Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

GoA sanoi:
Miksi ihmisellä on useita sellaisia asioita että järki sanoo että älä tee näin mutta mieli/himo saa tekemään jotain aivan muuta? Onko se vain mielen heikkoutta vai onko aivot vain taitavia huijaamaan itseään?

Hitto kun ton tietäis ja sille osais jotain tehdä! Jäis miljoona vitutuksen ja murheen aihetta väliin pelkästään sillä!

Niin, vituttaa juuri tuo, että järki ja tunteet menee ihan eri reittejä ---> harmia!

Angelica-82 sanoi:
Niin, vituttaa juuri tuo, että järki ja tunteet menee ihan eri reittejä ---> harmia!
Tästähän minä kirjoitin vastikään pienen päässäni pyörivän tutkielman ;)
Mulla on nyt hieman ristiriitaiset tunnelmat. Toisaalta musta tuntuu hyvältä olla sinkku, mutta toisaalta taas kaipaan viereeni jotakuta ihanaa ihmistä <3

Vituttaa.. Ex-eukko ilmoitti olevansa paksuna. Ja olen kuulemma ainoa joka sitä on pannu 2kk sisällä..Mulla oli pannessa 6vko ryssä&winsu kuurissa menossa joten en käyttänyt kumia.. No saapahan tuleva skidi hyvät testoarvot..

incubus sanoi:
Vituttaa.. Ex-eukko ilmoitti olevansa paksuna. Ja olen kuulemma ainoa joka sitä on pannu 2kk sisällä..Mulla oli pannessa 6vko ryssä&winsu kuurissa menossa joten en käyttänyt kumia.. No saapahan tuleva skidi hyvät testoarvot..
No oho, tuo on jo paha! Oletteko minkäänlaisissa väleissä nykyään?
Meinaatteko pitää lapsen?

incubus sanoi:
Ex-eukko ilmoitti olevansa paksuna. Ja olen kuulemma ainoa joka sitä on pannu 2kk sisällä..No saapahan tuleva skidi hyvät testoarvot..

Aikooko eksä alkaa tieten tahtoen yksinhuoltajaksi ja synnyttää siis av(i)oliiton ulkopuolisen lapsen...?

MissEvilEve sanoi:
Aikooko eksä alkaa tieten tahtoen yksinhuoltajaksi ja synnyttää siis av(i)oliiton ulkopuolisen lapsen...?

Samaa meinasin kysäistä.. Kiinnostaa aina tällaiset asiat..

burdock sanoi:
Onko sulla sitten odotukset liian korkealla? Mitä sä sitten vaadit naiselta?

Pitäähän sitä vähän kaveria jelpata :D.

No en tiedä onko nuo odotukset sitten liian korkealla..? Onhan tässä tullut mukavia tyttöjä tavattua, mutta kun on ennenkin ollut voimakkaita tunteita jotakin ihmistä kohtaan, niin ei vaan halua alkaa säätämään mitään juttua, jos tunteita ei ole pelissä. Kaipa sitä ikääkin alkaa olemaan sen verran, että ei kiinnosta alkaa enää puolitosissaan yrittämään mitään, vaan hakee sitä tyttöystävää rinnalle. Jotenkin on vaan sattunut itselle siipeen viimeisen parin vuoden aikana niin monta kertaa, että se alkaa nakertamaan itseluottamusta. Oon yrittänyt ajatella positiivisesti, että kyllä se jossain välissä vielä kolahtaa tosissaan molemminpuoleisesti, mutta sitä ennen varmaankin vielä sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä..

Nyt on justiin päällä tällainen epävarma tilanne, joten ei oikein tiedä uskaltaako panostaa tähän juttuun täysillä, vai mitä oikein tekisi..?

Originally Posted by Jii82
..jos nyt aletaan oikeen hempeeks ni ruusua mä ajattelin kans..siis lisänä mut ei taida postimiehet tykätä pistävistä kirjeistä, jotain vastaavia ideoita ?

Tein joskus itse sillain että lähetin kirjeen Oulun Kukkaflooraan ja ne siellä liitti sen kukkalähetykseen ja veivät eräälle tytölle siellä Oulussa. Ei siihen tarvittu kuin puhelinsoitto sinne liikkeeseen ja sit vaan kirjettä postiin.. Kyllä se sillon toimi ja seuraavalla kerralla "joutuikin" sitten jo itse viemään kukat.. :D

Eleonoora sanoi:
Eipäs nyt vielä valiteta. Itse olen painanut yli kuukauden tyyliin 7-19, 7-20, 8-22 jne. Oikealla asenteella jaksat varmasti! :) Tosin liika on aina liikaa. Mulla loppuu tuo "raataminen" huomenna. Sitten jää taas aikaa treenaillakin. :haart:
Hep, enpä kerennyt valittamaankaan! :) Hyvin päivä meni, ja sen jälkeen rankaisin rautaa kuin Mies ja nautiskelin saunasta ja paljosta ruuasta.

Ontopicciin ei ole paljon muuta sanottavaa kuin että palkka on vaihteeksi 4 päivää myöhässä. Todnäk sekin hoituu juttutuokiolla pomon kanssa.

