Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa yleisesti...

Mave ennätys jäi maahan eilen ja alaselkä jumissa. ja päätä särkee kuin krapulassa... Join eilen 3 olutta! Treenin puutetta tässäkin lajissa!

Vituttaa suomalaisten tapa haukkua lyttyyn epäonnistuneet urheilijat. Nytkin osa suomalaisista toivoo Manniselle karkotusta Suomesta ja edustuskieltoa jne :curs: Menee taas samaa rataa, että jos suomalainen, tässä Manninen, olis voittanut, niin SUOMI olis saanu kultaa. Kun kultaa ei tule, niin se henkilö itse on sit susipaska jne.

Vituttaa toi stnan lynkkausmieliala! Menkää itte hiihtämään prkl!!!

Angelica-82 sanoi:
Vituttaa suomalaisten tapa haukkua lyttyyn epäonnistuneet urheilijat. Nytkin osa suomalaisista toivoo Manniselle karkotusta Suomesta ja edustuskieltoa jne :curs: Menee taas samaa rataa, että jos suomalainen, tässä Manninen, olis voittanut, niin SUOMI olis saanu kultaa. Kun kultaa ei tule, niin se henkilö itse on sit susipaska jne.

Itse en ollut Mannista lynkkaamassa...harmittaa vaan kun ei miehellä kulkenut ja Talluskin oli lähellä mitalia ,mutta ei tällä kertaa tullu mitään.Noh Manninen näytää sitten sprintissä.

Angelica-82 sanoi:

Saman havainnon tehny :jahas:
Saihan se tossa toisessa keskustelussa jo lempinimen Floppi-Manninen.
Suomalaiset on todellakin maineensa mukaisia kateellisia, itsetunnottomia ja omahyväisiä paskiaisia, minä mukaanlukien :D
Näki hyvin siinä läskinpudotusohjelmassa kun haukkuvat seläntakana sekä vieraan, mutta myös oman joukkueensa. Se on oikeaa positiivista laihdutushenkeä :thumbs:
Osaan oikeen kuvitella kun salilla joku nostelee vähän kovempia romuja niin sielä itselle hoetaan pään sisällä, että ei tolla ole puhdas tekniikka yms yms..

ps. Rupes muuten toden teolla vituttamaan :curs:

Deathlok sanoi:
Itse en ollut Mannista lynkkaamassa...harmittaa vaan kun ei miehellä kulkenut ja Talluskin oli lähellä mitalia ,mutta ei tällä kertaa tullu mitään.Noh Manninen näytää sitten sprintissä.

Niin tietysti voi olla pettynyt ja harmistunu ja miettiä mikä meni pieleen, mutta joillain on suorastaan viha päällä ton takia. Manninenhan siellä hiihti, ja itselleen yritti mitalia, ei sen pitäs muiden suomalaisten maailmaa kaataa.

Selästä kuulu ihmeellinen lonksahus maastavetoa tehdessä ja nyt koskee sekä selkään että pakaroihin. Lääkäriin parin päivän päästä jos ei ole hellittäny...

Vituttaa kun vasen olkapää on "hajoamassa". Se ei selkeesti kestänyt tämän alkutalven treenejä ja painojen lisääntymistä vaan alko muistuttaa olemassa olostaan. Nyt täytyy sit aluks pariks viikoks ottaa ohjelmasta pois kaikki olkapäätä vääntävät liikeet ja jumppailla laitteilla kevyillä painoilla. Vittu mitä paskaa. Akkojen puuhaa (ei pakkis mimmien siis).

Mieli on vahvempi kuin keho. Toisaalta, ihan ymmärrettävää, oon nyt dietillä ollessa onnistunut nostamaan mm. penatulosta, entisellä maksimilla menee nyt 5 toistoa ilman mitään rannetukia tai muita varusteita. :hyper: Ja tämä siis 1.5 kk aikana.:rock: :rock: :rock:

RRKalle sanoi:
Vittu tollaset yleinopeuden laskut on saatanasta. Koitetaan tehdä tästä Suomesta jotain mummojen taajamaa. Helvetin hienoa niille kenen on oikeasti ajettava pitkiä pätkiä viikottain.

Mua taas vituttaa se ääretön vastustus joka nousee aina kun jotain asiaa yritetään tehdä liikenteessä turvallisemmaksi. Vituttaa se että joku kuolee sen takia että joku urpo ajaa ylinopeutta. Jokainen tapaturma on turha ja ei-toivottava, ja oon ite varmasti valmis käyttämään ajomatkaan enemmän aikaa kunhan se vaan estää jonkun kuolemisen.

Vituttaa että joku näkee tosissaan liikenneturvallisuuden parantamisessa jotain huonoja puolia. Ei voi ihmiset olla niin tyhmiä ja itsekkäitä.

Vituttaa kun jotkut apuautokoulun käyneet itkevät aina että liikenneturvallisuus lähtee siitä että nopeuksia rajoitetaan. Näitten Orwellien isoveljen kavereiden mielestä kaikki lähtee siitä että valtio pyyhkii perseenkin omasta puolesta. Ihan kuin kunnossapito, ajoneuvojen halventaminen(että olisi varaa uusiin) tai liian hiljaa ajavien kitkeminen eivät olisi yhtä tärkeitä ja tehokkaita. Nämä inisijät pelkäävät kaahareita, mutta eivät tajua että kaaharit ajavat omaa nopeuttaan aina, ja muiden nopeuden alentaminen vaan lisää riskejä ja epäsuhtaa.

