Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama asia ottaa päähän. Silittäminen on muuten ihan mukavaa hommaa, mutta tuo on erittäin ärsyttävää. Kun olisi riittänyt, että silityslaudan suunnittelija olisi edes yhden kerran kokeillut uutta hienoa lautamalliaan. Eikä olisi tarvinnut tehdä suurta muutosta, niin lauta ei nappaisi johdosta kiinni.Inska sanoi:Silitysraudan johto jää aina kiiini silityshommissa sinne loveen joka on laudan ja päädyssä olevan silitysraudan paikan välissä. Saatana, ei sekään voi olla noin vaikeeta perkele.
Mixu sanoi:Se puuduttaminen siinä onkin ainoa, joka koskee. Oon 24v ja multa vedettiin 2 kk sitten yksi viisari, 1 kk sitten toinen viisari ja tän kuun lopussa poistetaan 2 viimeistäkin viisaria. Edellisillä kerroilla en tuntunut missään. Yläviisari vain vedettiin pois - plups - en ees huomannu sitä ja alaviisarikin leikattiin hyvin siististi irti, ei kipua operaation aikana, eikä pahemmin sen jälkeenkään. Lepuskissa ja Tapiolassa on operaatioita tehty.
Esim. kaverilta kun joku vuosi sitten otettiin viisuri pois, niin olikin ollut sit hammas sen verran tiukasti kiinni, että oli operaatiossa sit tullu leukaluuhunkin hiusmurtuma.
Koko poski turvoksissa ja hirveät säryt, EIKÄ SAANUT EDES SAIRASLOMAA! Vittu mitä touhua oli sekin. Hyvä oli katsoa, kun kaveri asiakaspalvelutyössä yritti sit puhua asiakkaiden kanssa, kun puheesta ei meinannu saada mitään selvää. Vitun dorka lääkäri kyllä. Pidän kyllä huolen siitä, että samainen henkilö ei ota multa hammasta pois. Mulla on nimittäin huomenna aika just samalle lääkärille. :jahas: Huomenna ei siis oteta hammasta pois!!!Et sä ainut ole. Mä sain edellisen suhteeni suureksi osaksi ton takia poikki. Nyt on pikkuhiljaa irtautumassa, vähän halua vaan irti siitä vitutusmasiinasta.Kaminari sanoi:Meikäläisen elämä on tässä näin. Tietokoneen edessä kotona, tietokoneen edessä töissä ja välillä käyn salilla nostelemassa painoja. Muina aikoina syön, nukun tai käyn kaupassa. Aivan, nyt siellä kaikki jokakodin Dr. Philit jo keksikin että "Mitä se vinee, ei kukaan käske istumaan siellä pimeessä sen keinovalon edessä.". Ei niin, mutta siinäpä se onkin. Olen pikkuhiljaa hyväksymässä että tämä on tässä. Se saa toivomaan että joku ampuisi minua flyygelillä.
Weeboom sanoi:Et sä ainut ole. Mä sain edellisen suhteeni suureksi osaksi ton takia poikki. Nyt on pikkuhiljaa irtautumassa, vähän halua vaan irti siitä vitutusmasiinasta.
No siinä tapauksessa en ihan kohtalotoveri ole, pidän kyllä ihmisiä ihan hyvinä olentoina (no jaa, suurinta osaa). Itsellä se on/oli paremminkin vain tietokoneen koukutus.Kaminari sanoi:Olen kyllä ollut nettiriippuvainen. Nykyään siitä ei ole enää kysymys. En oikein keksi mitään tekemistäkään tällä laitteella enää, joten katselen mm. kun kovalevy defragmentoituu tai pr0ni valuu. Ja välillä vilasen tänne. Näin teen siihen saakka kun on aika lähteä salille. Viikonloppuna en poistu kämpästä senkään vertaa. Syy siinä että elän kuin vankilassa on että olen täysin kyrpiintynyt muihin ihmisiin ja niihin asioihin joissa olen epäonnistunut ja jotka olen pilannut. Kun ulkopuolinen maailma on poissa silmissä, se on myös poissa mielestä. Ainakin siinä määrin että elämä on edes jotenkin siedettävää.
Sää oot kovien periaatteiden mies.Kaminari sanoi:Viikonloppuna en poistu kämpästä senkään vertaa. Syy siinä että elän kuin vankilassa on että olen täysin kyrpiintynyt muihin ihmisiin ja niihin asioihin joissa olen epäonnistunut ja jotka olen pilannut. Kun ulkopuolinen maailma on poissa silmissä, se on myös poissa mielestä. Ainakin siinä määrin että elämä on edes jotenkin siedettävää.