kun pääsen tekemään ton viimesen kappaleen asiat.

vituttaa kun dietillä ei salihommat pelaa, kun en tajua vetää varmoilla painoilla, vaan vedän aina failureen. Vituttaa kun ei dietillä tällä viikolla ollut tippunut paino tarpeeksi, vaikka vois se huonomminkin mennä. Vituttaa kun ei ole rahaa, että sais ostettua vaatteita ja muuta kivaa. Vituttaa.

Virustauti. Ei varsinaisesti kuumetta, mutta joka paikkaa kolottaa = salille ei mitään asiaa. Ainiin, ja tietenkin on talviloma ja se menee tällasessa pienessä taudissa. Noh tulee varmaan n. viikon tauko, tekee ihan hyvää kun kuitenkin keikkunu ylikunnon rajoilla. Toivottavasti voimat ei oo ihan kadonnu ja työ menny ihan hukkaan. Niin ja naista saanut viimeksi reilusti yli puoli vuotta sitten. Auto pitäis fiksaa, mutta varmaan näillä pakkasilla rupee mitään laittamaan. Ja muita pikkuasioita. Perkele...

Meikäläisen elämä on tässä näin. Tietokoneen edessä kotona, tietokoneen edessä töissä ja välillä käyn salilla nostelemassa painoja. Muina aikoina syön, nukun tai käyn kaupassa. Aivan, nyt siellä kaikki jokakodin Dr. Philit jo keksikin että "Mitä se vinee, ei kukaan käske istumaan siellä pimeessä sen keinovalon edessä.". Ei niin, mutta siinäpä se onkin. Olen pikkuhiljaa hyväksymässä että tämä on tässä. Se saa toivomaan että joku ampuisi minua flyygelillä.

Mixu sanoi:
Se puuduttaminen siinä onkin ainoa, joka koskee. Oon 24v ja multa vedettiin 2 kk sitten yksi viisari, 1 kk sitten toinen viisari ja tän kuun lopussa poistetaan 2 viimeistäkin viisaria. Edellisillä kerroilla en tuntunut missään. Yläviisari vain vedettiin pois - plups - en ees huomannu sitä ja alaviisarikin leikattiin hyvin siististi irti, ei kipua operaation aikana, eikä pahemmin sen jälkeenkään. Lepuskissa ja Tapiolassa on operaatioita tehty.

Hyvä, että sulla on mennyt noinkin kivuttomasti. :) Esim. kaverilta kun joku vuosi sitten otettiin viisuri pois, niin olikin ollut sit hammas sen verran tiukasti kiinni, että oli operaatiossa sit tullu leukaluuhunkin hiusmurtuma. :eek: Koko poski turvoksissa ja hirveät säryt, EIKÄ SAANUT EDES SAIRASLOMAA! Vittu mitä touhua oli sekin. Hyvä oli katsoa, kun kaveri asiakaspalvelutyössä yritti sit puhua asiakkaiden kanssa, kun puheesta ei meinannu saada mitään selvää. Vitun dorka lääkäri kyllä. Pidän kyllä huolen siitä, että samainen henkilö ei ota multa hammasta pois. Mulla on nimittäin huomenna aika just samalle lääkärille. :jahas: Huomenna ei siis oteta hammasta pois!!!

Vitutusta lisää mukavasti myös se, että selkä on TAAS helvetin kipeä. Joutuu TAAS pitämään salista jonkin päivän taukoa ja ilmeisesti pitää huomenna TAAS käydä lääkärissäkin. :wall:

Tähän mun eiliseen vitutukseen ... (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20381&page=721) vähän päivitystä:

Tänään minulle soitettiin ja sanottiin, että asunnosta olisi hyvä muuttaa mahdollisimman nopeasti pois, eli pakkaaminen ja muuttaminen tapahtuu ehkä jo ensi viikon aikana. Seinänaapurilla kuulemma haisee jo aika pahasti ja kohta varmaan mullakin. En ole vielä jutellut Helsinki Energian (tämä on se oikea vastuutaho) yhteyshenkilön kanssa, mutta Lassila & Tikanojalta sanottiin, että minulle tullaan ilmeisesti tarjoamaan asunto ja kaikki kulut maksettaisiin täysimääräisesti.

Eli saan väliaikaisasunnon jostain, muuttoapua (tarvittaessa myös pakkaamiseen, mitä en tosin halua), varastotilaa sekä kulukorvaukset aiheutuneista kuluista, esim. jo maksetuista vuokrista. Lisäksi minulla on vapaa-ajalla sen verran kiire omien remonttijuttujen takia, että aion ottaa töistä vapaata pakkaamista varten ja korvaajataho saa maksaa minulle menetetystä työajasta.

Vaurioiden korjaaminen kestää todennäköisesti minimissään puolitoista kuukautta, eli en ehdi muuttamaan enkä aio muuttaa enää takaisin tähän ”vaurioasuntoon”, vaan muutan suoraan uuteen remontoituun ja omaan asuntooni aikataulujen mukaisesti, eli vasta huhtikuussa. Joko huhtikuun alussa tai huhtikuun lopussa, kun olen siellä Brasiliassa siinä välissä kymmenen päivää.