Vituttaa muuten myös flunssa.

Nerokasta: tämä on eka päivä taas miesmuistiin milloin eukkoa vois nähdä, niin eikös se keksi, että mä en tykkäis olla niissä pippaloissa minne se meni. Tämä siis niinku mitenkään meikäläistä konsultoimatta.

Sanois suoraan, jos ei halua mua jonnekin. Silloin homma ois sillä selvä sen sijaan, että pitäis ruveta miettimään, että miksi se keksii tollasta.

Vituttaa kun ei asu samanhenkistä porukkaa enää samalla paikkakunnalla. Pitää herätellä oulun vippejä kun on varaa maksaa se vippi ku saatanan säästötilille piti vittu siirtää aivan liikaa joskus täs.

Vituttaa, oli menny katteet rikki käyttötililtä ku olin vissiin vähä vitun kännis viime viikonloppuna höyläilly. Onneksi sain lainaa tiliin asti.

Vituttaa kun kävin kaikki vaatekaupat läpi tänään kledjujen toivossa niin löyty vain kaksi (2) nipinnapin makuun menevää paitaa. Kolmas makso liikaa budjettiin.

Vituttaa ku en löydä sellasta kelloo, mikä kuulemma kaikilla on, ja oon jäljessä aikaa ku haluun semmosen. Ja vittu mä en edes löydä sellasta.

Vituttaa kun ihmiset olettaa että kaikki on saatanan hyvin ku vakipaikka luvattu valmistumisen jälkeen ja kesätöistä on hyvä soppari alla.

Vituttaa kun saatana meni liian aikaisin yliopistoon, olis nyt edes armeijan käyny ennen eikä kesken sitä.

Vituttaa ku ite eronnut ja moni kaveri seukkaa tai muuten vaan muuttaa helvetin vittuun kauas täältä.

Vituttaa toi ruokahaluttomuus.

vittu.

Lisää vitutusta täällä. Taas vaihteeks joutuu olemaan yksin kotona. Kaverit ei oo oikein halukkaita lähtemään mihinkään baariin. Eilen olivat kyllä juopottelemassa mutta eipä mua se pelkkä juominen jonkun luona kiinnosta. Ois oikeesti kiva tehdä jotain viikonloppuisin eikä vaan treenata ja istua koneen ääressä. Mutta ei niin ei. Jos sitä ois seuraa jonka kanssa lähteä baariin niin sitä vois jopa tavata uusia ihmisiä. Mutta ei, mä olen kotona. Perkele.

GoA sanoi:
Lisää vitutusta täällä. Taas vaihteeks joutuu olemaan yksin kotona. Kaverit ei oo oikein halukkaita lähtemään mihinkään baariin. Eilen olivat kyllä juopottelemassa mutta eipä mua se pelkkä juominen jonkun luona kiinnosta. Ois oikeesti kiva tehdä jotain viikonloppuisin eikä vaan treenata ja istua koneen ääressä. Mutta ei niin ei. Jos sitä ois seuraa jonka kanssa lähteä baariin niin sitä vois jopa tavata uusia ihmisiä. Mutta ei, mä olen kotona. Perkele.
Paljo matkaa kunnon baareihin? Mä ainaki otan tänään joko pyörän, bussin tai taksin ja lähden yksin matkaan. Baareissa kyllä pärjää yksinkin jos muittenkin kans pärjää. Pyörällä todennäköisesti. :D

Mäkin oisin voinu mennä johonkin tänään, mutta nyt vituttaa...

...koska yliopiston sali oli kiinni, vaikkei olisi pitänyt. Ei se mitään, ajattelin että olin nähnyt City-lehdessä kupongin jolla olisi päässyt Sats Elieliin käymään ilmaiseksi. Kävin sitten neljä ravintolaa, kuusi kauppaa ja koko rautatieaseman suurennuslasin kanssa läpi. Ei yhtäkään lehteä, kaikki oli viety. :(

Avernian sanoi:
...koska yliopiston sali oli kiinni, vaikkei olisi pitänyt. Ei se mitään, ajattelin että olin nähnyt City-lehdessä kupongin jolla olisi päässyt Sats Elieliin käymään ilmaiseksi. Kävin sitten neljä ravintolaa, kuusi kauppaa ja koko rautatieaseman suurennuslasin kanssa läpi. Ei yhtäkään lehteä, kaikki oli viety. :(

http://www.city.fi/liikucity/index.php?id=7&city=helsinki#ad

Weeboom sanoi:
Paljo matkaa kunnon baareihin? Mä ainaki otan tänään joko pyörän, bussin tai taksin ja lähden yksin matkaan. Baareissa kyllä pärjää yksinkin jos muittenkin kans pärjää. Pyörällä todennäköisesti. :D

Yksinäistähän siellä on jos ilman kavereita menee. :)

Back
Ylös Bottom