MissEvilEve sanoi:tasapainoisia kivoja ja fiksuja naisia
näistä aina kuulee mutta ikinä niitä ei tapaa... :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MissEvilEve sanoi:tasapainoisia kivoja ja fiksuja naisia
Ihan asian ytimessä olet. Hyvin pitkälti omista valinnoista kiinni.MissEvilEve sanoi:Todellinen vastaus kysymykseeni on kuitenkin varmaan se sama kuin miksi aina samoille naisille sattuu ne vaimonhakkaajat ja juopot petturit... Yleensä se vika on siinä suhteessa itsessään että ihastuu ja rakastuu aina tietynlaisiin tyyppeihin ja ne tyypit on just niin vääriä kuin vain olla ja voi.
reino sanoi:Ristiretkeläissyndrooma on sama molemmille sukupuolille: kyllä minä sen vielä pelastan ja sitten on kaikki synnit anteeksiannettu. Tästä minä suurien uhrauksien ja ponnistelujen kautta teen itselleni loppuelämän ihmisen.
Viisaita sanoja jälleen oi Reino.reino sanoi:Ihan asian ytimessä olet. Hyvin pitkälti omista valinnoista kiinni...
Originally Posted by ace-oo-
Mikäs sulla kusi kintuille? (jälleen)
Originally Posted by reino
Että varotuksen sana vaan ace-oolle ja muille nuorille toivorikkaille miehille: älkää lähtekö tommoseen hommaan mukaan laisinkaan. Paskaa ei pidä sietää. Jos sitä rupee sietään, siihen kehittyy riippuvuus.
Eiköhän kannattaisi laittaa ne verkot taas järveen, ja katsoa, että löytyiskö sieltä vähän parempaa?Mika1979 sanoi:No se yksi ja sama nainen..Välillä jo tuntui että ehkä sittenkin mutta ei..Halutaan nyt ihan eri asioita toisistamme, tai no enpä mä tiedä haluanko mä enää siitä mitään..
Viisas mentorimme osuu niin asian ytimeen kuin vain voi.. Kohta vuosi on tätä ihme leikkiä jaksettu..Tiedän mitä pitäisi tehdä,ja täällä kämpillä olen kyllä vahva mutta herra varjele kun se soittaa niin meitsiä viedään taas kuin puolukkaämpäriä tupperware-kutsuilla...
Eiköhän kannattaisi laittaa ne verkot taas järveen, ja katsoa, että löytyiskö sieltä vähän parempaa?
Ei kuulosta hyvältä tuo, meinaakko lopun ikää tuota touhua jaksaa?
Ehkä kannattaisi ottaa breikki, ja miettiä hiukan asioita :DMika1979 sanoi:Juu no niin kannattaisi. On vaan tosi vaikea ajatella etten näkisi tota tyttöä enää, liian paljon hyviä muistoja kaikesta paskasta huolimatta. Mutta en minä osaa sen kanssa pelkkä ystävä olla.. En tiedä mitä nyt pitäisi tehdä..
Toivottavasti et ikinä joudu tähän tilanteeseen.. :thumbs:
Ehkä kannattaisi ottaa breikki, ja miettiä hiukan asioita :D
Kyllä se luottamus palautuu. Itellä oli vajaa vuosi sitten sellainen olo, että en luota pätkääkään muijien juttuihin. Sitten kun kulkee "ei ole penniäkään kiinni"- asenteella, niin touhuista pääsee irtikin vielä aika kivuttomasti. Nykyään olen kuitenkin alkanut luottamaan taas sellaisiin naisiin jotka sen ansaitsee ja huomannut sen paremmaksi. ;)Mika1979 sanoi:Mut on tässä sekin että kun noiden tyttösten kanssa alkaa tehdä tuttavuutta, (siis mä oikeasti yritän etsiä muutakin elämää) niin tuntuu että jo valmiiks on menny usko ja luottamus koko touhuun.. Mutta ei kai kaikki naiset voi olla läpeensä pahoja..eihän...
Purtsi sanoi:..toinen jätti kaverini ihan vain sen takia "kun ei enää kipinöi" verukkeella, tiesi ratkaisun jo 2 kk sitten. Vituttaa sen kundin puolesta ihan sikana. Toivottavasti se akka ei saa ikinä yhtä hyvää kundikaveria! :wall:
kRY-0 sanoi:Kävinpä ostamassa 1.5litran pullon uutta CocaCola light limeä. Täähän maistuu aivan samalta kuin kossukola suhteella 1 osa kossua 7 osaa kokista. Miks he eivät tuo markkinoilla varmasti paljon toivottua vanillacokista.
Loput tästä pullosta menee kyllä viemäriin. Miksei samantien aleta myymään alkoholitonta koskenkorvaa, joka maistuu kyllä muuten samalta kuin kossu.
Nakertaa miestä tämmönen touhu.. perkele.
...joten? Olikko ihastunu eikä herunu ja nyt ottaa pannuun?jussi` sanoi:Se oli varattu muija ja mä tiesin sen... :wall:
Tupla-J sanoi:...joten? Olikko ihastunu eikä herunu ja nyt ottaa pannuun?