Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

NoPain sanoi:
Täällä on toinen jolla on sama homma päällä. Ien on ihan tulehtunut (irti hampaasta) ja jotain kuppaa sikiää paiseeksi asti. Hammaslääkäriin olen menossa kunhan ehdin, vaikka talvilomalla... :)

Mä soitin äsken hammaslääkärille ja sain ajan heti huomiselle. Hoitaja sano, että tulet tänne, niin me repästään se hammas irti, niin eiköhän ala helpottaa. :eek: Eikä siihen mene edes pitkään. Multa joskus teininä revittiin yx hammas pois ja voi tuska sitä kipua. Tai siis lähinnä se puuduttaminen koski. Mä menen huomenna sinne ja toivon, että antavat mulle antibioottikuurin. En tahdo aluksi mitään muuta. Varmasti yrittävät kiskoa sitä hammasta irti, mutta mä en perkele taivu tän asian suhteen! :curs: :curs: :curs: :evil: Kauhea hammaslääkärikammokin kun on. :( :itku:

edit: Jos antaisin sen hampaan ottaa pois, niin saisin huomiselle sairaslomaa, mutta sitten onkin jo viikonloppu. Jos tuleekin jotain ongelmia, niin mihis helvettiin mä sit menen apua hakemaan? Kyllä se on sellanen juttu, että jos se hammas pitää pois ottaa, niin se otetaan sit maanantaipäivänä, jotta tarpeen tullen on sit hammaslääkäri paikalla..

Eleonoora sanoi:
Mä soitin äsken hammaslääkärille ja sain ajan heti huomiselle. Hoitaja sano, että tulet tänne, niin me repästään se hammas irti, niin eiköhän ala helpottaa. :eek: Eikä siihen mene edes pitkään. Multa joskus teininä revittiin yx hammas pois ja voi tuska sitä kipua. Tai siis lähinnä se puuduttaminen koski. Mä menen huomenna sinne ja toivon, että antavat mulle antibioottikuurin. En tahdo aluksi mitään muuta. Varmasti yrittävät kiskoa sitä hammasta irti, mutta mä en perkele taivu tän asian suhteen! :curs: :curs: :curs: :evil: Kauhea hammaslääkärikammokin kun on. :( :itku:
Hyvä, jos noin nopealla aikataululla saa homman hoidettua. En ole käynyt hammaslääkärillä kertaakaan näin aikuisiällä (paitsi intissä), joten olen ihan pihalla :nolo:.

Multa saa sen repiä pois. Aiheuttaa vaan tarpeetonta vitutusta. Eikös ne voi antaa ennen puudutusta jotain särkylääkettä tablettina (tai nuijalla), jotta se puudutus ei tunnu miltään? Näin olin jostain lukevinani / kuulevinani.

NoPain sanoi:
Hyvä, jos noin nopealla aikataululla saa homman hoidettua. En ole käynyt hammaslääkärillä kertaakaan näin aikuisiällä (paitsi intissä), joten olen ihan pihalla :nolo:.

Multa saa sen repiä pois. Aiheuttaa vaan tarpeetonta vitutusta. Eikös ne voi antaa ennen puudutusta jotain särkylääkettä tablettina (tai nuijalla), jotta se puudutus ei tunnu miltään? Näin olin jostain lukevinani / kuulevinani.

No enpä ole minäkään moneen vuoteen käynyt. Soitin lähinnä kysyäkseni, et mitä tehdä vai tehdäkö mtn (luulin, että ajan vois saada johonkin kuukauden päähän), mut ne pyysikin sit heti huomenna käymään. Parempi näin, että pääsis tästä turvonneesta ja kipeästä poskesta mahdollisimman nopeasti eroon. :) On aika vittumaista, kun ruokaa voi pureskella vain toisella puolen suuta.

Ja toi nuijan käyttö olis mun kans varmaan ihan tarpeellista! :D Kunnon nuijanukutus, niin ei tarviis mitään pelätä. ;)

Mut kannattais sunkin varmaan varata sitä aikaa hammaslääkäriin! Onko sulla se talviloma ens viikolla vai huhtikuussa. Jos huhtikuussa, niin kannattaa varmaan mennä ennen sitä lomaa kuitenkin. :)

NoPain sanoi:
Ei sen puudutuksen pitäisi tuntua aikuisella miehellä missään, jos on tottunut infernaalisiin jalkatreeneihin. Joskus ala-asteella puudutuskin pelotti mutta se menee nykyisin aika kivuttomasti, vaikka ärsyttävältä tuntuukin.
Multa poistettiin viisaudenhammas viime vuoden loppupuolella, ja itse toimitus oli hyvin kivuton puudutuksesta hampaanpoistoon asti. En itseasiassa edes huomannut, missä vaiheessa hammas lähti suusta.

Hampaanpoistoa seuraava jälkisärky oli aika tuskallista ajoittain. Se kylläkin saatiin aika hyvin pois särkylääkkeiden avulla. Itse puudutus on helppo nakki. :)

EDiT Mua ei vituta tällä hetkellä kuin ainoastaan huominen tentti.