Jos korvaajataho alkaa nikottelemaan jotain mahdollisesta ylimenevästä ajasta väliaikaisasunnossa (eli ”vaurioasuntoon” pääsisi jo aikaisemmin, mutta en suostuisi muuttamaan edestakaisin kahden asunnon väliä, vaan menisin suoraan uuteen omaani), niin sitten nostaisin äläkän. Luulen kuitenkin, että kaikki menee jouhevasti ainakin tämänpäiväisen puhelun perusteella.

Onni onnettomuudessa on se, että saan todennäköisesti rahallista voittoa tästä tilanteesta, mutta jos totta puhutaan, niin olisin mieluummin ollut omassa kodissani ihan loppuun saakka ja muuttanut rauhassa uuteen asuntoon.

Oli tarkoitus mennä salille heti aamusta, mutta eihän sinne päässyt, kun siellä on jotkut harjoituskuuntelut. Yritin selittää vaksille, että ne alkaa vasta kymmeneltä, mutta ei onnistunut. Nyt sitten luetaan pakkista koulussa ja odotellaan tuntien alkua, vaikka voisi olla vielä himassa nukkumassa.

Kaminari sanoi:
Meikäläisen elämä on tässä näin. Tietokoneen edessä kotona, tietokoneen edessä töissä ja välillä käyn salilla nostelemassa painoja. Muina aikoina syön, nukun tai käyn kaupassa. Aivan, nyt siellä kaikki jokakodin Dr. Philit jo keksikin että "Mitä se vinee, ei kukaan käske istumaan siellä pimeessä sen keinovalon edessä.". Ei niin, mutta siinäpä se onkin. Olen pikkuhiljaa hyväksymässä että tämä on tässä. Se saa toivomaan että joku ampuisi minua flyygelillä.
Et sä ainut ole. Mä sain edellisen suhteeni suureksi osaksi ton takia poikki. Nyt on pikkuhiljaa irtautumassa, vähän halua vaan irti siitä vitutusmasiinasta.

Vittu tollaset yleinopeuden laskut on saatanasta. Koitetaan tehdä tästä Suomesta jotain mummojen taajamaa. Helvetin hienoa niille kenen on oikeasti ajettava pitkiä pätkiä viikottain.

Weeboom sanoi:
Et sä ainut ole. Mä sain edellisen suhteeni suureksi osaksi ton takia poikki. Nyt on pikkuhiljaa irtautumassa, vähän halua vaan irti siitä vitutusmasiinasta.

Olen kyllä ollut nettiriippuvainen. Nykyään siitä ei ole enää kysymys. En oikein keksi mitään tekemistäkään tällä laitteella enää, joten katselen mm. kun kovalevy defragmentoituu tai pr0ni valuu. Ja välillä vilasen tänne. Näin teen siihen saakka kun on aika lähteä salille. Viikonloppuna en poistu kämpästä senkään vertaa. Syy siinä että elän kuin vankilassa on että olen täysin kyrpiintynyt muihin ihmisiin ja niihin asioihin joissa olen epäonnistunut ja jotka olen pilannut. Kun ulkopuolinen maailma on poissa silmissä, se on myös poissa mielestä. Ainakin siinä määrin että elämä on edes jotenkin siedettävää.

Painonveto. Flunssa. Jumittaminen. Saamattomuus. Mitään en oo tehny tänään ku vaan nettiä pläränny. Huono omatuntokin vituttaa, siis se että tulee huono omatunto siitä ettei tee mitään vaikka itse olen ainoa joka siitä kärsii. :curs: ! Ja eilen kävi vielä sama juttu ku Kaminarille joku kerta, ne vähät eväät mitä kassissa oli, ne levis pitkin ja poikin.

Kaminari sanoi:
Olen kyllä ollut nettiriippuvainen. Nykyään siitä ei ole enää kysymys. En oikein keksi mitään tekemistäkään tällä laitteella enää, joten katselen mm. kun kovalevy defragmentoituu tai pr0ni valuu. Ja välillä vilasen tänne. Näin teen siihen saakka kun on aika lähteä salille. Viikonloppuna en poistu kämpästä senkään vertaa. Syy siinä että elän kuin vankilassa on että olen täysin kyrpiintynyt muihin ihmisiin ja niihin asioihin joissa olen epäonnistunut ja jotka olen pilannut. Kun ulkopuolinen maailma on poissa silmissä, se on myös poissa mielestä. Ainakin siinä määrin että elämä on edes jotenkin siedettävää.
No siinä tapauksessa en ihan kohtalotoveri ole, pidän kyllä ihmisiä ihan hyvinä olentoina (no jaa, suurinta osaa). Itsellä se on/oli paremminkin vain tietokoneen koukutus.

En osaa paljon neuvoa, ei siinä auta kun lähteä mielekkyyttä maailmasta hakemaan.

Kaminari sanoi:
Viikonloppuna en poistu kämpästä senkään vertaa. Syy siinä että elän kuin vankilassa on että olen täysin kyrpiintynyt muihin ihmisiin ja niihin asioihin joissa olen epäonnistunut ja jotka olen pilannut. Kun ulkopuolinen maailma on poissa silmissä, se on myös poissa mielestä. Ainakin siinä määrin että elämä on edes jotenkin siedettävää.
Sää oot kovien periaatteiden mies.

Kyllä se siitä.

Aikansa kutakin.

Jotkut tykkää hakea asiat tolleen ikäänkuin koivuhalon kautta.

Vittu Manninen Vittu

Back
Ylös Bottom