Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vanilja sanoi:
Onkohan tässä kyseessä eräs treenaaja PT-gymiltä? Siellä heiluu nimittäin aivan samanlainen miekkonen. Mies on selvästi opettanut treenityylinsä myöskin tyttökaverilleen. Mahdollisimman raskaat painot ja liikerata mahdollisimman pieni. Täytyy sanoa, että välillä naurattaa ja välillä hirvittää:eek:

Me ollaan kaverin kanssa mietitty onko ne kylähulluja vai onko niissä treeneissä oikeasti joku tarkoitus. Pitänee kysyä joku kerta.

Hippinakki sanoi:
:offtopic:
Tämä on vain villi veikkaus, mutta jos sillä patulla oli niin huonot polvet ettei se uskaltanut laskea kelkkaa alemmas.
tähän pätee ihan sama homma eli vähemmän painoa ja voi laskea alemmaks
jos on huonot polvet miksi mättää rautaa niin prkl paljon :hyper:

Ajoin auton talliin ja pohja otti kiinni maahan. :wall: Minkähän takia eivät muutama vuosi sitten ottaneet huomioon, että asukkailla saattaa olla madallettuja autoja, kun nuo tallit tuollai perseelleen menivät rakentamaan. :rolleyes: Pakko ottaa "ajosillat" käyttöön, jottei enempää lähtisi massoja pohjasta.

Originally Posted by ace-oo-
Naiset

Ja kaikki mukaan!

Olin juuri tulossa kirjottamaan samasta aiheesta, mutta taistelijatoverini ehtikin ensin.. Luulin jo nähneeni valoa tunnelin päässä,mutta paskat pendolino se oli ja jyräsi alleen...NAISET :wall: :wall: :wall:

Treffit tai niiden "jälkipelit" ei tainnu mennä niikuin toivoit?

mxm sanoi:
Noh, sähän sanoit, että ne treffit meni ihan putkeen. Eikö sittenkään?
Meni ne putkeen. Mutta tämä nykyinen meininki ei tyydytä..
Mutta kärsivällisyyttä, niin hyvä kai siitä tulee.

Ei vain ole hyviä kokemuksia "pienestä breikistä" naisten kanssa. Yleensä se on tarkoittanut loppua, mutta en tiedä tästä, kun pitäisi kait olla ihan hyvät syyt tjs..

ace-oo- sanoi:

Ei vain ole hyviä kokemuksia "pienestä breikistä" naisten kanssa. Yleensä se on tarkoittanut loppua, mutta en tiedä tästä, kun pitäisi kait olla ihan hyvät syyt tjs..

:offtopic: Mutta alkoi kiinnostaa: Heti treffien jälkeen nainen haluaa pitää taukoa kun mikään ei ole vielä alkanutkaan...? :eek: :rolleyes:

ace-oo- sanoi:

Jospa se siitä taas lähtis etenemään.
Noi breikit ja hidastelut on kyl vittumaisia. Autovertaus: Jos mies sanoo, että suhteessa etenemistä vois hidastaa niin hän käyttää moottorijarrutusta, ehkä hiukan hipaisee myös jarrupoljinta. Jos nainen haluaa hidastaa suhteessa niin hän vetää ensin käppäriä ja lyö usein kaiken lisäksi pakin päälle.

MissEvilEve sanoi:
:offtopic: Mutta alkoi kiinnostaa: Heti treffien jälkeen nainen haluaa pitää taukoa kun mikään ei ole vielä alkanutkaan...? :eek: :rolleyes:
Niin, sillä on varmaan, joko
a) koulukiireitä
b) haluaa edetä todella varovasti.
c) halusi sanoa, että ei kiinnosta.

ace-oo- sanoi:
Hei tää on hyvä! Eiköhän spekuloida tällä nyt voimakkaasti.

Kun nainen sanoo (toisten treffien tai 20 v. yhdessäolon jälkeen) että nyt voisimme pitää "pienen breikin" ja olisi kiva viettää vähän omaa laatuaikaa erillään ja miettiä hei vähän asioita, hän tarkoittaa:

a) Minulla on ehkä toinen, mutta en ole varma, haluaako hän minua, joten roiku sä siinä vähän aikaa B-suunnitelmana.

b) Olen ehkä lesbo, ehkä en, mutta en nyt saa sanottua sinulle päin naamaa, että ryömi vaan takaisin sinne märän kiven alle.

c) Jakilla on nälkä. Pitää mennä kotiin ja antaa Jakille pipari.