Menkää hyvät ihmiset sinne hammaslääkäriin. Vaikkei vikoja olisi, niin väh puolentoista vuoden välein.

Mua vitutti hampaiden tummentumat. Ei ne nyt pahat olleet, mutta häiritsi itseä. Aloin käyttämään valkaisevaa tahnaa. Ei auttanut. Sitten vaihdoin kovempaan harjaan. Äh, hammashoitolaan vaan, kun tuntui, että nyt karkaa käsistä.

Selvitys: Olen hoitanut hampaita liiankin hyvin.

1. Olen saanut liikaa fluoria. Liiallinen fluori heikentää hampaan kiillettä. Saan juomavedestä tarpeeksi fluoria. Hammastahnan ainoa käytännön tehtävä on lisätä fluoria. Eli ei enää hammastahnaa.

2. Valkaisevat tahnat ovat hampaille helvetistä. Niissä on hieman hiovia aineita ja niitä ei saa käyttää jatkuvasti. Kiille hioutuu ja hampaat tummenee!

3. Vain pehmeitä harjoja jos sillä pärjää.

Onneksi menin näyttämään hampaita, nenen kun olisin pilannut ne uskomalla telkkarin paskamainoksiin. Nyt hampaat on valkeammat, mitä puoleen vuoteen, kun olen ollut ilman hammastahnaa n 10 päivää... :david: Suosittelivat xylitol tuotteita. Eli purkka on parempi mitä tahna. On oikeasti jotain hyötyä ns happohyökkäysten estämiseksi.

Eleonoora sanoi:
Mut kannattais sunkin varmaan varata sitä aikaa hammaslääkäriin! Onko sulla se talviloma ens viikolla vai huhtikuussa. Jos huhtikuussa, niin kannattaa varmaan mennä ennen sitä lomaa kuitenkin. :)
Ensi viikolla alkaa loma, joten silloin olisi helppo käydä. Varmaan mätänee koko suu, jos kuukausia pitäis odottaa :)

VelttoV: Kyllä tässä varmaan pitäis useammin käydä hammaslääkärissä, mutta ei vaan ole tullut käytyä.

Snoopie:Ei mua edes tuo puudutus pelota, mutta ajattelin vain kertoa, että siihenkin saa apuja, jos tarvitsee.

Intissä(2 vuotta sitten) tosiaan kävin hammaslääkärissä ja ehdotin, että poistaisivat tuon viisaudenhampaan. Vastaus oli, että tule sit takas, jos tulehtuu :curs: .

Edit: korjasin noi nimimerkit kun meni vähän sekaisin

Hitto tänään olin uima-altaalla ja palmuista tippu pari semmosta kuivaa pikkulehden palaa siihen veteen ja ne kellu silleen ärsyttävästi. Ei ne haitannu, mutta vitutti kuiteskin... :D

Kalja ja viini on täällä liian halpaa ja vituttaa et joutuu taas lauantaina lähtemään puistoon piknikille ja taas kuiteskin tulee ostettuu pari liikaa, ku on liian halpaa. Miten täs voi enää edes elää, ku elämä on näin päin vittua... :wall:

Topah sanoi:
Hitto tänään olin uima-altaalla ja palmuista tippu pari semmosta kuivaa pikkulehden palaa siihen veteen ja ne kellu silleen ärsyttävästi. Ei ne haitannu, mutta vitutti kuiteskin... :D
:D :D
Vatsalihaksen suhteellisen paha revähdys vituttaa edelleen. Jouduin skippaan koulupäivänkin sen takia (ja varmaan huomisenkin joudun), kun ei pystyny meneen kouluun. Istuminenkin jo tuottaa tuskaa. Pidän itseni jotenkin edes järjissä miettimällä sitä ihanaa tunnetta, kun pääsen taas joskus tulevaisuudessa salille.

Topah sanoi:

Kalja ja viini on täällä liian halpaa ja vituttaa et joutuu taas lauantaina lähtemään puistoon piknikille ja taas kuiteskin tulee ostettuu pari liikaa, ku on liian halpaa. Miten täs voi enää edes elää, ku elämä on näin päin vittua... :wall:
Mahtaa olla joo aika vittumaista, kun tarvii sielläkin roikkua netissä / Pakkiksella tuon lisäksi?

EDIT: oma vitutuksen aiheeni - väsyttää niin :curs: :eesti.

Topah sanoi:

Joo, tää oli kyllä paras!:lol2: :lol2:

Emmah sanoi:
Mahtaa olla joo aika vittumaista, kun tarvii sielläkin roikkua netissä / Pakkiksella tuon lisäksi?

EDIT: oma vitutuksen aiheeni - väsyttää niin :curs: :eesti.

