Kosovossa niitä koiria ammuttiin, välillä vähän isommalla joukolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voitin 200 punnalla vapaasti valittavaa tavaraa suosikki futisseurani arvonnasta Twitterissä. Pitihän sieltä laittaa tulemaan pelipaitaa, verkkaria ja takkia ym. laatutekstiiliä tulemaan koko rahalla.
"I'll be there in the morning ,with a smile on my face
I'll be there in the morning, to start it all again"
Vituttaa elämäni vituimmaksi mennyt treeni.
Musat pätki ja sillon kun musat ei pätkinyt niin korvanapit särisivät. Selkään alko sattumaan niin maan saatanasti kyykätessä (tekee tota joskus, ei johu väärästä tekniikasta vaan selässä jotain vikaa). Siirryin kyykkäämästä tekemään muita jalkaliikkeitä, jotka nekin meni aivan päin vittua. 35 epämääräisen minuutin jälkeen lähdin vittuuntuneena kotiin.

Elämä potkii päähän taas ihan kunnon monolla. Yrittänyt pitää tän kaiken kasassa hinnalla millä hyvänsä. Noh, ei onnistunu. Nyt kaikki kosahti käsiin. Kaksisuuntaisesta kärsivä muija romahti (taas) ihan täysin, ja nyt ei auttanu oma lääkitys vaan piti lähteä ihan osastolle lepäämään. Hitto kun pääsis itekkin. Mutta NJET. Töitä pitää tehdä _ joka päivä_ että on vara kustantaa helvetin kallis lääkitys muijalle ja eläminen ylipäätään.
Sedatiivit auttaa selviämään arjesta. Pakko nollata sillointällöin vaikka päihdevastainen pikkubroidin itsemurhasta lähtien muuten olen yrittänyt ollakin. Ei sitä vaan jaksa sellaisenaan. Seittämältä taas herätys. Tienaamaan palikoita millä pitää tää koko torni kasassa. Haha, hienoo.
Vaikkein mitään pahaa ikinä ole kenellekään halunnutkaan, niin nyt on niin paha olo että tekisi mieli satuttaa ihan ketä tahansa.
Huvittavaahan tässä on se että hätänumerossa sanoivat (taas) että apua ei saa ennenkuin jotain tapahtuu. Ketä mun pitää vetää turpaan ja miten, ettei ketään sattuisi (kun en halua ihan oikeasti satuttaa ketään) , mutta silti saisin apua?
5 täyttä tuntia tässä on vielä aikaa nukkua. että ei sinänsä kiire. yleensä se jää siihen 1-2 nurkille.
Elämä potkii päähän taas ihan kunnon monolla. Yrittänyt pitää tän kaiken kasassa hinnalla millä hyvänsä. Noh, ei onnistunu. Nyt kaikki kosahti käsiin. Kaksisuuntaisesta kärsivä muija romahti (taas) ihan täysin, ja nyt ei auttanu oma lääkitys vaan piti lähteä ihan osastolle lepäämään. Hitto kun pääsis itekkin. Mutta NJET. Töitä pitää tehdä _ joka päivä_ että on vara kustantaa helvetin kallis lääkitys muijalle ja eläminen ylipäätään.
Sedatiivit auttaa selviämään arjesta. Pakko nollata sillointällöin vaikka päihdevastainen pikkubroidin itsemurhasta lähtien muuten olen yrittänyt ollakin. Ei sitä vaan jaksa sellaisenaan. Seittämältä taas herätys. Tienaamaan palikoita millä pitää tää koko torni kasassa. Haha, hienoo.
Voimia sulle. Toi kaksisuuntainen on raskasta läheisille. Itse olen tuttava perheen osalta päässyt näkemään ja ei ole välillä helppoa niillä ollut.
Helvetin helppo sanoa.. Mut hei se muiden satuttaminen ei auta ketään! Meet lääkärille ja sanot et nyt loppu. Jonkun random tyypin telominen saattaisi helpottaa sekunniksi mut mitäs sitten kun kannat ton kaiken paskan lisäksi mukana vielä jotain pahempaa kun sattuu paska tuuri ja telot jonkun hengiltä.
Vaikkein mitään pahaa ikinä ole kenellekään halunnutkaan, niin nyt on niin paha olo että tekisi mieli satuttaa ihan ketä tahansa.
Huvittavaahan tässä on se että hätänumerossa sanoivat (taas) että apua ei saa ennenkuin jotain tapahtuu. Ketä mun pitää vetää turpaan ja miten, ettei ketään sattuisi (kun en halua ihan oikeasti satuttaa ketään) , mutta silti saisin apua?
5 täyttä tuntia tässä on vielä aikaa nukkua. että ei sinänsä kiire. yleensä se jää siihen 1-2 nurkille.
Onko sulla Counterfeith työterveyshuoltoa? Tai ihan terkkarin lääkärille ja sanot ettei enää jaksa. Voisit saada ainakin saikkua, olisi aikaa hetkeksi itselleen ja saisit vaikka levättyä. Univelka ainakin pahentaa olotilaa, tiedän kokemuksella. Ja jos on hyvä lääkäri, voi ohjata sut paremman avun piiriin.
Ainakin jollekin olisi hyvä puhua fiiliksistä, joku kaveri tai perheen jäsen. Älä yritä kantaa koko taakkaa yksin sisälläs, älä yritä olla liian vahva.
Mihin tai mitä apua sä haluat? Hätänumerosta saa apua (jos saa) jos on joku ihan akuutti hätä. Jos on yleinen paha olo, niin eikö niitä ole jotain numeroita, joihin voi soittaa ja josta saa tukea ja konsultaatiota mistä saisi apua? Psykiatriseen laitoshoitoon ei pääse ellei ole todella pahasti asiat eli tyyliin akuutti psykoosi päällä ja silloinkin uloskirjataan heti kun mahdollista. Tapan kaikki jos en pääse hoitoon tyyliset uhkaukset tuskin parantaa asiaa. Tämän voisi vaikka jakaa joksikin mielenterveysketjuksi.
Ja ehdottomasti toi työterveyshuolto on suositeltava kortti. Ei niinkään sairasloman takia (jota tosin halutessaan pommin varmasti saa pari viikkoa heti noilla näytöillä), vaan oikeanlaisen hoidon löytymisen kannalta.
Ei pysty pitää saikkua. Pienyrittäjällä töissä, tohon duuniin jota mä teen ei oo olemassa tuuraajaa. Aina on oltava duunissa.
Ois kiva Vensku jutella sun kanssa enemmän. mutta missä?