Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eihän niitä myrkyttää/rääkätä tarvitsisi. Mutta pistäs noita piskejä juoksemaan tänne meidän isojen kaupunkien alueille sellaisina 10-30 koiran laumoina niin alkaa puntti tutisemaan. Ilmoittautuisin heti vapaaehtoisena, omilla ammuksilla, pistämään kylmäksi. Onneksi meillä on talvi, joten ei ole pelkoa tuosta ongelmasta.

Voitin 200 punnalla vapaasti valittavaa tavaraa suosikki futisseurani arvonnasta Twitterissä. Pitihän sieltä laittaa tulemaan pelipaitaa, verkkaria ja takkia ym. laatutekstiiliä tulemaan koko rahalla.

No niin... kuinkas sitten kävikään...
Palkinnot tuli, mutta olin vissiin sählännyt mittausten tai kokotaulukon kanssa. Sain paketillisen korkealaatuisia tekstiilejä XXL-kokoisena. Oma moka hävettää sen verran ettei raaski lähettää takkeja ja paitoja takaisinkaan... Vituttaahan tuo. Jos joukossamme on sielunveljeni, semmoinen XXL-kokoinen Norwich City fani niin voin harkita myymistä.

Vituttaa elämäni vituimmaksi mennyt treeni.

Musat pätki ja sillon kun musat ei pätkinyt niin korvanapit särisivät. Selkään alko sattumaan niin maan saatanasti kyykätessä (tekee tota joskus, ei johu väärästä tekniikasta vaan selässä jotain vikaa). Siirryin kyykkäämästä tekemään muita jalkaliikkeitä, jotka nekin meni aivan päin vittua. 35 epämääräisen minuutin jälkeen lähdin vittuuntuneena kotiin.

Elämä potkii päähän taas ihan kunnon monolla. Yrittänyt pitää tän kaiken kasassa hinnalla millä hyvänsä. Noh, ei onnistunu. Nyt kaikki kosahti käsiin. Kaksisuuntaisesta kärsivä muija romahti (taas) ihan täysin, ja nyt ei auttanu oma lääkitys vaan piti lähteä ihan osastolle lepäämään. Hitto kun pääsis itekkin. Mutta NJET. Töitä pitää tehdä _ joka päivä_ että on vara kustantaa helvetin kallis lääkitys muijalle ja eläminen ylipäätään.

Sedatiivit auttaa selviämään arjesta. Pakko nollata sillointällöin vaikka päihdevastainen pikkubroidin itsemurhasta lähtien muuten olen yrittänyt ollakin. Ei sitä vaan jaksa sellaisenaan. Seittämältä taas herätys. Tienaamaan palikoita millä pitää tää koko torni kasassa. Haha, hienoo.

"I'll be there in the morning ,with a smile on my face
I'll be there in the morning, to start it all again"

Vituttaa elämäni vituimmaksi mennyt treeni.

Musat pätki ja sillon kun musat ei pätkinyt niin korvanapit särisivät. Selkään alko sattumaan niin maan saatanasti kyykätessä (tekee tota joskus, ei johu väärästä tekniikasta vaan selässä jotain vikaa). Siirryin kyykkäämästä tekemään muita jalkaliikkeitä, jotka nekin meni aivan päin vittua. 35 epämääräisen minuutin jälkeen lähdin vittuuntuneena kotiin.

Noita nyt on aina välillä ja ehkä se jopa kuuluu "lajiin". Seuraava treeni sitten tuplasti kovempaa kuin normaalisti!

Tsemppiä! :)

Elämä potkii päähän taas ihan kunnon monolla. Yrittänyt pitää tän kaiken kasassa hinnalla millä hyvänsä. Noh, ei onnistunu. Nyt kaikki kosahti käsiin. Kaksisuuntaisesta kärsivä muija romahti (taas) ihan täysin, ja nyt ei auttanu oma lääkitys vaan piti lähteä ihan osastolle lepäämään. Hitto kun pääsis itekkin. Mutta NJET. Töitä pitää tehdä _ joka päivä_ että on vara kustantaa helvetin kallis lääkitys muijalle ja eläminen ylipäätään.

