Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Palkat parilta kuulta saamatta, kämppä ja auto hajoaa käsiin, sosiaalinen elämä erityisesti pariutumisen suhteen kadoksissa ja kaikista pahinta, punttailumotivaatio nollassa.

Tähtityttö sanoi:
Pohkeet aivan saakelin kipeet eilisestä tanssimisesta. Ei pitäis ikinä ruveta tollaseen yli kymmenen sentin koroilla. AAAAAAAAAH! Kävely on tuskaa.:(

Yritäpä ajatella että ne varmasti vain saivat kunnon kasvuärsykkeen tuosta rääkkäyksestä ;)!

Wanderer sanoi:
... Peik Salminen vai mikä daavid nyt olikaan tukisti suutuspäissään jatkoajalla ruotsalaista ja siitä kiitokseksi 2min jäähy :david: . Kuinka ollakkaan ruotsi kiitti ja kumarsi ja vei ylivoimalle innebandyn maailmanmestaruuden.

Teki mitä? Tukisti? Voi jeesus mikä urpo. MM-finaalin jatkoaika ja tukistaa vastustajaa... Olis nyt vetäny edes reilusti pataan. Muakin alko vituttaa, vaikka en jaksanu kattoo kun toisen erän.

-edit- Ei sillä, että se pataan vetäminenkään mikään fiksu ratkaisu olisi ollut... ;)

Keiko- sanoi:
Ilmeisesti 35+ mies teki kaksi toistoa pystypunnerrusta 20kg:n käsipainoilla.

Mitä se saippuasarja siihen liittyy...
Eikä toikaan ole vielä hauskaa... Tai jos se teki sitä alasti ankkauimarengas mahan ympärillä ja nasse päässä.

BadHair sanoi:
Teki mitä? Tukisti? Voi jeesus mikä urpo. MM-finaalin jatkoaika ja tukistaa vastustajaa... Olis nyt vetäny edes reilusti pataan. Muakin alko vituttaa, vaikka en jaksanu kattoo kun toisen erän.

-edit- Ei sillä, että se pataan vetäminenkään mikään fiksu ratkaisu olisi ollut... ;)

Se tilanne oli kylläkin niin, että ruotsalainen paino suomen pelaajaa kenttään maalin edessä aika härskisti ja se vähän siitä kiivastui, eli veti ruotsalaisen hiuksista kenttää kohti (olisin itsekin), niin selostajakin luuli aluksi rangaistuksen tulevan ruotsin pelaajalle, tai mahdollisesti molemmille. Täysin tuomaripeliin kaatu se homma.

Kusimato sanoi:
Se tilanne oli kylläkin niin, että ruotsalainen paino suomen pelaajaa kenttään maalin edessä aika härskisti ja se vähän siitä kiivastui, eli veti ruotsalaisen hiuksista kenttää kohti (olisin itsekin), niin selostajakin luuli aluksi rangaistuksen tulevan ruotsin pelaajalle, tai mahdollisesti molemmille. Täysin tuomaripeliin kaatu se homma.
Niin mutta hermoistahan tollaset tilanteet on kiinni. Kostoa ei vaan sallita ja jos niin tekee mm-finaalin jatkoerässä, niin aika heikosti menee.

finfighter sanoi:
Kyllä se sen vahingossa teki. :) Mä en seurustelis sen kanssa jos se kippaa mun ruokaa lattialle/roskikseen!:curs:
Mut mä sain kyllä kelpo korvauksen tapahtuneesta!:D

Mä arvelen, että "tahallaan" kippasi...
Että pääsi antamaan kelpo korvauksen...;):D.

Luulen että se keski-ikäinen testo hirmu teki toistojen aikana hauskoja ja kiihkeitä äännähdyksiä, joka teki hänen treenistään salikomediaa.

Ultimecia sanoi:
Piirrähän itelles Pakkislogo otikkoon sit.

Se yks perhana unohti kertoa Venlalta terkut :/
Oli sitte kumminki hyvä keikka vissii nii. En oo katkera.

Sekin kyllä vituttaa ettei väsytä yhtään vaikka nukkuma-aika jo olisi. Ja kaipa huomenna pitäis töihinkin mennä. Ääh. Ja ihmiset on taas ollu epäselviä ja ärrrsyttäviä ja painoa pitäis vetää kisaan! Olen myös saamaton ja laiska! Jee!

Vittu mie tapan. Eukon eks kävi "morjestamassa" lähestymiskiellosta huolimatta. Perkele, veri lentää kun meikäläinen saa kätensä siihen vekkuliin kiinni. Rapatessa roiskuu, kusipää. Mä tulen.

Venla sanoi:
Se yks perhana unohti kertoa Venlalta terkut :/

No mitä kehveliä :(?

En mä olis varmaan tajunnutkaan mitään, loistava keikka ja treffit. Kannatti odottaa lähes 24-vuotiaaksi ekoja, ei mennyt ainakaan vituiksi. Ehkä me Venlaseni vielä kohdataan (synnin merkeissä ;) ).

Voimattomaksi vetää. Yhtäkkiä liian paljon pahaa. Väkivaltaa, ja pelkoa. "Vituttaa" on kyllä lievä ilmaus kuvaamaan sitä tunnetta mikä minuun tulee kun kuulen tuttavaa ja ystävän lasta pahoinpidellyn.

(Hienoo Ultimecia, treffit on jees:haart: )

Vituttaa kun meni viikonloppuna rytmi perseelleen. Vituttaa lähteä töihin kun ei tullu nukuttua yöllä silmäystäkään.:zzzz:

Kusimato sanoi:

:eek: Kyllä tää suomalainen hermostus aivan liikaa ja alko vääntää svenskapoijjkkaa turhaan hiuksista. Olis voinukin tulla rangaistus ruotsalaiselle ilman tota mokaa.

oli kyl tyhmä temppu salmiselta tukistaa pientä ruotsipoikaa, mutta kyllä sen pelin sveitsiläistuomari ratkas antamalla vain suomelle siitä tilanteesta jäähyn. oishan se ollu karmeeta jos sveitsin tiputtanut suomi ois voittanu ruotsin finaalissa ennen sveitsiä. :jahas:

;)

Niin, että mikäs vituttaisi? No esimerkiksi se, että perjantai-iltana olin lähdössä parin kaverin kanssa kaupungista kotio. Liikennevalojen vaihtumista odottaessa, takaa tuli joku saatanan taliaivo aivan umpitunnelissa pyörällä niskaan. Marian sairaalassa odottelin sitten 6½ tuntia keskellä yötä. :curs:

Nyt on nilkka turvonnut aivan vittumaisiin mittoihin, eikä elämisestä ja olemisesta tunnu tulevan mitään. Kaikista hienointa on se, että olisin saanut saikkua, mutta olen tuntityöläinen ja tämän kuun tunnit on jo lähetetty tilitoimistolle. Jos olen yhtään pois, joudun tekemään ne palkatta joskus takaisin. Eikä tietenkään kaverit älynneet kysyä sen aivovaurion nimeä, että voisi korvauksia perätä. :(

Vitunmoinen oksennus/rapatauti menossa. Lasillinen vettäkään ei pysy sisässä:urjo:

Back
Ylös Bottom