Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Gangst3ri sanoi:
Jokainen tietää ne neidit/rouvat jotka istuvat naistenlehti kädessä reiden lähentäjä/loitontaja -koneissa ja heiluttelevat...

Lehtien lukijoista tuli mieleen bongaukseni viime viikolta. Kanssani samaan aikaan oli treenaamassa n. 18-vuotias tyttö, joka luki jotain naistenlehteä _jokaisessa_ laitteessa. Kun hän teki vatsoja (perus istumaannousuja) lehteä lukien, luulin jo nähneeni kaikki. Mutta ei! Tyttö kapuaa tekemään (avustettua) leuanvetoa lehden kanssa! Tässä vaiheessa poistuin pyrskähdellen paikalta, joten valitettavasti jäi näkemättä, miten liike käytännössä suoritettiin...

Työkaveri, joka purkaa vitutustaan muihin täysin epäreilulla tavalla.

Kaveri, joka (ilman syytä) syyttää muita omista ongelmistaan ja purkaa epävarmuuttaan kiukuttelemalla ystävilleen.

Joo pakko kertoa tää juttu, kun naurattaa edelleen kun muistelen. Eli salilla missä käyn niin käy myös maailman ällöttävin keski-ikäinen mies. Tämä mies on puoliksi kaljuuntunut, omistaa isot pullonpohjalinssit, tukevan keskivartalon ja apinamaisen kävelytyylin. Päällään tällä miehellä on aina liian iso hihaton paita ja lököttävät collegehousut. Ja sen lisäksi se haisee aina pahalle :urjo: No ei siinä vielä mitään.. olin huomannut että aina kun olin salilla niin ko. mieshenkilö häpeilemättä kyttäsi mua (ja varmasti muitakin naisia). :urjo: Joo eikä siinäkään vielä mitään.. no kerran sain houkuteltua yhden kaverini kanssani mukaan salille ja lämmiteltiin sitten ekana kuntopyörillä ja mä sain lämmittelyni ekana valmiiksi eli kaveri jäi vielä polkemaan. No kaverini ei kauaa viihtynyt polkemassa vaan tuli hetken päästä lievästi sanottuna järkyttyneenä luokseni ja hoki "tää ei voi olla totta, tää ei voi olla totta!". No selvisi että tämä ällötys-mies oli mennyt juttelemaan kaverilleni. Tämä mies oli mennyt kaverini luokse, osoittanut kaverini vatsaa (!!!!!!) ja sanonut: "Sulla on samanlainen maha kun mulla!" ja sen jälkeen ojentanut kätensä ja sanonut "Moi, mä oon Teuvo.". Oli vähän naurussa pitelemistä kun kaveri kerto ton! :lol2:

Sen jälkeen kaverini ei ole ko. salille uskaltautunut menemään.. ihan syystäkin! :D

adora sanoi:
...ja sanonut: "Sulla on samanlainen maha kun mulla!" ja sen jälkeen ojentanut kätensä ja sanonut "Moi, mä oon Teuvo.". Oli vähän naurussa pitelemistä kun kaveri kerto ton! :lol2:

Sen jälkeen kaverini ei ole ko. salille uskaltautunut menemään.. ihan syystäkin! :D

Tän takia mäkään en koskaan mee jutteleen kenellekään... Sopivia hit-lineja tosiaan on vaikea keksiä... :lol2:

dear_a sanoi:
Työkaveri, joka purkaa vitutustaan muihin täysin epäreilulla tavalla.
Ilmaiset asian ikään kuin olisi tapa purkaa vitutustaan muihin reilusti... :)

Mua nyt ei oikeastaan ees vituta, sympatiasyistä rustailen.

Pohjoisvirta sanoi:
Mä arvelen, että "tahallaan" kippasi...
Että pääsi antamaan kelpo korvauksen...;):D.
Lol :hyper: No ei siinä mitään jos näitä "vahinkoja" silloin tällöin käy...kunhan ei tuu tavaksi....ruoka on kallista ja kun on nälkä niin pistää vituttamaan,kun 700g jauhelihaa pyörii lattialla :D

Tupla-J sanoi:
Ilmaiset asian ikään kuin olisi tapa purkaa vitutustaan muihin reilusti... :)

No en nyt ihan sitä tarkoittanut, mutta jos aiheesta vituttaa niin voin suhtautua asiaan ymmärtäväisesti, mutta kun täysin turhasta aletaan kitisemään ja omaa hiertävää oloa purkamaan muihin, hermot menee. :curs: :curs:

Mä en muista, että olisin ollut varsinaisesti känniääliö, mutta en päässyt baariin saakka kun olin niin kovassa humalassa. Se ottaa vähän päähän. Muut tupareissani olleet työkaverit kyllä pääsivät, vaikka oli nekin aika naamat. Tarjottavat olivat näköjään hyvät...

Nimimerkillä: Skarppi emäntä

En saanut rahkaa, koska joku iso kaveri (mahdollisesti pakkista-lukeva) vei kaikki Rauman PicknPaystä äitin naaman edestä. nyt joutuu lähteen kotiin ilman rahkaa. HÄPEÄ!

Vituttaa kun olin känniääliö edellispäivänä, nyt oon ihan saatanan väsyny ja neljä tenttii huomenna. Ihanaa. Alkoholi on paska aine ja se sopii mulle yhtä hyvin ku nenä perseeseen.

Pien Pirulaine sanoi:
On niin ihana asua vuokralla, vituttaa kun taas nostivat vuokraa sen 20 euroa
Sama homma, sama summa. Parin vuoden välein tuntuvat korottavan tuota..:jahas:

Lääkäri sano mulle tänään et selkä estää ammattilaiseksi pääsyn jääkiekossa. Fuck!!! Eli kun treenit kovenee ni selkä menee sököksi. Vituttaa armottomasti!

Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi......

Nimimerkillä asvaltti ihottumaa.

Liitteet

• ihottumaa.webp
    ihottumaa.webp
    16,6 KB · Katsottu: 159
Back
Ylös Bottom