Sedatiivit auttaa selviämään arjesta. Pakko nollata sillointällöin vaikka päihdevastainen pikkubroidin itsemurhasta lähtien muuten olen yrittänyt ollakin. Ei sitä vaan jaksa sellaisenaan. Seittämältä taas herätys. Tienaamaan palikoita millä pitää tää koko torni kasassa. Haha, hienoo.

Tulipa kurja fiilis sun puolesta, eipä tässä oikein muuta osaa sanoa kuin jaksamisia..

Vaikkein mitään pahaa ikinä ole kenellekään halunnutkaan, niin nyt on niin paha olo että tekisi mieli satuttaa ihan ketä tahansa.
Huvittavaahan tässä on se että hätänumerossa sanoivat (taas) että apua ei saa ennenkuin jotain tapahtuu. Ketä mun pitää vetää turpaan ja miten, ettei ketään sattuisi (kun en halua ihan oikeasti satuttaa ketään) , mutta silti saisin apua?

5 täyttä tuntia tässä on vielä aikaa nukkua. että ei sinänsä kiire. yleensä se jää siihen 1-2 nurkille.

Vaikkein mitään pahaa ikinä ole kenellekään halunnutkaan, niin nyt on niin paha olo että tekisi mieli satuttaa ihan ketä tahansa.
Huvittavaahan tässä on se että hätänumerossa sanoivat (taas) että apua ei saa ennenkuin jotain tapahtuu. Ketä mun pitää vetää turpaan ja miten, ettei ketään sattuisi (kun en halua ihan oikeasti satuttaa ketään) , mutta silti saisin apua?

5 täyttä tuntia tässä on vielä aikaa nukkua. että ei sinänsä kiire. yleensä se jää siihen 1-2 nurkille.

Helvetin helppo sanoa.. Mut hei se muiden satuttaminen ei auta ketään! Meet lääkärille ja sanot et nyt loppu. Jonkun random tyypin telominen saattaisi helpottaa sekunniksi mut mitäs sitten kun kannat ton kaiken paskan lisäksi mukana vielä jotain pahempaa kun sattuu paska tuuri ja telot jonkun hengiltä.

Voimia sulle. Toi kaksisuuntainen on raskasta läheisille. Itse olen tuttava perheen osalta päässyt näkemään ja ei ole välillä helppoa niillä ollut.

Helvetin helppo sanoa.. Mut hei se muiden satuttaminen ei auta ketään! Meet lääkärille ja sanot et nyt loppu. Jonkun random tyypin telominen saattaisi helpottaa sekunniksi mut mitäs sitten kun kannat ton kaiken paskan lisäksi mukana vielä jotain pahempaa kun sattuu paska tuuri ja telot jonkun hengiltä.

Viimeksi kun oli sama tilanne, läksin yöllä käymään nakkikioskilta syötävää. 2 isoa aikuista miestä kävi kimppuun. Hakkasin ne siihen paikkaan ja lopulta sain syytteeen hätävarjelun liioittelusta. Tuntui pahalta. Kun en mä tosiaan ketään satuttaa haluais.

Onko sulla Counterfeith työterveyshuoltoa? Tai ihan terkkarin lääkärille ja sanot ettei enää jaksa. Voisit saada ainakin saikkua, olisi aikaa hetkeksi itselleen ja saisit vaikka levättyä. Univelka ainakin pahentaa olotilaa, tiedän kokemuksella. Ja jos on hyvä lääkäri, voi ohjata sut paremman avun piiriin.
Ainakin jollekin olisi hyvä puhua fiiliksistä, joku kaveri tai perheen jäsen. Älä yritä kantaa koko taakkaa yksin sisälläs, älä yritä olla liian vahva.

Mihin tai mitä apua sä haluat? Hätänumerosta saa apua (jos saa) jos on joku ihan akuutti hätä. Jos on yleinen paha olo, niin eikö niitä ole jotain numeroita, joihin voi soittaa ja josta saa tukea ja konsultaatiota mistä saisi apua? Psykiatriseen laitoshoitoon ei pääse ellei ole todella pahasti asiat eli tyyliin akuutti psykoosi päällä ja silloinkin uloskirjataan heti kun mahdollista. Tapan kaikki jos en pääse hoitoon tyyliset uhkaukset tuskin parantaa asiaa. Tämän voisi vaikka jakaa joksikin mielenterveysketjuksi.

