Joo pakko kertoa tää juttu, kun naurattaa edelleen kun muistelen. Eli salilla missä käyn niin käy myös maailman ällöttävin keski-ikäinen mies. Tämä mies on puoliksi kaljuuntunut, omistaa isot pullonpohjalinssit, tukevan keskivartalon ja apinamaisen kävelytyylin. Päällään tällä miehellä on aina liian iso hihaton paita ja lököttävät collegehousut. Ja sen lisäksi se haisee aina pahalle :urjo: No ei siinä vielä mitään.. olin huomannut että aina kun olin salilla niin ko. mieshenkilö häpeilemättä kyttäsi mua (ja varmasti muitakin naisia). :urjo: Joo eikä siinäkään vielä mitään.. no kerran sain houkuteltua yhden kaverini kanssani mukaan salille ja lämmiteltiin sitten ekana kuntopyörillä ja mä sain lämmittelyni ekana valmiiksi eli kaveri jäi vielä polkemaan. No kaverini ei kauaa viihtynyt polkemassa vaan tuli hetken päästä lievästi sanottuna järkyttyneenä luokseni ja hoki "tää ei voi olla totta, tää ei voi olla totta!". No selvisi että tämä ällötys-mies oli mennyt juttelemaan kaverilleni. Tämä mies oli mennyt kaverini luokse, osoittanut kaverini vatsaa (!!!!!!) ja sanonut: "Sulla on samanlainen maha kun mulla!" ja sen jälkeen ojentanut kätensä ja sanonut "Moi, mä oon Teuvo.". Oli vähän naurussa pitelemistä kun kaveri kerto ton! :lol2:
Sen jälkeen kaverini ei ole ko. salille uskaltautunut menemään.. ihan syystäkin! :D