Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

skillster sanoi:
Laskin pitkän matematiikan kokeessa 50+30 = 70!! nyt vituttaa.

Mä täräytin ysiluokan valtakunnallisessa kokeessa että 100mk jaetaan kympin keskinäisellä erolla veljeksille 40 / 60 :jahas:

Ja paperi oli muuten virheetön :wall:

Meitsin tuuria :kippis1:

Vargas sanoi:
Mä olin tullu perkele mimmien pukkariin, ne oli vaihtanu entisen äijien pukkarin naistenpukuhuoneeks..

No mulle on tapahtunut tuo toisinpäin kotopuolen salilla, jossa useampaan kertaan vaihdettiin miesten ja naisten pukareita keskenään. Olin yksin bokserit jalassa pukarissa kun eräs muija luokaltamme astui sisään ja hieman hämmentyneenä selittí jotain että ai onks tä nykyään miesten. Mä koitin heittää jotain hyvääkin vitsiä tyyliin tulitko katteleen komeita äijiä? Harmi että täällä olin vain mä..

Mitään sen enempää ei tapahtumasta seurannut eli äskeinen pila ei sovi iskurepliikiksi...

Salillamme käy anorektikko. Siinä ei mitään hauskaa ole. Oon kelaillu että miks sille edes myydään salikortti koska tyttö on selvästi jo vaarallisen laiha.

Jokatapauksessa olin treenaamassa ja tämä tyttö oli siellä samaan aikaan. Jokainen tietää ne neidit/rouvat jotka istuvat naistenlehti kädessä reiden lähentäjä/loitontaja -koneissa ja heiluttelevat. Hauskannäköistä oli se että tällä tytöllä ei ollut mikään pieni lehti kädessä vaan Helsingin Sanomat jonka takaa juuri ja juuri erotti jalkojen liikkuvan.

Ite en edes osaa pitää Hesaria kasassa paskalla istuessa mutta toiset taitaa sen treenatessa..

Mahtavaa! Minua on juuri kusetettu huuto.netissä. Hienointahan tässä on se, että vaikka rikosilmoituksen teenkin, niin en tule ikinä näkemään senttiäkään niistä rahoista. Tyhmästä päästä kärsii... :david:

Sama tyyppi on onnistunut huijaamaan jo montaa muutakin. "Varaton" se on joka tapauksessa siinä vaiheessa kun pitäis sakkoja maksaa tai palauttaa rahoja. Olisko halukkaita oululaisia menossa käymään eräässä osoitteessa visiitillä? :D

Jaahas mistäkö alkas avautuun, noh vaikka siitä että on tilillä 2€ vaikka oon tehny aika vitusti töitä viimesen 3kk aikana ja olis viikko lomaa joka pitäis olla rahattomana sillä seuraava tili tulee vasta viikon päästä prkl. Kaiken lisäksi kaikki rahat on menny normaaliin elämiseen eikä mihinkää baareihin. Pääsykokeet on alle viikon päästä ja nyt pitäis loma uhrata aika pitkälti lukemiseen jos meinaan haaveillakkaan sisälle pääsystä. Ja naisasiat, oon jo unohtanu mitä ne sellaset on?

"Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan"

Tavastialla olis huomen tiedossa aika kova konsertti. Vituttaa vaan, kun on yksinkertaisesti sellanen fiilis ettei jaksa lähteä sinne. Pitäis vaivautua tänään Foorumille ostamaan liput Tiketistä (miks Lippupalvelu ei kelpaa :curs: ) ja sit huomenna pitäis vielä raahautua sinne keikalle. Itse keikkahan olis varmasti loistava, mutta jotenkin se ei nyt vaan tunnu olevan ton vaivan arvonen (vaikka se sit huomenna himassa istuessa tuntuiskin toiselta).

Osaako kukaan sanoa noista Tavastian hommista sen vertaa, että loppuuko keikat samaan aikaan kuin ovet menee kiinni? Kuulostain hurjalta, että CF soittais 4½h.

Su 28.5.
19–02
Carpathian Forest (NOR)
Huom! Ovet avataan klo 19.00
Showtime klo 20.30

PS: En oo paljoo klubeila käyny :D

Vituttaa, kun maailmassa on kaikki väärin.

Paitsi häränliha.

suortti sanoi:
Osaako kukaan sanoa noista Tavastian hommista sen vertaa, että loppuuko keikat samaan aikaan kuin ovet menee kiinni? Kuulostain hurjalta, että CF soittais 4½h.

PS: En oo paljoo klubeila käyny :D
Keikan loputtua tarjoilu jatkuu ja ovet sulkeutuvat sitten aikanaan.
Tuskin soittavat kahta tuntia pitempään, hyvä jos sitäkään.

PS. Vielä ehdit, aavistelen.

tompsa sanoi:
Vituttaa ku on nälkä mut ei jaksa tehä mitään sapuskaa, joten päätin syödä karkkia :nolo:
Vituttaa kun tein ruokaa,mut muija kippas ne lattialle!!:wall:

Vituttaa kun on niin hyvä fiilis. Tai siis, tästä pitäis nousta, mennä automaatille nostaa fyrkkaa ja sit suihkuun, duunata ittes ihmisen näkööseks... Voe elläämen naama, niinku meitin entine enkunope sanoos.

Vituttaa kun on aivan helvetin kova migreeni päällä.. Oon tässä syönyt yhtä vaivasta rahkapurkkia kohta puoli tuntia, kun koskee päähän ja oksettaa niin kovasti että on hankala saada mitään alas :( Tää tietokoneella olo tuskin ainakaan auttaa asiaa.. Pitää kohta häippästä nukkumaan.

Unohdin ilmoittautua tenttiin... Tai oikeastaan en edes unohtanut, koska en tiennyt asiasta (sivuaineopintoja ei omalla laitoksella). Ja kun sain tietää niin oli liian myöhäistä. Nyt ei tiedä lukisiko vaiko ei, kun ei ole varmaa huolitaanko tenttiin. Pah ja pöh, miksei yliopistolla voi olla yhteinen käytäntö ilmoittautumisten ym suhteen...:curs:

Meni rinta päivä pumppailuksi johtuen huonosti nukutusta yöstä kusipää naapurin takia, jos ei siinä tarpeeksi niin teki 2 viikkoa vanha mp3 soitin lopun:wall: Ei helvetti, no maanantaina vaan liikkeeseen takaisin ja vaihtamaan soitin.
Toivon että siitä tulee noin yksinkertaista vaikka vähän pelkään että ei tule.

Back
Ylös Bottom