Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kirjotetaan nyt tänne, kun täällä varmaan portsareita paljon liikkuu. Vitun Feverin portsarit! Heititte mut pihalle, kun joku maahanmuuttajapelle oli vähän käyny valittaa. Tosiasia oli, et mä olin pokannu naisen, jolla ilmeisesti oli ollu jotain peliä jonkun maahanmuuttajan kanssa. No tää maahanmuuttaja tuli ensin uhkaamaan mua lähtemään pois, ja kun en lähtenyt, niin kävi kantelemassa pokelle, että olin käynyt sen kimppuun. Ja pokeenhan tää meni täydestä ja lennettiin molemmat pihalle.

Siis minkä vitun takia mut heitettiin pihalle, mitä pahaa mä olin tehny???!!!

Ajattele toisinpäin, lensitte molemmat eli myös kantelija :D

jaah, Vituttaa ankarasti kun hikoilen runsaasti pienestäkin työnteosta. Paska kunto.

Eikös tän pitänyt olla "vituttaa niin ankarasti"-threadi eikä "puidaan paskaa elämää naisten kanssa"-threadi?...vai olenko väärässä? :jahas:

ps...Vituttaa ku yläselkä kipee...ei auta venyttely,mut periksikään ei anneta...salille vaan ---> :kippis1:

Hynkkä sanoi:
Naisasiat rassaa mieltä.. :( Oon yrittänyt miettiä, että onko minussa itessä jotain vikaa, vai onko mulla vaan maailman paskin tuuri naisasioissa. Lyhyen ajan sisään on muutama tyttö osoittanut kiinnostusta mua kohtaan, jotka ei itsellä ole sillä tavalla napanneet. Mutta sitten niiden kanssa joihin oikeasti itse ihastuu, tulee aina vaan sydänsuruja aikaiseksi.. Sattuu olemaan varattuja tai sitten jotain muuta menee vikaan, eikä ole minusta itsestä kiinni.. Tai ainakaan en älyä sitä.
Edellisistä seikoista johtuva itsetunnon pohdiskelu ja epävarmuus pistää vituttamaan. Tiedän, että tämä kuulostaa helvetin tyhmältä..
Samat ajatukset ollu jo pari vuotta.

^^^ Totaalisena OT:nä ton valkoisen manaajan avatar on joka kerta yhtä helvetin häiritsevän näköinen . Aikuisen oikeesti, tollasella pyöreeposkisella taaperolla silmät kuin jostain kauhuleffasta ja tuijottaa aina suoraan kuvaruudulta sielun takimmaiseen sopukkaan asti. Tulee aina sellainen ohikiitävä väristys ja inhottavan vaivaantunut olo kun toi vaan vilahtaakin monitorilla :jahas: .

Ensin oli flunssa. Nyt kun flunssa on suurinpiirtein ohi, niin tuli silmätulehdus:wall:
Eniten vituttaa se, että saadakseen apteekista silmätipat pitää hakea lääkäriltä resepti -> pitää mennä huomenna ennen koulua lekurille -> pitää herätä perkeleen aikaisin -> :curs:

Oonko mä tullut vanhaksi vai mitä?

Kävin hakemassa kuukauden salikortin maanantaina ja tein sitten rinta, haba, forkkutreenit ja tiistaina jalkatreenin. Tiistaina oli vähän paikat jumissa mutta keskiviikkona en meinannut päästä sängystä ylös. keskiviikon huilasin mutta vielä tänään torstainakin on yläkroppa niin kipeä että ei saa paitaa päällensä ulvomatta, ja perse niin hellä ettei voi pyörän satulassa istua.

Olihan tuossa 10 kk taukoa salilta, mutta aloitin mielestäni kevyesti ja tein pitkiä sarjoja pienillä painoilla loppuun asti. Turha tässä on salille tänäänkään vielä mennä kun en tuskan takia saa tehtyä edes muutamaa punnerrusta :curs:

Originally Posted by Gascoigne
Oonko mä tullut vanhaksi vai mitä?

