NoPain sanoi:Täällä on toinen jolla on sama homma päällä. Ien on ihan tulehtunut (irti hampaasta) ja jotain kuppaa sikiää paiseeksi asti. Hammaslääkäriin olen menossa kunhan ehdin, vaikka talvilomalla...![]()
Mä soitin äsken hammaslääkärille ja sain ajan heti huomiselle. Hoitaja sano, että tulet tänne, niin me repästään se hammas irti, niin eiköhän ala helpottaa.
Eikä siihen mene edes pitkään. Multa joskus teininä revittiin yx hammas pois ja voi tuska sitä kipua. Tai siis lähinnä se puuduttaminen koski. Mä menen huomenna sinne ja toivon, että antavat mulle antibioottikuurin. En tahdo aluksi mitään muuta. Varmasti yrittävät kiskoa sitä hammasta irti, mutta mä en perkele taivu tän asian suhteen! :curs: :curs: :curs: :evil: Kauhea hammaslääkärikammokin kun on. :( :itku:edit: Jos antaisin sen hampaan ottaa pois, niin saisin huomiselle sairaslomaa, mutta sitten onkin jo viikonloppu. Jos tuleekin jotain ongelmia, niin mihis helvettiin mä sit menen apua hakemaan? Kyllä se on sellanen juttu, että jos se hammas pitää pois ottaa, niin se otetaan sit maanantaipäivänä, jotta tarpeen tullen on sit hammaslääkäri paikalla..
.
Suosittelivat xylitol tuotteita. Eli purkka on parempi mitä tahna. On oikeasti jotain hyötyä ns happohyökkäysten estämiseksi.