Mikäs tässä illan ratoksi netissä ollessa. Vai väitätkö, että mun pitäis vaihtaa foorumia? Täällä on muuten kello 8 tuntia edellä. Baariinkin kyllä kutsuttiin, mutta pysyin kovana ja en lähteny. Ylihuomenna vasta juhlitaan, kun on kunnon puistobileet. :whip: Niin ja kun joudun koneen kanssa nyt muutenkin paljon tekemisiin, niin miksei välillä foorumiinkin kirjottelis. Että semmosta. :) Tyydyttikö tämä vastaus, vai haluatko lisätarkennuksia?

Topah sanoi:

...ja loppu päivä oli pilalla :lol2:

Pomo. :wall:

Topah, pitäiskö sun etsiä sinne altaalle joku hehkeä kissa niitä pudonneita lehtiä metsästämään, sujuisi sitten se pakkikselle kirjoittelu mukavammissa merkeissä. Pääsisit ehkä tuonne iloisia asioita -threadiin... ;)

Työt :curs: Aivan saatanan hiljaista ei edes enää jaksa keksiä itelleen tekemistä 7,3 tunniksi joka päivä, kun käy vaan pari asiakasta. Prkl. Huomenna lähden aikaisemmin töistä ja aattelin, että voisin samalla olla koko päivän pois kun on tämmönen tilanne, niin vitut, ei uskalla perjantaiksi antaa vapaata kun se SAATTAA huomiseksi kiirustua. voi vittu sanon minä. taitaa pikku hiljaa loppua nämä mun joustot täällä työmaalla. :wall:

Vittu. olin menossa pyykkäämään kahden vuoron välissä. edellinen vuoro oli laitettu loppumaan klo. 14. seuraava alkoi klo. 17. Siinä välissä olin menossa tuonne kellariin pyykkikoreineni ja huomasin, että huuhteluaine oli loppunut/kadonnut. Jätin pyykkini ja lähdin ostamaan lähisiwasta lisää huuhtelu-ainetta. takaisin tullessani ulko-ovella tuli vastaan virnuileva mummo, joka oli vienyt omat pyykkinsä pyörimään. Paskaset kalsarit on paskaset kalsarit.

Ois pitäny laittaa se mummo pyörimään sinne perkele.

Eleonoora sanoi:
Multa joskus teininä revittiin yx hammas pois ja voi tuska sitä kipua. Tai siis lähinnä se puuduttaminen koski.
Se puuduttaminen siinä onkin ainoa, joka koskee. Oon 24v ja multa vedettiin 2 kk sitten yksi viisari, 1 kk sitten toinen viisari ja tän kuun lopussa poistetaan 2 viimeistäkin viisaria. Edellisillä kerroilla en tuntunut missään. Yläviisari vain vedettiin pois - plups - en ees huomannu sitä ja alaviisarikin leikattiin hyvin siististi irti, ei kipua operaation aikana, eikä pahemmin sen jälkeenkään. Lepuskissa ja Tapiolassa on operaatioita tehty.

Lopetin juuri pitkäaikaisen suhteen. Tiedän että se oli elämän paras ratkaisu, mutta silti on vaan paska fiilis ja koko ajan sellainen tunne että on tehnyt jotain pahasti väärin...Toinen osapuoli kun ei vielä aavistanutkaan mitään ennen varsinaista pommin pudotusta...:(

kaurajätti sanoi:
Lopetin juuri pitkäaikaisen suhteen. Tiedän että se oli elämän paras ratkaisu, mutta silti on vaan paska fiilis ja koko ajan sellainen tunne että on tehnyt jotain pahasti väärin...Toinen osapuoli kun ei vielä aavistanutkaan mitään ennen varsinaista pommin pudotusta...:(

Tässähän ne meikäläisen lähiajan suunnitelmat olikin jo esillä, vituuttaa jo valmiiksi...
:(

Flunssa. Heräsin tänään kauheeseen kurkkukipuun ja tukkoiseen nenään. Kun kuumetta ei ollut, päätin kuitenkin lähteä salille. Treenistähän ei tietenkään tullut mitään ja palkkarijauhotkin oli kaatunu kassin pohjalle. No ei se mitään, niin heikko olo oli treenin jälkeen, et tuskin oisin saanut sitä palkkaria edes heti kumottua kurkusta alas.

Ja päivän mittaan tukkoinen olo vaan lisäänty. Oli pakko mennä ostamaan apteekista Otrivin-nenäsuihketta, vaikka oon itselleni jo aikoja sitten luvannu, etten sitä enää ikinä käytä. Mä jään siihen nimittäin koukkuun. Ohjeen mukaan otrivinia saa käyttää max. 10 päivää, mut kerrankin meni varmaan pari kuukautta putkeen. Vaikka flunssa loppuu, on otrivinin lopetus yhtä tuskaa, kun nenä on koko ajan sen jälkeen tukossa. "Hengitä suun kautta", oon kuullu miljoona kertaa. Mutta kun en osaa, monta unetonta yötä oon tukkoisen nenän takia joutunut viettämään...

Otrivin on saatanasta. Vituttaa jo valmiiksi se olo, mikä kymmenen päivän kuluttua seuraa...

Back
Ylös Bottom