Kävin hakemassa kuukauden salikortin maanantaina ja tein sitten rinta, haba, forkkutreenit ja tiistaina jalkatreenin. Tiistaina oli vähän paikat jumissa mutta keskiviikkona en meinannut päästä sängystä ylös. keskiviikon huilasin mutta vielä tänään torstainakin on yläkroppa niin kipeä että ei saa paitaa päällensä ulvomatta, ja perse niin hellä ettei voi pyörän satulassa istua.

Olihan tuossa 10 kk taukoa salilta, mutta aloitin mielestäni kevyesti ja tein pitkiä sarjoja pienillä painoilla loppuun asti. Turha tässä on salille tänäänkään vielä mennä kun en tuskan takia saa tehtyä edes muutamaa punnerrusta

Jep, sitä se on,vanhuus ei tule yksin.. Itellä oli ihan sama juttu pari päivää sitten. Tosin mulla ei ollu kuin reilu kuukausi taukoa mutta kyllä jumitti...Venyttelen kyllä treeninkin yhteydessä että ei se ainakaan sen puutteesta johtunut. Eiköhän se siitä parin viikon jälkeen kun taas rytmiin pääsee. :thumbs:

- Tentti puskee päälle huomenna (4. tentti reilussa 1,5kk aikana).
- Ex tekee muuttoa pois.
- Kämppä kuin pommin jäljiltä. (kahden edellisen johdosta ei paljoa nappaa siivota)
- Pari päivää tullu kiskottua tenttivitutukseen kaikkea sontaa (sipsit, karkit, pitsaa, kebab jne).
- Lukemisen vuoksi ei ehtinyt salille muutamaan päivään.
- Huomennakaan ei taida salille ehtiä.
- Lauantaina päivystys, silloinkaan ei salille. (miksi mulla vituttaa 14h tk-päivystys enemmän kuin 24h sairaalapäivystys?)

Vittu.

Naiset :haart: / :curs:

..paikkakunnan vaihdoksen takia taakse jäi ehkä elämäni nainen..ja perinteisesti tässä kävi , eli vasta jälkeenpäin huomaa täysin mitä on menettänyt..viimesenä iltana kuulin vielä sen suusta ne kolme tunteisiin liittyvää hyvältä tuntuvaa sanaa..mut nyt tää elämä on etäännyttänyt ihan täysin.. :rolleyes:

..Voi olla väärä tredi mut hieman apua tarttis..tai vinkkiä siitä et mä haluisin kertoa sille täysin omat ajatukseni ja tunteet mut haluisin tehdä sen niin et voisin ite kerralla sanoa sanottavani ilman kesketystä..joten naiset help me, onko liian "vanhanaikaista" lähestyä perinteisellä pitkällä kirjeellä..? ..vai onko olemassa jotain hienompaa tapaa..sanotaan et puhelu / tekstari on pois suljettu ja face to face keskustelu mahdoton tässä tilanteessa ( aikataulu ei jousta matkustaa toiselle puolelle suomea ) . :confused:

Jii82 sanoi:
Naiset :haart: / :curs:

..Voi olla väärä tredi mut hieman apua tarttis..tai vinkkiä siitä et mä haluisin kertoa sille täysin omat ajatukseni ja tunteet mut haluisin tehdä sen niin et voisin ite kerralla sanoa sanottavani ilman kesketystä..joten naiset help me, onko liian "vanhanaikaista" lähestyä perinteisellä pitkällä kirjeellä..? ..vai onko olemassa jotain hienompaa tapaa..sanotaan et puhelu / tekstari on pois suljettu ja face to face keskustelu mahdoton tässä tilanteessa ( aikataulu ei jousta matkustaa toiselle puolelle suomea ) . :confused:

Kirje, ehdottomasti, mikäli osaat kirjoittaa hyvin (ei siis mitään pissis-tyylistä tekstiä, ymmärrät ehkä mitä tarkoitan?). Mä olisin ainakin ihan otettu perinteisestä kirjeestä! :haart:

Tupla-J sanoi:
Duunipäivä 8-20. Ei suuremmin vituta toistaiseksi, mutta tässä on aikaa...

