Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähtityttö sanoi:Pohkeet aivan saakelin kipeet eilisestä tanssimisesta. Ei pitäis ikinä ruveta tollaseen yli kymmenen sentin koroilla. AAAAAAAAAH! Kävely on tuskaa.:(
Wanderer sanoi:... Peik Salminen vai mikä daavid nyt olikaan tukisti suutuspäissään jatkoajalla ruotsalaista ja siitä kiitokseksi 2min jäähy. Kuinka ollakkaan ruotsi kiitti ja kumarsi ja vei ylivoimalle innebandyn maailmanmestaruuden.
Keiko- sanoi:Ilmeisesti 35+ mies teki kaksi toistoa pystypunnerrusta 20kg:n käsipainoilla.
BadHair sanoi:Teki mitä? Tukisti? Voi jeesus mikä urpo. MM-finaalin jatkoaika ja tukistaa vastustajaa... Olis nyt vetäny edes reilusti pataan. Muakin alko vituttaa, vaikka en jaksanu kattoo kun toisen erän.
-edit- Ei sillä, että se pataan vetäminenkään mikään fiksu ratkaisu olisi ollut... ;)
Niin mutta hermoistahan tollaset tilanteet on kiinni. Kostoa ei vaan sallita ja jos niin tekee mm-finaalin jatkoerässä, niin aika heikosti menee.Kusimato sanoi:Se tilanne oli kylläkin niin, että ruotsalainen paino suomen pelaajaa kenttään maalin edessä aika härskisti ja se vähän siitä kiivastui, eli veti ruotsalaisen hiuksista kenttää kohti (olisin itsekin), niin selostajakin luuli aluksi rangaistuksen tulevan ruotsin pelaajalle, tai mahdollisesti molemmille. Täysin tuomaripeliin kaatu se homma.
finfighter sanoi:Kyllä se sen vahingossa teki.Mä en seurustelis sen kanssa jos se kippaa mun ruokaa lattialle/roskikseen!:curs:
Mut mä sain kyllä kelpo korvauksen tapahtuneesta!:D
Ultimecia sanoi:Piirrähän itelles Pakkislogo otikkoon sit.
Venla sanoi:Se yks perhana unohti kertoa Venlalta terkut :/
Kusimato sanoi:Se tilanne oli kylläkin niin, että ruotsalainen paino suomen pelaajaa kenttään maalin edessä aika härskisti ja se vähän siitä kiivastui, eli veti ruotsalaisen hiuksista kenttää kohti (olisin itsekin), niin selostajakin luuli aluksi rangaistuksen tulevan ruotsin pelaajalle, tai mahdollisesti molemmille. Täysin tuomaripeliin kaatu se homma.
Kyllä tää suomalainen hermostus aivan liikaa ja alko vääntää svenskapoijjkkaa turhaan hiuksista. Olis voinukin tulla rangaistus ruotsalaiselle ilman tota mokaa.