jussi` sanoi:Se oli varattu muija ja mä tiesin sen... :wall:
Niinhän nuo kaikki vähänkin kiinnostavat tuntuvat olevan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jussi` sanoi:Se oli varattu muija ja mä tiesin sen... :wall:
Böödi sanoi:Sitten tuossa just huomasin et oon maksanu vitusti veroja tänä vuonna, joten mun pitäis saada opintotuki verottomana loppu vuos, mut älysin sen vasta nyt, joten oon maksanu Kelalle turhaan veroja ja niitä ei saa takautuvasti, koska ne ei oo tuloveroja. :wall: Fucking ihq, on niin ihanan kallista muutenkin tää opiskelija-elämä.
Böödi sanoi:Opintotuki ei oo normaalia tuloverotettavaa tuloa vaan sosiaalietuutta, josta otettua veroa ei palauteta ikinä koskaan never ever missään muodossa.

Oli niin perkeleellinen nälkä, että oli pakko hakea grilliltä sämpylä, vaikka jääkaapissa kanaa, mut se oli sitten lukkojen takana (niin lähellä niin kaukana). :curs: Ei kuulosta yhtään tyhmältä. Mulla ollut vähän samaa ongelmaa, ehkä yritän kurkottaa liian korkealle, siitä jumala onkin rankaissut minua sinkkuelämällä, mutta ehkä lopussa kärsivällisyys palkitaan :thumbs:Hynkkä sanoi:Naisasiat rassaa mieltä.. :( Oon yrittänyt miettiä, että onko minussa itessä jotain vikaa, vai onko mulla vaan maailman paskin tuuri naisasioissa. Lyhyen ajan sisään on muutama tyttö osoittanut kiinnostusta mua kohtaan, jotka ei itsellä ole sillä tavalla napanneet. Mutta sitten niiden kanssa joihin oikeasti itse ihastuu, tulee aina vaan sydänsuruja aikaiseksi.. Sattuu olemaan varattuja tai sitten jotain muuta menee vikaan, eikä ole minusta itsestä kiinni.. Tai ainakaan en älyä sitä.
Edellisistä seikoista johtuva itsetunnon pohdiskelu ja epävarmuus pistää vituttamaan. Tiedän, että tämä kuulostaa helvetin tyhmältä..
:arvi: Ja seuraavaksi säätiedotukset.Eleonoora sanoi:Minä. :wall:
Eli naisissa se vika on aina. :wall:
ace-oo- sanoi:Teissähän se vika aina on, on ollut, ja tulee aina olemaan :D