Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaNi- sanoi:kuumetta -> ei päässy salille
perjantaibilettämistä se ei kyllä estä

arpa80 sanoi:Vittu vitun vittu..meni sitten olkapää perkele..nyt käsi ei edes nouse kunnolla olkapään tasolle..vittu..vois melkee vetää kahden päivän rännin
No ei ratkase ei. Mutta taukoo nyt tulee jonkun verran, kun ei tahdo saada edes kättä takista pois. No kerkeepä tekeen päättätyötä enemmä.osku sanoi:Ei ryyppääminen ratkaise mitään.

Allah sanoi:Samalla salilla käy hiukan päälle 20-vuotias herrasmies, joka tunnetaan yleisesti nimellä oranki. Nimitys johtuu hänen ruumiinrakenteestaan: selkää ja takaolkapäitä ei ole mutta rintaa ja etuolkapäitä on sitäkin enemmän.
Tarvitseeko muuten mainita, että hän on erään kolmikirjaimisen treenimetodin vankkumaton kannattaja? ;)

Bandiitti sanoi:...kunnes huomasin treeneevani hammassuojat suussa:D oli jääneet edeltäneiltä harkoilta suuhun.
)
(muutaman oluen olin juonut ja niin hänkin) No siinä aikamme juteltuamme tuli selville, että hän on minua reilusti vanhempi mutta muuten juttu tuntu lentävän hyvin.
:itku:Bandiitti sanoi:Hei, jos tyyppi kykenee kävelemään kaupungin läpi kypärä päässä ja roskis kädessä, eikä huomaa mitää, ei yksi hammassuoja paljon paina:D
jussi` sanoi:Nyt vituttaa ettei tullu uskallettua pyytää numeroa, eikä kehdannut pyytää mukaan kun tuo ikäero hämäsi liikaa... :wall:
:arvi: :curs::itku:
venla sanoi:Itse asiassahan mua vituttaa melkein kaikki! Hienoo. Ahistaa, väsyttää, maha on kipee, selkä on kipee, työt on rästissä, kamala kiire mutta mitään en jaksa tehä, kroppa on jumissa, ihmiset on tyhmiä, valmentaja on enimmäkseen idiootti, kisakausi on ylimmillään ja mä vain jumitan, vittuunnun ja lihon. Saatana! Ja toi yksi oleellinen tietokoneen näppäinkin on jumissa, hakkaan sen, perkele.
Mut onneks muuten menee hyvin:haart: .

Toi varsinainen heijarihan tässä animaatiossa on normaalitasoa, mutta kyseessä on lienee Egopainohauiskääntö v.1.2, jossa mukaan tulee pompautus reisillä.eddy sanoi: