Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Parin päivän keitotuksen tulos muutaman tunnin yöunilla: nukuin tänään klo.14 - 20. Äsken pyörin pari tuntia sängyssä, eikä vieläkään väsytä. Muutenkin vähän semmonen yleisvitutus päällä. Mikään ei ole sinällään hirveän huonosti, mutta...

Nyt on kuoleman tauti päällänsä. Ihan hulluflunssa ja ruumiinlämpö on vaihdellu vuorokauden sisällä välillä 35.4-38. Aika kohtalaisen paska olo. Taitaa tulla jumppaankin aika reipas tauko.... No onneks ehdin viimeviikolla hehkuttaa miten hyvin treeni kulkee... Sen siitä saa kun menee suunsa aukasemaan.

Vituttaa niin suunnattomasti nuo perkeleen POP UP:it ja winfixer 2006:set!!! :curs: :curs: :curs:

Glyptis sanoi:
2 päivää intensiivistä opettelua takana eikä TIG-hitsaamisesta tule hevonvitun humppaa.

Voi vaan lisätä vitutusta, mutta toihan on perkeleen helppoa hommaa. Mielestäni kaikkein helpoin hitsausmuoto. Enkä edes ole mikään hitsari, pari kertaa tigillä vetäsin kokeeksi penkissä ja seuraavaksi vetelin laippoja ja putkia sillä iisisti. Tuskin kuvasaumaa, mutta pitäviä ja hyviä.

Ainoa mikä siinä on, on vitun säädöt, niistä en tiedä mitään kaasuista ja muista. Kyllä ton oppiii kädetön apinakin, yritystä vaan.

Ja mua vituttaa dieetti, se että 2 viikossa pitää pudottaa painoa 10 kiloa johonkin saatanan painoluokkaan, ja sitten voimattomana nostaa päin vittua.

Tähän threadiin joutuu kyllä osallistumaan surullisen usein... Eilen tein kylmiltään ja venyttelemättä juuri oppittua uutta potkua liian korkealle :david: , jossa tietenki lihakset (mitkä lihakset?) tarrasi kiinni ja kaaduin oman jalan päälle => jalkapöytä niin kipeä, ettei kärsi edes laittaa kenkää jalkaan :curs:

Prkl ku sheikkeri aukes laukkuun:curs: :curs: Nyt on sitte kaikki tavarat iha jauhoissa. Laukussa oli vielä koulukirjoja yms. Kiva ku kirjojen sivujen välit täynnä jauhoa.:curs: :curs:

RRKalle sanoi:
Voi vaan lisätä vitutusta, mutta...

Ainoa mikä siinä on, on vitun säädöt, niistä en tiedä mitään kaasuista ja muista. Kyllä ton oppiii kädetön apinakin, yritystä vaan.
Ei lisänny, kuultu jo niin monta kertaa eri tahoilta. Ne säädöt mullakin mättää. Ja se että käsi tärisee kuin turkkilaisella vitunsuolaajalla.
Tänään sain muutaman lähes kelvollisen sauman mutta mielestäni TIG on edelleen hanurista.:curs:

Colin sanoi:
Prkl ku sheikkeri aukes laukkuun:curs: :curs: Nyt on sitte kaikki tavarat iha jauhoissa. Laukussa oli vielä koulukirjoja yms. Kiva ku kirjojen sivujen välit täynnä jauhoa.:curs: :curs:

Toi on just NIIIIN tuttua. Jumalauta, että hera haisee hirveelle, kun pääsee
vähän muhimaan salikamppeissa :urjo:

PERKELE!

Asun vielä tällä hetkellä vuokra-asunnossa kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Muutama viikko takaperin talon alla oleva Helsingin Kaupungin kuumavesiputki hajosi ja koska asun putken päällä, on asunnossani käyty mittaamassa kosteutta sekä poraamassa lattiaan pieni reikä.

Soitin tänään henkilölle, joka toimii yhteyshenkilönä tässä asiassa ja sain kuulla, että asun pahimman vauriokohdan päällä. Tämä tarkoittaa sitä, että asuntoni (2h + k) olohuoneen lattiasta pitää ilmeisesti piikata auki noin puolet sekä osittain myös eteisen lattiasta. Tämän jälkeen rakenteita aletaan ilmeisesti kuivaamaan jotenkin.

Tämä tarkoittaa taas sitä, että en voi asua asunnossani ja olohuoneen sekä eteisen kamat pitää siirtää johonkin. Yksi vaihtoehto on tunkea tavarat asunnon makuuhuoneeseen sekä keittiöön tai jonnekin muualle. Tämä vaatii taas sen, että tavarat pakataan niin, ettei toimenpiteistä aiheutuva pöly ja muu paska likaa niitä ja että asunnon makuuhuoneen ja keittiön ovet tilkitään kunnolla. Tai sitten tavarat pitää pakata ja oikeasti muuttaa johonkin paikkaan B.

Jos tavarat jäävät asuntoon, ärsyttää minua niiden mahdollinen likaantuminen sekä muu toimenpiteestä aiheutuva haitta sekä vähän mietityttää se, että onko kaikki tavarat jäljellä vielä silloin, kun palaan asuntoon takaisin. Noilla remppamiehillä kun on tapana pitää ovia aina sepposen selällään ja tämä asunto on aivan ensimmäinen asunto tuossa rapussa ja kaikki kulkevat sen ohi.

Tiedän, että hajonneen putken "ylläpitäjä" maksaa vahingot, mutta olen jotenkin kovin skeptinen sen suhteen, minkä kaiken he korvaavat. Olen maksanut vuokrani jo helmi-maaliskuun osalta vuokranantajalle ja haluaisin ne rahat takaisin häneltä, koska lattioiden piikkaaminen aloitetaan ehkä jo nyt helmikuussa (tässä tulee hitto kiire!). Lisäksi minulle pitäisi etsiä joku asunto tai hotellihuone, jota en aio itse maksaa. Olisi myös mukavaa saada tehdä itse ruokaa, koska ulkona syöminen tulee aika kalliiksi. Ja sitten olisi mahdolliset muuttokustannukset sekä muut rahanmenoa aiheuttavat kulut sekä muu haitta.

Soitin tänään omaan vakuutusyhtiööni ja he maksavat kuluista, jotka ovat aiheutuneet vahingosta (mm. asunto/hotelli, varasto, muuttokustannukset jne.) 80% ja itse joutuu maksamaan 20%. Tai sitten he maksavat jonkinlaisen kertakorvauksen, joka on yksiöissä ja kaksioissa muistini mukaan noin 250 euroa/kk. Täytyy vielä yrittää, että kaupunki maksaisi kulut (jonka oikeasti kuuluu korvatakin) täysimääräisenä. Harmia, vaivaa ja aikaahan ei kukaan taida maksaa.

Ärsyttää vielä sen takia, että ostin uuden asunnon johon on tulossa täysremppa, eli asuntoon ei vielä voi/kannata muuttaa. Minua stressaa omalta osaltani tällä hetkellä asuntoon tuleva remppa, koska minulla on vielä tässä vaiheessa kaikki alussa. Kilpailutan tällä hetkellä remppafirmoja sekä keittiö- ym. firmoja. Muutto uuteen asuntoon oli tarkoitus tehdä huhtikuun lopussa, mutta nyt minulle saattaa tulla näitä muuttoja enemmänkin… Lisäksi olen lähdössä huhtikuussa Brasiliaan ja se syö minulta aikaa pakkaamisen ja kaiken tämän muun ohella. Lisäinfoa näiden tulevien toimenpiteiden ja muiden osalta saan vasta myöhemmin.

NYT KIROILUTTAA JA PAHASTI!!!

P.S. Onko kellään kokemusta tällaisesta ja mistä asioista kannattaa pyytää korvauksia? Vuokranantaja pyytää varmasti omat korvauksensa asuntoon tulevien haittojen ja menetetyn vuokran osalta

Viimeinkin selkä alkaa olla taas siinä kunnossa että pystyn treenaamaan kunnolla.

Nyt vain vituttaa kun laskin joko kulutukseni tai ruokani väärin, eli n. kuukausi ns "dieettiä" takana ja mitään ei ole tapahtunut.

Oli kyllä lähellä etten tänään tai itseasiassa jo eilen ottanut lopareita töistä!
Eilen meinas hermot loppua totaalisesti ja jos tänään olis täällä esimiehet toiminu samallalailla, niin olis hanskat lentäny tiskiin.:curs: :curs:
Vittu yölläkään saanut kunnolla nukuttua, kun vitutti niin paljon ja aamulla kun ajeli töihin niin mietti vaan tän päivän kuvioita.
Hermot on ihan loppu näistä työhommista, sekä hieman muistakin asioista.
Tuntuu siltä, että kohta pitää jäädä sairaslomalle tai sitten rupee napsumaan..:wall:

Anonymity sanoi:
P.S. Onko kellään kokemusta tällaisesta ja mistä asioista kannattaa pyytää korvauksia? Vuokranantaja pyytää varmasti omat korvauksensa asuntoon tulevien haittojen ja menetetyn vuokran osalta
On kokemusta, putket hajoili ja kämpästä olin evakossa hiukan reilun kuukauden. Oma kotivakuutus maksoi omavastuuta lukuunottamatta majoituksen ko. ajalta, ja omavastuun perin taloyhtiön vakuutuksesta (kyseessä oli siis talon omat putket, sinun tapauksessasi siis varmaan kaupungilta kinuamaan). Vakuutusyhtiöillä on yleensä vuokrakämppiä tällaisia tapauksia varten, joista löytyy perusvarusteet, itse tosin olin hotellissa, koska rempan piti alunperin kestää alle kuukausi.

Omat tavarat ronttasin vesivahingolta säästyneisiin huoneisiin mitenkään erityisesti pakkaamatta, ja remppasetät rakenteli oviin muovista niin hyvät suojukset, ettei niihin huoneisiin pahemmin päätynyt edes remppapölyä. Vakuutusyhtiö korvasi kaiken vahingoittuneen tavaran. Rempan jälkeen sain valita tuleeko siivousfirma puunaamaan vai siivoanko itse ja laskutan tunnit. Päädyin rahanahneuksissani viimeksimainittuun. Lisäksi sain korvausta asian selvittelystä aiheutuneista kuluista, autopaikan hätämajoituksen vierestä ja ravintolaseteleitä, koska hotellissa ei yllättäen ollut keittomahdollisuutta. Hyvin kivuttomasti siitä selvisi, ei tietysti yhtä pahaan saumaan sattunut kuin sinulla. Otan osaa!

Pyydä vuokranantajalta vuokranalennusta/hyvitystä, koska kämppä ei ole asuttavassa kunnossa!

Vituttaa! Eilen vein auton korjaamolle kun öljyä tuli pihalle. Vaihtoivat jonkun stefan jonnekin reikään. No vuoto lakkasi sieltä mutta nyt se sitten vuotaa toisaalta. Sinnekin pitää vaihtaa stefa. Vitun stefat! :curs:

Anonymity sanoi:
No voi sun saatana! Jopas kävi paska tsägä! Vasta suunnittelit toisaalla tosiaan tuota uuden kämpän remppaa ja siinäkin on aivan tarpeeksi murhetta niin kävi sitten noin. Koitas jaksella, helvettiä tulee elämäsi olemaan muutaman kuukauden ajan. Tiedän kokemuksesta.

MUISTA: Kesällä naurat koko jutulle kun vedät bisseä uuden kämpän sohvalla/partsilla! (näin teen itse juuri) :kippis1: :thumbs:

Huppe sanoi:
Vituttaa! Eilen vein auton korjaamolle kun öljyä tuli pihalle. Vaihtoivat jonkun stefan jonnekin reikään. No vuoto lakkasi sieltä mutta nyt se sitten vuotaa toisaalta. Sinnekin pitää vaihtaa stefa. Vitun stefat! :curs:

Vinkki. Siellä on huohotin tukossa, jos stefoja pullauttelee ulos näin talven pakkasilla. Yleinen vika monissa autoissa.

Uuden duunin haku:

Vittu tätä maata! Haluaisin työelämässä astua seuraavan portaan ylöspäin, MUTTA, se ei riitä että on muodollisesti pätevä ja näyttöä edelliseltä tasolta runsaasti vaan pitäisi olla jo meriittiä siitä seuraavaltakin. Miten vitussa voi olla kun kukaan ei anna mahdollisuutta? Koulutus löytyy, osaamista löytyy....VITTU!!!!! :curs:

Ai perkeleen viisaudenhammas! :curs: Pitkään ollut jo arka, eikä sillä ole voinut oikein mitään pureksia, mutta nyt se sit vasta temput teki. Ikeneen kasvanu joku ihmeellinen patti/paise mikälie. Ja on nimittäin kipiä! :( Tekis mieli hakea sairaslomaa tämän takia. Töissä muutenkin kireä ilmapiiri ollu tällä viikolla, niin ei jaksais tän kipeän/särkevän hampaan kans siellä enää tapella.
Mitähän lie mätää on tuo patti täynnä. :( Avo jo pelotteli, et kohta koko poski turpoaa. :eek: Pitäisköhän mennä lääkäriin..

Eipä mulla sit muuta..

Eleonoora sanoi:
Ai perkeleen viisaudenhammas! :curs: Pitkään ollut jo arka, eikä sillä ole voinut oikein mitään pureksia, mutta nyt se sit vasta temput teki. Ikeneen kasvanu joku ihmeellinen patti/paise mikälie. Ja on nimittäin kipiä! :( Tekis mieli hakea sairaslomaa tämän takia. Töissä muutenkin kireä ilmapiiri ollu tällä viikolla, niin ei jaksais tän kipeän/särkevän hampaan kans siellä enää tapella.
Mitähän lie mätää on tuo patti täynnä. :( Avo jo pelotteli, et kohta koko poski turpoaa. :eek: Pitäisköhän mennä lääkäriin..

Eipä mulla sit muuta..
Täällä on toinen jolla on sama homma päällä. Ien on ihan tulehtunut (irti hampaasta) ja jotain kuppaa sikiää paiseeksi asti. Hammaslääkäriin olen menossa kunhan ehdin, vaikka talvilomalla... :)

Back
Ylös Bottom