Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

How's Annie? How's Annie? How's Annie? How's Annie? How's Annie?

Kuka tietää mikä vit... siis harmittaa.

Ultimecia sanoi:

Bingo! Paras tv-sarja, mitä ikinä on tehty, loppuu kesken. Valtava määrä kysymyksiä jää avoimiksi.

Nyt ei kyllä onnistu mikään, oon 39 asteen kuumeessa ja tuntuu että ei jaksa mitään tehdä, just tuossa 2 särkylääkettä otin että jos vähä helpottais...

seppo-x sanoi:
Bingo! Paras tv-sarja, mitä ikinä on tehty, loppuu kesken. Valtava määrä kysymyksiä jää avoimiksi.

Mun sigusta voi jo varmaan aika pitkälle päätellä että samoilla linjoilla ollaan :D .

Mun mielestä toi loppu on oikeestaan aika nerokas, vaikka luulisin että syy on vaan se että Lynchille rupes satamaan paskaa niskaan sen jälkeen kun pääjuoni ratkesi että homma piti sitten lopettaa. Mutta joo, ulkoa osaan suunnilleen koko sarjan.

Vituttaa ku o sellane olo, että flunssaa pukkaa ja huomenna ois salipäivä!

Vitun asiakkaat, jotka eivät voi rehellisesti myöntää, että ovat kadottaneet avaimen vaan yrittävät valehdella ja laittaa syyn mun niskoille! :curs:

joo! toi olkapää juttu on hyvässä muistissa itelläkin mut se parani levolla ja kylmä hoidolla,mutta paraneminen kestää vain niin pirun kauan.

Näköjään harkintakyky pettää jo kahden kaljan jälkeen, ei saatana... ei pitäis lähetellä teksitiviestejä kaljanjuonnin yhteydessä, no ne meni jo, ei saa takas...:kippis1:

Eleonoora sanoi:
Poski turvoksissa ja mustana. :wall:
Koska hammasta ei otettu pois, vai koska hammas otettiin pois?

:curs: kun ei mainosjakajille mene selkeästä merkinnästä huolimatta jakeluun se, etten halua mainoksia, ilmaisjakelulehtiä tai muuta tuollaista paskaa postilaatikkooni. Onko jakajilla liian kiire, pimeässä ei näe, jokin "mitä enemmän jaat sitä enemmän saat"-tulostavoite vai eikö yksinkertäisesti vain välitetä?

Mihinkähän tuosta olisi paras valittaa?

Ultimecia sanoi:
Mun sigusta voi jo varmaan aika pitkälle päätellä että samoilla linjoilla ollaan :D .

Mun mielestä toi loppu on oikeestaan aika nerokas, vaikka luulisin että syy on vaan se että Lynchille rupes satamaan paskaa niskaan sen jälkeen kun pääjuoni ratkesi että homma piti sitten lopettaa. Mutta joo, ulkoa osaan suunnilleen koko sarjan.

Ihan out of curiosity, mistäs sarjasta puhutte? Voisi kai itekin ottaa rojektiksi jonkun sarjan tölläämisen.

Back
Ylös Bottom