Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt sit saikkua, lääkitys päälle yms yms. Tavallaan helpotus että tässä kävi lopulta näin.

Toivottavasti kerran kuoltuasi osaat antaa itsellesi luvan nauttia bonuskierroksesta. Kuolemaa on turha jouduttaa, koska se saavuttaa meidät kaikki kyllä ajallaan. Odotellessa kannattaa tehdä olonsa mukavaksi ja nauttia kyydistä. Sun tilanteessa se ei varmaan onnistu ihan heti, mutta toivon kovasti, että saat prioriteetit päässäsi uuteen järjestykseen. Tämän jälkeen elämä on vanhaa tuttua ponnistelua, mutta suunta on valoon pimeyden sijasta. Sitten elämästä tulee mielekäs taivallus, joka kannattaa tehdä ihan huvkseen, vaikka varsinaista syytä olisi hankala keksiä.

Ei pysty pitää saikkua. Pienyrittäjällä töissä, tohon duuniin jota mä teen ei oo olemassa tuuraajaa. Aina on oltava duunissa.

Oon kai jollain tapaa sairas siinäkin mielessä että mulle henkilökohtaisesti saikun pitäminen on ihan helvetillinen häpeä. Olin alkuvuodesta mm. jalka murtuneena duunissa enkä kehdannut sanoa siitä työnantajalle mitään. Oon itsekin ollut joskus yrittäjä ja haluan vain olla sellainen työntekijä jollaisen olisin itse joskus halunnut.

Aika vankalle kivijalalle on yrityksen perustanut, jos sinä pidät sitä pystyssä.

itsekin olis pikku firmassa töissä eli olin ainoa ulkopuolinen ja ei minulta mennyt kuin avioliitto sen takia tai siis tuo työ oli yksi helvetin iso osasyy siihen, itsekin olin "korvaamaton" eli jos olin poissa niin homma seisoi, lomatakin soiteltiin kesken kaiken hommiin kun oli niin tärkeetä että asiakkaat pysyy tyytyväisinä ym ym, eipä sitä duunarin lomilla ja levolla niin väliksi ollut kunhan saadaan revittyä viimeisetkin mehut verisestä selkänahasta irti, eli kokemuksesta kun tiedän miten noissa puljuissa kuvio menee niin lähde vetämään sieltä ja vitun nopeaan, jo pelkästään se helpottaa sun oloa ihan pirusti, jos pomosi on firman tosiaan noin paskalle perustalle rakentanut että homma kippaa sinun poissa oloosi niin joutaa ko. yritys kaatumaankin, ei ole sinun vastuullasi pitää yritystä hengissä, se on yrittäjän tehtävä ei duunarin.
mutta nyt jaksamista ja muista sinä olet se tärkein nyt.

itsekin olis pikku firmassa töissä eli olin ainoa ulkopuolinen ja ei minulta mennyt kuin avioliitto sen takia tai siis tuo työ oli yksi helvetin iso osasyy siihen, itsekin olin "korvaamaton" eli jos olin poissa niin homma seisoi, lomatakin soiteltiin kesken kaiken hommiin kun oli niin tärkeetä että asiakkaat pysyy tyytyväisinä ym ym, eipä sitä duunarin lomilla ja levolla niin väliksi ollut kunhan saadaan revittyä viimeisetkin mehut verisestä selkänahasta irti, eli kokemuksesta kun tiedän miten noissa puljuissa kuvio menee niin lähde vetämään sieltä ja vitun nopeaan, jo pelkästään se helpottaa sun oloa ihan pirusti, jos pomosi on firman tosiaan noin paskalle perustalle rakentanut että homma kippaa sinun poissa oloosi niin joutaa ko. yritys kaatumaankin, ei ole sinun vastuullasi pitää yritystä hengissä, se on yrittäjän tehtävä ei duunarin.
mutta nyt jaksamista ja muista sinä olet se tärkein nyt.

Vähän eri asiasta kyse, tavallaan. Tuo jäbä kelle nyt oon duunissa on mun hyvä kaveri ja kaikki on aika alussa vielä eli sitä pohjaa ei oo vielä keretty oikein luoda niin varmaksi että tämmösistä jutuista ois niin helppo selviytyä. Ja kun homman nimi ei ollu se, että hän sanoisi että et pidä mitään lomaa, vaan ku yritettiin miettiä miten se olis mahdollista ettei se nyt tähän narahda.

Juteltiin muutenkin tänään ja just siitäkin et kunhan olen taas työkuntoinen niin koulutetaan joku siihen hommaan, vaikka se vähän hankala onkin. "joo tuu opettelee tää homma, ei sulle kyllä välttämättä tuu töitä oleen, mut vähä niinku varalle" :D

Räkissä syvälle kyykätessä kävi niin, että pohjaan jäätiin ja sit oli semmonen mielenkiintonen tilanne kun perse on pohkeissa ja tanko jää parin sentin päähän turvaraudoista... Siellä pohjassa olin sit jumissa viitisen sekuntia ennenku tajusin irrottaa otteen tangosta ja tiputtaa taakse. Joku lihashan tossa touhussa venähti. :(

Tänään taass lenkillä tuli koira vastaan ja oma koira alkoi jo tuttuun tapaan rähistä ja pommpia. Kävelin hieman eteenpäin kunnes kuului *naps* ja se perhanan hihna katkesi ja oma koira pääsi vapaaksi. Sain sitte sen otettua kiinni mutta taas sai hävetä silmät päästä. Vituttaa..