Hynkkä sanoi:
Naisasiat rassaa mieltä..
Edellisistä seikoista johtuva itsetunnon pohdiskelu ja epävarmuus pistää vituttamaan. Tiedän, että tämä kuulostaa helvetin tyhmältä..
Sie hunttaat liikaa. Ei se ole niin monimutkaista: sä olet mies, joten sun tulee keskittyä siihen olennaiseen, eli naiseen, sen sijaan, että mietit omaa epävarmuuttas. Testosteroni kutsuu soitellen sotaan, ei siinä vaiheessa ruveta järkeilemään yhtään mitään, siitä ei seuraa kuin yksinoloa. Järki luo sen epävarmuuden ja sotkee hommat kun luonto kutsuu. Älä turhia ettimällä eti sitä elämänkumppania vaan nautiskele matkasta, kyllä sä sen huomaat kun kohdalle osuu. :thumbs:

Ja hitto, mä olen tänään offtopiccien mies, rahat tulee tänään ajallaan. Kunkkua.

Hellion sanoi:
Jee vittu juhlapäivä.
Hei, se on hyvä juhlapäivä, isovelloseni! Onneksi olkoon! Nyt kun alat päästä miehen ikään niin alkaa se rautakin nousta ;)

Ja hitto vie, nää mun :offtopic: -viestit senku jatkuu...

incubus sanoi:
Minä vaatisin kyllä silti isyystestin. Vaikka sitten exä loukkaantuisikin ajatuksesta.

Edit. Ellet siis luota häneen niin sokeasti, että olet valmis seuraavat 18 vuotta maksamaan (vaikka se voisikin mahdollisesti olla jonkun toisen lasku, mikä sinulta peritään).

Tupla-J sanoi:
Hei, se on hyvä juhlapäivä, isovelloseni! Onneksi olkoon! Nyt kun alat päästä miehen ikään niin alkaa se rautakin nousta ;)
Saapi nähdä ehtiikö sinne salille, kun tää on kuulemma se ikä kun alkaa karvat kasvaa ja tytöt kiinnostaa.

Olkapääleikkaus tulollaan... :(

Paitsi toisaalta tää ois pitäny laittaa tonne iloisia asioita threadiin.. Eipähän oo ollukkaan lomaa ku viikko tänä vuonna ja viimevuonna en pitäny ollenkaan, eli saa pitää pitkän loman duunista ja tulloopahan ukko kuntoon :lol2: :rock:

Tämän aamun salikomediasta Meijerillä vastasi allekirjoittanut. Olo oli aamulla väsynyt ja tukkoinen, mutta oli järjetön hinku salille paskan työviikonkin takia.

Alkulämmön jälkeen siirryin prässin kimppuun. Lämmittely setitkin meni suht nihkeesti ja totesin että teen samoilla painoilla kuin edellisen treenin jolloin painoa tuntui olleen jopa liian vähän.

Eka sarja jäi neljään toistoon, edellisessä treenissä tuli helpot kuusi. Hetken puuskutettuani aloitin toisen sarjan vaikka olisi pitänyt jo tajuta että ei ole meikäisen aamu. Kolme toistoa meni joten kuten ja koska järki ei päätä pakottanut, yritin vetää vielä neljännen. Siitä se hauskuus alkoikin. Jaloista loppui veto kokonaan, huomasin olevani "nipussa" prässin alla ja ymmärsin vihdoin että homma ei onnistu. Aikani hihiteltyäni (väsynytkö?) ja pyöriteltyäni päätäni, vääntelehdin prässin alta pois.

Otin kiekot pois prässistä ja yritin saada pelkän kelkan takaisin ylös. Häpeän puna kohosi poskille kun en meinannut onnistua siinäkään.

Tajusin taas kerran pienuuteni ja tein pikaisesti muutaman muun liikkeen _pienillä_ painoilla. Hetken nurkissa luimisteltuani pakenin kotiin häntä koipien välissä.

"Yläparven pojille" kiitos siitä että eivät nauraneet ääneen kun joutuivat katselemaan venkoiluani. Jos en ole ihan väärässä, ainakin Bisley joutui todistamaan tapahtunutta, pahoitteluni siitä.

Onko kukaan muu jaksanut ihmetellä tätä yhtä kaveria Hipposhallilla, jolla on tapana treenata farkut jalassa tai sitten jossain muotipöksyissä, jotka on enemmän baarivaatteita kuin treenikamppeita? Kaverilla on lisäksi yleensä hiukset viimeisen päälle siististi värjätty ja tuntuu, että jokainen hiustupsu on aseteltu kohdalleen erikseen ennen salille tuloa.

Treeni on tietenkin yleensä penkkiä ja hauista, mutta olen joskus sen nähnyt kyykkäävänkin niissä muotifarkuissaan... :david:

Edit: Se täytyy sanoa, että kaveri on yllättävän hyvässä kunnossa tuosta erikoisesta treenivaatevalikoimasta huolimatta.

Back
Ylös Bottom