Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo hain uuden vakuutuksen,mua palveli sellanen Matti Mielenkiinnoton,joka on luultavasti menossa töitten jälkeen häkämyrkyttään ittensä autoon, se ei puhunu mitään ja musta tuntu et se nukahtaa siihen paikkaan kun väsäs mulle ny jonkinlaisen vakuutuksen, josta maksan hulluna. Mietin et lähenkö liitään ja vaihdan yhtiötä. Sitten tuossa just huomasin et oon maksanu vitusti veroja tänä vuonna, joten mun pitäis saada opintotuki verottomana loppu vuos, mut älysin sen vasta nyt, joten oon maksanu Kelalle turhaan veroja ja niitä ei saa takautuvasti, koska ne ei oo tuloveroja. :wall: Fucking ihq, on niin ihanan kallista muutenkin tää opiskelija-elämä.

Böödi sanoi:
Sitten tuossa just huomasin et oon maksanu vitusti veroja tänä vuonna, joten mun pitäis saada opintotuki verottomana loppu vuos, mut älysin sen vasta nyt, joten oon maksanu Kelalle turhaan veroja ja niitä ei saa takautuvasti, koska ne ei oo tuloveroja. :wall: Fucking ihq, on niin ihanan kallista muutenkin tää opiskelija-elämä.

Siis veroja Kelalle?? Nyt en ihan pysy perässä... Tarkoittaako tämä nyt sitä, että opintotuki kannattaisi ottaa 0%:lla ja maksella verot palkkatuloista, jotta verotus toimisi oikein, vai mitä?

Cheer up, Böödi! Kyllä ne opintotuet on ihan normaaleja tuloja. Verot menee valtiolle, ja siksi Kela ei voi niitä takaisin antaa. Jos olet laskenut oikein ja todellakin maksanut liikaa, saat ne sitten veronpalautuksina ensi vuoden joulukuussa.

Vituttaa, ja ankarasti, kun unohdin tehdä viking loton.. Jo toinen kerta neljän vuoden aikana! Toivottavasti ei tänään arvota mun numeroita :curs:

Opintotuki ei oo normaalia tuloverotettavaa tuloa vaan sosiaalietuutta, josta otettua veroa ei palauteta ikinä koskaan never ever missään muodossa. Oon tänä vuonna maksanut tarpeeksi ennakonpidätystä, joten pystyn nostaan opintotukeni ilman -10% veroa, mikä siitä normaalisti lähtis. Ens vuonna kuitenkin heti tammikuusta lähtien nostan normaalia opintotukea, josta on otettu vero. Jos ei aio tehdä ollenkaan töitä opiskelun ohella esim.nyt loppu vuonna, pystyy ja kannattaa hakea 0-verokortti, niin saa opintotuen bruttona.

vituttaa kun tästä kärpäsenpaskasta jota myös imatraksi kutsutaan ei tahdo löytyä sopivaa yksiötä opiskelijahintoihin...no yks on ehkä tiedossa,pidällään peukkuja..perseessä..

:down: No kyllä mä kysyin ja otin selvää et saanko niitä veroja takas, jotka on jo otettu kahdelta kuukaudelta nostetusta opintotuestani ja sanoivat että en saa. Kela ei ala maksaan.

Kävin kahvilla kaverin kanssa ja hukkasin sillä reissulla sitten avaimet. :david: Oli niin perkeleellinen nälkä, että oli pakko hakea grilliltä sämpylä, vaikka jääkaapissa kanaa, mut se oli sitten lukkojen takana (niin lähellä niin kaukana). :curs:
Sen jälkeen nojailin oveen, luin jotain ilmaisjakelulehtiä, palelin ja rapsuttelin kissaa kolme varttia ennen kuin mimmi tuli kotiin ja päästi jäiset karvaperseensä sisään...

Naisasiat rassaa mieltä.. :( Oon yrittänyt miettiä, että onko minussa itessä jotain vikaa, vai onko mulla vaan maailman paskin tuuri naisasioissa. Lyhyen ajan sisään on muutama tyttö osoittanut kiinnostusta mua kohtaan, jotka ei itsellä ole sillä tavalla napanneet. Mutta sitten niiden kanssa joihin oikeasti itse ihastuu, tulee aina vaan sydänsuruja aikaiseksi.. Sattuu olemaan varattuja tai sitten jotain muuta menee vikaan, eikä ole minusta itsestä kiinni.. Tai ainakaan en älyä sitä.
Edellisistä seikoista johtuva itsetunnon pohdiskelu ja epävarmuus pistää vituttamaan. Tiedän, että tämä kuulostaa helvetin tyhmältä..

Hynkkä sanoi:
Naisasiat rassaa mieltä.. :( Oon yrittänyt miettiä, että onko minussa itessä jotain vikaa, vai onko mulla vaan maailman paskin tuuri naisasioissa. Lyhyen ajan sisään on muutama tyttö osoittanut kiinnostusta mua kohtaan, jotka ei itsellä ole sillä tavalla napanneet. Mutta sitten niiden kanssa joihin oikeasti itse ihastuu, tulee aina vaan sydänsuruja aikaiseksi.. Sattuu olemaan varattuja tai sitten jotain muuta menee vikaan, eikä ole minusta itsestä kiinni.. Tai ainakaan en älyä sitä.
Edellisistä seikoista johtuva itsetunnon pohdiskelu ja epävarmuus pistää vituttamaan. Tiedän, että tämä kuulostaa helvetin tyhmältä..
Ei kuulosta yhtään tyhmältä. Mulla ollut vähän samaa ongelmaa, ehkä yritän kurkottaa liian korkealle, siitä jumala onkin rankaissut minua sinkkuelämällä, mutta ehkä lopussa kärsivällisyys palkitaan :thumbs:

ace-oo- sanoi:
Teissähän se vika aina on, on ollut, ja tulee aina olemaan :D

Kiitos, tuo todella lohdutti. :D Mut oikeassa kai olet. Pakko kuitenkin mainita, että osaa ne miehetkin. :wall:

Tämä thread ei liity enään mihinkään vitukseen...
tämähän on kuin jotain vitun dialogia selaisi.

Ps. ace-oo- ja Eleonoora ottakaan vip-jäsenyys, please?

Back
Ylös Bottom