Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun Schumacher. Sama kusipää kuin aina ennenkin.

Yleisesti ottaen kaikki tuntuu taas menevän päin helvettiä.

Luni sanoi:
jos ei siinä tarpeeksi niin teki 2 viikkoa vanha mp3 soitin lopun:wall: Ei helvetti, no maanantaina vaan liikkeeseen takaisin ja vaihtamaan soitin.
Toivon että siitä tulee noin yksinkertaista vaikka vähän pelkään että ei tule.
Tulee siitä, jos olet tiukkana :)

Allah sanoi:
Vitun Schumacher. Sama kusipää kuin aina ennenkin.
On se vaan sellanen veijari. :curs:

Aavistuksen verran vituttaa kun diettiä vedetty vasta 6 päivää ja nyt jo kypsyttää. Onneksi tän ei mikään pitkä dietti ollut tarkotus ollakaan. Jos nyt kuitenkin hiukan kauemmin ku 6 päivää sais vedettyä.. :rolleyes:

En tiedä voiko sanoa, että vituttas ankarasti, mutta kuitenki riittävästi.

Tuntuu että eräs hyvä kaveri on niin helevetin huomionkipeä sun muuta, ja oon yrittänyt sen kans kaveerata sun muuta. Mutta ärsyttää ku ite kertoo jotaki juttua niin se puhuu päälle tai sitte jos sanoo jotaki niin se vaan toteaa että jaa.

Vittu prkl, mitä tässäki pitäs tehä: kärsiä rintakivuista ku pitää sisällään tuota hommaa, vai sanoa sille jotaki eli loukata sitä ja sitte olis paska fiilis, jos se edes kuuntelis. Jotenki haluttais viestittää sille, että sen huomionkipeyden avitus ei oo ainut asia tässä maailmassa. Huh, miksi oi miksi, no kait se on ohimenevää.

Tää flunssa alkaa nakertaa. Vaikka ei ole ollut kun to asti vasta, mutta sehän riittää. Kun yskii niin tuntuu et keuhkot tulee ulos ja räkää tulisi sen verra ku jaksaa paperia hakea. No ehkä tämä tästä..:wall:

Jes pääsempä kirjottaan tännekki.
Eilen joku vanhempi mies meni istuun penkille(selkänoja säädetty ihan pystyyn) otti kaks aika painavan näköstä (~20kg) käsipainoo,nosti ne kaks kertaa ilmaan samalla tyylillä kun yleensä saippuasarjoissa ja aina välissä kuulu UOAH :hyper: :rock: :)

Dataniska sanoi:
Jes pääsempä kirjottaan tännekki.
Eilen joku vanhempi mies meni istuun penkille(selkänoja säädetty ihan pystyyn) otti kaks aika painavan näköstä (~20kg) käsipainoo,nosti ne kaks kertaa ilmaan samalla tyylillä kun yleensä saippuasarjoissa ja aina välissä kuulu UOAH :hyper: :rock: :)

Ehkä mä vaan oon sitten tyhmä kun en tajua mitä tässä tapahtuu....

Pohjoisvirta sanoi:
Vittumainen muija.

Vai väittikö, että kippasi vahingossa?
Kyllä se sen vahingossa teki. :) Mä en seurustelis sen kanssa jos se kippaa mun ruokaa lattialle/roskikseen!:curs:
Mut mä sain kyllä kelpo korvauksen tapahtuneesta!:D

Parempi noin päin. Salilla käy joku, josta ei tiedä hengittääkö se ollenkaan. Mun mielestä se on outoa. Joskus varmistin sen penkkiä, niin missään vaiheessa en huomannut sen vetävän henkeä sisään tai puhaltavan ulos, rintakehä ei liikkunut ollenkaan. Ei mitään ääniä koko treenistä. Varmasti androidi.

edit: veikkaisin itse em. liikkeeksi hauisvääntöä. 20kg on vähän treenanneelle ihan ok rauta tuohon.

Eilen taas uhmattiin painovoimaa, tapahtui taljassa hauiskäännön aikana.. Komeasti osasi kaveri käyttää kroppaansa apuna liikkeessä! :hyper:

Olisiko ollut voimakausi... ;)

Ukki sanoi:
Eilen taas uhmattiin painovoimaa, tapahtui taljassa hauiskäännön aikana.. Komeasti osasi kaveri käyttää kroppaansa apuna liikkeessä! :hyper:

Olisiko ollut voimakausi... ;)
Nää tiedonmurut ei kyllä vielä naurata...

Erehyin tos kattoo innebandyn mm-finaalin, jonka kuinka ollakkaan hurrithan sen taas vei. No ei siinä vielä mitään, kyllähän tähän on jo totuttu mutta se tapa millä TAAS hävittiin vituttaa niin ankarasti. Peik Salminen vai mikä daavid nyt olikaan tukisti suutuspäissään jatkoajalla ruotsalaista ja siitä kiitokseksi 2min jäähy :david: . Kuinka ollakkaan ruotsi kiitti ja kumarsi ja vei ylivoimalle innebandyn maailmanmestaruuden.

Back
Ylös Bottom