EDIT: Ei prkl, ace-oo-abc ehti laittaa ABC-luokituksen ensin! :wall:

mxm sanoi:
Jospa se siitä taas lähtis etenemään.
Noi breikit ja hidastelut on kyl vittumaisia. Autovertaus: Jos mies sanoo, että suhteessa etenemistä vois hidastaa niin hän käyttää moottorijarrutusta, ehkä hiukan hipaisee myös jarrupoljinta. Jos nainen haluaa hidastaa suhteessa niin hän vetää ensin käppäriä ja lyö usein kaiken lisäksi pakin päälle.
Näin on. Itse ainakin annan 110% peliin heti alusta alkaen, enkä ymmärrä muuta tapaa. Ja jos toisella ei kiinnosta, niin mielummin otan ilmoituksen siitä vastaan, kuin...

Mutta tosiaan, kärsivällisyyttä, ei ole vielä pahastikkaan aikaa kulunut treffeistä
Edit: lol animaatio pois

ace-oo- sanoi:
Niin, sillä on varmaan, joko
c) halusi sanoa, että ei kiinnosta.

90% se on tota... Siis eihän alussa olla tollaisia, silloin ihastutaan ja halutaan tapailla ym.

Tähän pakko sanoa tätä threadia paljon sivusta seuranneena että _mistä vitusta te noita ihme vaikeita asennevammaisia niskottelevia ja hörhöjä ämmiä oikein löydätte_ ?

No offence... :piis:

reino sanoi:
Hei tää on hyvä! Eiköhän spekuloida tällä nyt voimakkaasti.

a) Minulla on ehkä toinen, mutta en ole varma, haluaako hän minua, joten roiku sä siinä vähän aikaa B-suunnitelmana.

b) Olen ehkä lesbo, ehkä en, mutta en nyt saa sanottua sinulle päin naamaa, että ryömi vaan takaisin sinne märän kiven alle.

c) Jakilla on nälkä. Pitää mennä kotiin ja antaa Jakille pipari.
:lol2:
Veikkaus on A)

MissEvilEve sanoi:
Tähän pakko sanoa tätä threadia paljon sivusta seuranneena että _mistä vitusta te noita ihme vaikeita asennevammaisia niskottelevia ja hörhöjä ämmiä oikein löydätte_ ?
Mmmmm.... vaikea... pahan heitit...

Alaryhmästä:

a) Naiset
b) Naiset, kaikenikäiset, mutta on ne silti niin ihquja eikä niitä voi olla rakastamatta
c) Naiset, kaikenikäiset, mutta vitut niistä. Onhan minulla sentään vielä koti, jossa Jaki nälkäisenä odottaa

reino sanoi:
Mmmmm.... vaikea... pahan heitit...

Ei mut ihan oikeasti... Siis se mikä mua eniten vituttaa on ne monet ämmät keistä täällä kirjotetaan. Mä en tajua mistä kiven kolosta niitä kundit täällä kaivaa koska ongelma on kohtalaisen yleinen, joka kolmannella on joku ihme hepuliheluna tai viripääviivi ollut treffiseurana tai yritetään säätää jonkun ihan toivottoman yh-naisen kanssa jonka entinen hakkaa ja vainoaa ja kuudella lapsella on eri isät.

Luulis että pojat löytäis tasapainoisia kivoja ja fiksuja naisia, ja jos ei homma toimi niin ok, ei kaikkien kemiat synkkaa mutta ei sen parinmuodostuksen nyt noin helvetin vaikeeta pitäis olla mitä täällä annetaan ymmärtää.

Todellinen vastaus kysymykseeni on kuitenkin varmaan se sama kuin miksi aina samoille naisille sattuu ne vaimonhakkaajat ja juopot petturit... Yleensä se vika on siinä suhteessa itsessään että ihastuu ja rakastuu aina tietynlaisiin tyyppeihin ja ne tyypit on just niin vääriä kuin vain olla ja voi.

Mika1979 sanoi:
Olin juuri tulossa kirjottamaan samasta aiheesta, mutta taistelijatoverini ehtikin ensin.. Luulin jo nähneeni valoa tunnelin päässä,mutta paskat pendolino se oli ja jyräsi alleen...NAISET :wall: :wall: :wall:
Mikäs sulla kusi kintuille? (jälleen)

Back
Ylös Bottom