Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Angelica-82 sanoi:Vituttaa suomalaisten tapa haukkua lyttyyn epäonnistuneet urheilijat. Nytkin osa suomalaisista toivoo Manniselle karkotusta Suomesta ja edustuskieltoa jne :curs: Menee taas samaa rataa, että jos suomalainen, tässä Manninen, olis voittanut, niin SUOMI olis saanu kultaa. Kun kultaa ei tule, niin se henkilö itse on sit susipaska jne.
Vituttaa toi stnan lynkkausmieliala! Menkää itte hiihtämään prkl!!!
Angelica-82 sanoi:Vituttaa suomalaisten tapa haukkua lyttyyn epäonnistuneet urheilijat. Nytkin osa suomalaisista toivoo Manniselle karkotusta Suomesta ja edustuskieltoa jne :curs: Menee taas samaa rataa, että jos suomalainen, tässä Manninen, olis voittanut, niin SUOMI olis saanu kultaa. Kun kultaa ei tule, niin se henkilö itse on sit susipaska jne.
Vituttaa toi stnan lynkkausmieliala! Menkää itte hiihtämään prkl!!!
Deathlok sanoi:Itse en ollut Mannista lynkkaamassa...harmittaa vaan kun ei miehellä kulkenut ja Talluskin oli lähellä mitalia ,mutta ei tällä kertaa tullu mitään.Noh Manninen näytää sitten sprintissä.
Ja tämä siis 1.5 kk aikana.

RRKalle sanoi:Vittu tollaset yleinopeuden laskut on saatanasta. Koitetaan tehdä tästä Suomesta jotain mummojen taajamaa. Helvetin hienoa niille kenen on oikeasti ajettava pitkiä pätkiä viikottain.
Paljo matkaa kunnon baareihin? Mä ainaki otan tänään joko pyörän, bussin tai taksin ja lähden yksin matkaan. Baareissa kyllä pärjää yksinkin jos muittenkin kans pärjää. Pyörällä todennäköisesti. :DGoA sanoi:Lisää vitutusta täällä. Taas vaihteeks joutuu olemaan yksin kotona. Kaverit ei oo oikein halukkaita lähtemään mihinkään baariin. Eilen olivat kyllä juopottelemassa mutta eipä mua se pelkkä juominen jonkun luona kiinnosta. Ois oikeesti kiva tehdä jotain viikonloppuisin eikä vaan treenata ja istua koneen ääressä. Mutta ei niin ei. Jos sitä ois seuraa jonka kanssa lähteä baariin niin sitä vois jopa tavata uusia ihmisiä. Mutta ei, mä olen kotona. Perkele.
Avernian sanoi:...koska yliopiston sali oli kiinni, vaikkei olisi pitänyt. Ei se mitään, ajattelin että olin nähnyt City-lehdessä kupongin jolla olisi päässyt Sats Elieliin käymään ilmaiseksi. Kävin sitten neljä ravintolaa, kuusi kauppaa ja koko rautatieaseman suurennuslasin kanssa läpi. Ei yhtäkään lehteä, kaikki oli viety. :(
miisa sanoi:

Weeboom sanoi:Paljo matkaa kunnon baareihin? Mä ainaki otan tänään joko pyörän, bussin tai taksin ja lähden yksin matkaan. Baareissa kyllä pärjää yksinkin jos muittenkin kans pärjää. Pyörällä todennäköisesti. :D