Nyt olet saattanut bongata minut. Teen aina noin.
tai minut. mä teen vähän samaan tyyliin.fuck me, I´m famous !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olet saattanut bongata minut. Teen aina noin.
Nyt sit saikkua, lääkitys päälle yms yms. Tavallaan helpotus että tässä kävi lopulta näin.
Ei pysty pitää saikkua. Pienyrittäjällä töissä, tohon duuniin jota mä teen ei oo olemassa tuuraajaa. Aina on oltava duunissa.
Oon kai jollain tapaa sairas siinäkin mielessä että mulle henkilökohtaisesti saikun pitäminen on ihan helvetillinen häpeä. Olin alkuvuodesta mm. jalka murtuneena duunissa enkä kehdannut sanoa siitä työnantajalle mitään. Oon itsekin ollut joskus yrittäjä ja haluan vain olla sellainen työntekijä jollaisen olisin itse joskus halunnut.
Aika vankalle kivijalalle on yrityksen perustanut, jos sinä pidät sitä pystyssä.
itsekin olis pikku firmassa töissä eli olin ainoa ulkopuolinen ja ei minulta mennyt kuin avioliitto sen takia tai siis tuo työ oli yksi helvetin iso osasyy siihen, itsekin olin "korvaamaton" eli jos olin poissa niin homma seisoi, lomatakin soiteltiin kesken kaiken hommiin kun oli niin tärkeetä että asiakkaat pysyy tyytyväisinä ym ym, eipä sitä duunarin lomilla ja levolla niin väliksi ollut kunhan saadaan revittyä viimeisetkin mehut verisestä selkänahasta irti, eli kokemuksesta kun tiedän miten noissa puljuissa kuvio menee niin lähde vetämään sieltä ja vitun nopeaan, jo pelkästään se helpottaa sun oloa ihan pirusti, jos pomosi on firman tosiaan noin paskalle perustalle rakentanut että homma kippaa sinun poissa oloosi niin joutaa ko. yritys kaatumaankin, ei ole sinun vastuullasi pitää yritystä hengissä, se on yrittäjän tehtävä ei duunarin.
mutta nyt jaksamista ja muista sinä olet se tärkein nyt.
Mä haluan pysyvästi parantavan lääkkeen saamattomuuteen.

Voi PERSE! Ei muuten kannata liukastua märkiin lehtiin ja lentää takamus edellä kallioon! :jahas: Nyt on kankussa kiva nyrkin kokoinen turvonnut patti, joka kivasti mustuu koko ajan... Ja ilmeisesti niitä mustelmia on tulossa vähän sinne ja tänne. Huomenna olisi sitten 6 tuntia istumista junassa, seikkailua bussilla ja autonkyydissä siihen lisäksi. Pitäisiköhän ottaa oma istuintyyny mukaan, ei taida löytyä vr:n palveuista ylimääräisiä tyynyjä persusvammaisille!? Mutta se hyvä puoli tuossa on, että onneksi on kertynyt alavartaloon hyvä suojakerros läskiä, muutenhan olisi voinut jotain mennä oikeasti rikki?![]()
JUOTIN (ruotsalaiset sanoo kolvi) olis kotonakin mutku se johto on sen kumisen plugin sisältä paskana, jota ei saa auki millään kun on kiinteää kumia..