Uimahallin(salin) pukuhuoneessa. Sisään tulee isä parin lapsen kanssa. Menevät viereiselle käytävälle. Kohtaa kuuluu: "Isi, mä unohdin uikkarit...". Hetki kuluu: " Voi vittu !##!!¤!11!!!"
Kuuluu harppovat askelet, joiden perässä pienen miehen kipittävät askeleet. Menivät vuokraamaan hallin uimahousut.
Muutaman minuutin päästä pukuhuoneen ovi käy jälleen ja parivaljakko saapuu takasin ja menee omalle käytävälleen. Taas kuluu hetki. Sitten pieni ääni sanoo viattomana: "Äiti pistikin ne tähän toiseen pussiin..." Tähän isi toteaa tyynen rauhallisesti: "Voi Vittu!!!¤%&&!!!!!!!!1!11!!!!!!..." :lol2:
Kuuluu harppovat askelet, joiden perässä pienen miehen kipittävät askeleet. Menivät vuokraamaan hallin uimahousut.
Muutaman minuutin päästä pukuhuoneen ovi käy jälleen ja parivaljakko saapuu takasin ja menee omalle käytävälleen. Taas kuluu hetki. Sitten pieni ääni sanoo viattomana: "Äiti pistikin ne tähän toiseen pussiin..." Tähän isi toteaa tyynen rauhallisesti: "Voi Vittu!!!¤%&&!!!!!!!!1!11!!!!!!..." :lol2:

Täältä lähtee kaikille kumarrus vaikka miten ihmeellisen kummallisesti reenaisi!
No vittu mut ku ei taas saatana dieetti toimi. Saatana mä vihaan näitä painoluokkalajeja välillä voi vittu! No, omaa vikaa kun on pitäny vetää niin kovia dieettejä että kroppa niistä häiriintyy. Ennen painonvetoja mulla ei IKINÄ ollu jenkkakahvoja. Nyt on.