Ja ehdottomasti toi työterveyshuolto on suositeltava kortti. Ei niinkään sairasloman takia (jota tosin halutessaan pommin varmasti saa pari viikkoa heti noilla näytöillä), vaan oikeanlaisen hoidon löytymisen kannalta.

Onko sulla Counterfeith työterveyshuoltoa? Tai ihan terkkarin lääkärille ja sanot ettei enää jaksa. Voisit saada ainakin saikkua, olisi aikaa hetkeksi itselleen ja saisit vaikka levättyä. Univelka ainakin pahentaa olotilaa, tiedän kokemuksella. Ja jos on hyvä lääkäri, voi ohjata sut paremman avun piiriin.
Ainakin jollekin olisi hyvä puhua fiiliksistä, joku kaveri tai perheen jäsen. Älä yritä kantaa koko taakkaa yksin sisälläs, älä yritä olla liian vahva.

Ei pysty pitää saikkua. Pienyrittäjällä töissä, tohon duuniin jota mä teen ei oo olemassa tuuraajaa. Aina on oltava duunissa.

Mihin tai mitä apua sä haluat? Hätänumerosta saa apua (jos saa) jos on joku ihan akuutti hätä. Jos on yleinen paha olo, niin eikö niitä ole jotain numeroita, joihin voi soittaa ja josta saa tukea ja konsultaatiota mistä saisi apua? Psykiatriseen laitoshoitoon ei pääse ellei ole todella pahasti asiat eli tyyliin akuutti psykoosi päällä ja silloinkin uloskirjataan heti kun mahdollista. Tapan kaikki jos en pääse hoitoon tyyliset uhkaukset tuskin parantaa asiaa. Tämän voisi vaikka jakaa joksikin mielenterveysketjuksi.

Ja ehdottomasti toi työterveyshuolto on suositeltava kortti. Ei niinkään sairasloman takia (jota tosin halutessaan pommin varmasti saa pari viikkoa heti noilla näytöillä), vaan oikeanlaisen hoidon löytymisen kannalta.

On vaan helvetin paha olo jatkuvasti. Eikai siihen mitään apuu ole. Pitää vaan lopettaa asiasta valittaminen ja yrittää ryhdistäytyä.

Sitä suuremmalla syyllä etsit nyt jonkun ihmisen jonka kanssa voit asiasta puhua. Lääkityksellä en usko olevan apua, koska kyse ei taida olla niinkään masennuksesta, vaan vaikeasta elämäntilanteesta.
Syö, nuku ja yritä uskoa siihen että asiat helpottavat vielä joku päivä.
Näillä ohjeilla ainakin yritän itse selvitä päivästä toiseen.

Ei pysty pitää saikkua. Pienyrittäjällä töissä, tohon duuniin jota mä teen ei oo olemassa tuuraajaa. Aina on oltava duunissa.

Tossa on nyt oikeastaan 2 vaihtoehtoa, joko jatkat tota ja jossain vaiheessa olet siinä pisteessä että jotain tapahtuu, kukaan muu kuin sä ei voi vaikuttaa mitä se jokin on.. Mä tiedän henkilökohtaisesti aika hyvin miltä tuntuu kun pää rupeaa leviämään oikein kunnolla, muistan ite ne ajatukset mitä oli tossa 4v sitten, nyt kun niitä ajattelee niin alkaa pelottaa itteäkin.. Univajeen ja epätoivon sekoittamat ajatukset alkoi olla tosi vaarallisen oloisia.. Sä kirjoitit aiemmin tosta kun 2 miestä hyökkäsi sun kimppuun syyttä, Mullakin on aina ollut sellainen fiilis etten halua satuttaa ketään mutta hakeuduin kyllä sellaisiin tilanteisiin jossa normaali järjellä varustettuna nykyään kiertäisin kaukaa ja jotkut riskit jättäisi ottamatta.
Hemmetti ko ei oo privaa olis voinu jutskailla sun kanssa vähä enemmän kun on sellanen fiilis että tiedän aika lailla miltä susta tuntuu (ainakin luulen näin)-.

Ja joo masennuslääkkeet jättäisin kyl itekkin apteekkiin, vaikka noi lääkärit niitä yrittääkin tunkea joka välissä-

Back
Ylös Bottom