Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ennätysten epäonnistuminen johtaa mitä uskomattomimpiin selityksiin kuplivasta selästä aina huonosti nukuttuun yöhön (voimasta ei ole koskaan puutetta, toisin kuin p*llusta jota tämä kaveri ei ole taatusti nähnyt syntymänsä jälkeen paitsi telkkarissa)
ja viikosta toiseen aina samat = maksimi painot joita lisätään ajoittain mutta liikerata lyhenee
kesäisin häntä ei nähdä koskaan ulkona T-paidassa vaan paremminkin toppatakissa
(jos siis joku sattuu näkemään koska esim. töissä ei kuulemma hänen mielestään kannata käydä. Kotona vaan pleikkaria pelataan(ikää siis n.30v) ja isän kanssa autoa käydään pesemässä ja samalla pääsee hesburgeriinkin (siitä kuulee usein)

Venla sanoi:Mikä maailmaa vaivaa?
Ultimecia sanoi:Ihmiset.
zztop sanoi:halvaantumis ym. riskejä,voi jopa kuolla kun verisuonikatkeaa.
Minuakin huippaa, mutta siihen on ihan hyvä syy. Nukuin ihan paskasti, mikä yhdistettynä eiliseen turhan kovaan ja pitkään treeniin teki aivan surkean olon. Siihen vielä lisäksi vähän liikaa kofeiinia, kun piti yrittää saada itsensä tänään hereille salia varten ja paska olo ja huimaus on ihan asiaankuuluvaa.Venla sanoi:Sekin vituttaa että mua huippaa ilman järjellistä syytä.
Se on oikeastaan aika pelottavaa.
Jylli81 sanoi:Vituttaa, kun pitäisi tehdä yksi koulujuttu, jonka dedis on huomenna... ei voisi juuri vähempää kiinnostaa sen tekeminen.
Hmmm... Riippuu vähän. Kuinka hyvin hallitset tiedonsiirtotekniikan? ;)Ultimecia sanoi:Vaihdetaanko, mulla on deadline tänään? Ja istun vielä jossain saatanan töissä.
Jylli81 sanoi:Hmmm... Riippuu vähän. Kuinka hyvin hallitset tiedonsiirtotekniikan? ;)
Ainakin tarkastajilla olisi hauskaa, jos nuo työt tehtäisiin ristiin. Minä olen melko varma, että en saisi tuosta aiheestasi oikeaa asiaa paperille edes puolen lauseen vertaa, joten pääosa tuosta työstä olisikin melkoista huttua. :DUltimecia sanoi:Aina pitää olla erikoisuudentavoittelija, tästähän voisi tulla kiehtova soppa :D.