Eipäs nyt vielä valiteta. Itse olen painanut yli kuukauden tyyliin 7-19, 7-20, 8-22 jne. Oikealla asenteella jaksat varmasti! :) Tosin liika on aina liikaa. Mulla loppuu tuo "raataminen" huomenna. Sitten jää taas aikaa treenaillakin. :haart:

Hynkkä sanoi:
Naisasiat rassaa mieltä.. :( Oon yrittänyt miettiä, että onko minussa itessä jotain vikaa, vai onko mulla vaan maailman paskin tuuri naisasioissa. Lyhyen ajan sisään on muutama tyttö osoittanut kiinnostusta mua kohtaan, jotka ei itsellä ole sillä tavalla napanneet. Mutta sitten niiden kanssa joihin oikeasti itse ihastuu, tulee aina vaan sydänsuruja aikaiseksi.. Sattuu olemaan varattuja tai sitten jotain muuta menee vikaan, eikä ole minusta itsestä kiinni.. Tai ainakaan en älyä sitä.
Edellisistä seikoista johtuva itsetunnon pohdiskelu ja epävarmuus pistää vituttamaan. Tiedän, että tämä kuulostaa helvetin tyhmältä..

Onko sulla sitten odotukset liian korkealla? Mitä sä sitten vaadit naiselta?

Pitäähän sitä vähän kaveria jelpata :D.

Böödi sanoi:
:down: No kyllä mä kysyin ja otin selvää et saanko niitä veroja takas, jotka on jo otettu kahdelta kuukaudelta nostetusta opintotuestani ja sanoivat että en saa. Kela ei ala maksaan.

Kela ei niitä veroja takas maksa, koska ethän sinä kelalle niitä veroja edes ole maksanut vaan valtiolle. Jos tuloja on tarpeeksi vähän niin saat siitä opintotuesta maksetun veron takas veronpalautuksella. Kela siihen asiaan ei voi mitenkään vaikuttaa. Onnistuuhan tuoki että viet sinne sen 0% verokortin, mutta ite otan ennemmin joulun alla palautuksia niin tuntuuki se summa edes joltain. :)

Näyttää olevan yleistä täällä nämä suhdeasiat. Itteä masentaa edelleen poikki mennyt suhde. Elämä tuntuu oikein hyvältä niin kauan kun riittää muuta puuhaa/ajateltavaa. Mutta sittenkun nuo muistot tulevat mieleen niin fiilis muuttuuu huonoksi. Järki kyllä sanoo että turhaan sitä surea liikaa kun nuori tässä vielä on ja kyllä sitä aina tapaa uusia tyttöjä. Mutta silti se ikävä tahtoo iskeä.

Silloinkun ajatukset liikkuvat muualla niin fiilis on jo sellainen että voisi aloittaa uuden suhteen. Mutta tuossa yksi ilta kun tuli katsottua exän kuvaa niin kyllä ne tunteet pukkas sen verta paljon eteen että sitä huomasi ettei ole vielä todellakaan valmis aloittamaan uutta suhdetta, se olisi vain vanhan korvaamista mikä ei saa olla uuden suhteen idea.

Mikähän muuten aivoissa aiheuttaa tuon kaipuun tunteen? Miksi ihmisellä on useita sellaisia asioita että järki sanoo että älä tee näin mutta mieli/himo saa tekemään jotain aivan muuta? Onko se vain mielen heikkoutta vai onko aivot vain taitavia huijaamaan itseään?

Tähtityttö sanoi:
Kirje, ehdottomasti, mikäli osaat kirjoittaa hyvin (ei siis mitään pissis-tyylistä tekstiä, ymmärrät ehkä mitä tarkoitan?). Mä olisin ainakin ihan otettu perinteisestä kirjeestä! :haart:

pissis.."alaksä olee mun kans" :D

..jos nyt aletaan oikeen hempeeks ni ruusua mä ajattelin kans..siis lisänä mut ei taida postimiehet tykätä pistävistä kirjeistä, jotain vastaavia ideoita ?

Back
Ylös Bottom