Vittu että vituttaa, voisin repiä pään irti. Mä haluan pysyvästi parantavan lääkkeen saamattomuuteen. Ja unilääkkeitä, haluan vihdoinkin nukkua. Kylläpäs tää avautuminen helpottaa kummasti. Kiitos ja hyvät yöt.

Voihan vr. Ensin se täti möi miule lipun junaan mikä oli jo lähtenyt. "Se lähtee myöhässä, ehdit sinne vielä oikein hyvin". Parin tunnin odottelu oli hilkulla venähtää entisestään, kun juna lähtikin sitten väärältä raiteelta ja määränpäänä luki aivan väärä paikka. Vaihtoyhteyshän oli sitten kanssa tunnin myöhässä ja lähtötaulussakin luki varmuuden vuoksi kolme eri lähtöaikaa. Sieltä se sitten vihdoin saapui ja puolet vaunuista puuttui. Olipas mukavaa pitkästä aikaa nauttia puljun palveluista.

Voi PERSE! Ei muuten kannata liukastua märkiin lehtiin ja lentää takamus edellä kallioon! :jahas: Nyt on kankussa kiva nyrkin kokoinen turvonnut patti, joka kivasti mustuu koko ajan... Ja ilmeisesti niitä mustelmia on tulossa vähän sinne ja tänne. Huomenna olisi sitten 6 tuntia istumista junassa, seikkailua bussilla ja autonkyydissä siihen lisäksi. Pitäisiköhän ottaa oma istuintyyny mukaan, ei taida löytyä vr:n palveuista ylimääräisiä tyynyjä persusvammaisille!? Mutta se hyvä puoli tuossa on, että onneksi on kertynyt alavartaloon hyvä suojakerros läskiä, muutenhan olisi voinut jotain mennä oikeasti rikki? :rolleyes:

Voi PERSE! Ei muuten kannata liukastua märkiin lehtiin ja lentää takamus edellä kallioon! :jahas: Nyt on kankussa kiva nyrkin kokoinen turvonnut patti, joka kivasti mustuu koko ajan... Ja ilmeisesti niitä mustelmia on tulossa vähän sinne ja tänne. Huomenna olisi sitten 6 tuntia istumista junassa, seikkailua bussilla ja autonkyydissä siihen lisäksi. Pitäisiköhän ottaa oma istuintyyny mukaan, ei taida löytyä vr:n palveuista ylimääräisiä tyynyjä persusvammaisille!? Mutta se hyvä puoli tuossa on, että onneksi on kertynyt alavartaloon hyvä suojakerros läskiä, muutenhan olisi voinut jotain mennä oikeasti rikki? :rolleyes:

Voin tulla puhaltamaan ;)

Niska veti kivan jumin. Onneksi ei ole vielä siinä pisteessä ettei päätä saa käännettyä, mutta hirveä päänsärky ja pahoinvointi. Kerrankin sai treenikaveriksi tyypin jonka kanssa treenit ois sujunu, ni ei suju mikään juttu millään ku kroppa panee vastaan. Pienet on ihmisen murheet.

Saatanan vehje eli mokkula, joka toimii milloin mitenkin ja juuri tänään kun nettipelit olisi vapaa-ajalla kiinnostelleet niin vituillaanhan se yhteys ihan varmana on. Taloyhtiöönkään ei ole saatavilla minkäänlaista kiinteää laajakaistaa vieläkään 6 kk asumisen jälkeen ja alkaa sekin osakseen vituttamaan aika rankasti.

VITTU! Mun täydelliset kuulokkeet, 4-5 vuotta palvelleet sangalliset sennheiserit, joissa on täydellinen äänenlaatu ja joiden piti olla ikuiset, sanoivat itsensä irti. Johto ilmeisesti hapertunut plugin sisältä niin pahasti ettei pelitä enää kuin jos johtoa pitää tietyssä asennossa, muuten ääni tulee pätkien vain toisesta kuulokkeesta. Melkein itkettää, sillä noi oli parhaat kuulokkeet joita mulla on ollut tai tulee koskaan olemaan eikä hintaakaan ollut aikoinaan kuin 60e. Kyseessä siis sennheiser HD218 malli. En oo ikinä löytänyt ton veroisia alle satkun kuulokkeita vaikka oon testaillut kaupoissa monia saman hintaluokan kuulokkeita. Tällähetkellä on rahatilannekin niin paska, ettei voi edes haaveilla kuulokkeiden ostamisesta (koska haluan hyvät sellaiset), eli nyt eletään ilman musiikkia jonkin aikaa (sen aikaa mitä en koneella istu).

JUOTIN (ruotsalaiset sanoo kolvi) olis kotonakin mutku se johto on sen kumisen plugin sisältä paskana, jota ei saa auki millään kun on kiinteää kumia..

Back
Ylös Bottom