Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Uimahallin(salin) pukuhuoneessa. Sisään tulee isä parin lapsen kanssa. Menevät viereiselle käytävälle. Kohtaa kuuluu: "Isi, mä unohdin uikkarit...". Hetki kuluu: " Voi vittu !##!!¤!11!!!"

Kuuluu harppovat askelet, joiden perässä pienen miehen kipittävät askeleet. Menivät vuokraamaan hallin uimahousut.
Muutaman minuutin päästä pukuhuoneen ovi käy jälleen ja parivaljakko saapuu takasin ja menee omalle käytävälleen. Taas kuluu hetki. Sitten pieni ääni sanoo viattomana: "Äiti pistikin ne tähän toiseen pussiin..." Tähän isi toteaa tyynen rauhallisesti: "Voi Vittu!!!¤%&&!!!!!!!!1!11!!!!!!..." :lol2:

Wall sanoi:
Helpotan tuskaasi hiukan...tarkkojen mittausten jälkeen vyötärön pitäisi olla 46 cm ,jotta minun sormeni tapaisivat ympärille(huom! minullaon suuret kädet).46 cm vyötärön ympäryksenä on erittäin vähän jos otetaan vertailukohdaksi ne ns. ihannemitat 90-60-90.
Joten, lyhyesti, ei sormien tarvitse yltää vyötärön ympäri :D

Kiitos! Jos sulla tosiaan on isot kädet, niin sitten en ehkä uskallan luottaa sun sanaan... :)

dear_a sanoi:
Kiitos! Jos sulla tosiaan on isot kädet, niin sitten en ehkä uskallan luottaa sun sanaan... :)

En sitten tiedä paljonko sitä vyötäröä saa rutistettua kasaan, jos ylipäänsä on tavoitteena saada kädet ympärille. Kellään ei ole 40-50cm vyötäröä.

Menipä päivä taas pilalle nais(t)en takia. Vituttaa niin ettei jaksa edes iloita huomisesta virkistysreissusta. No toivottavasti oli väärinkäsitys, muuten kyllä vitutus nousee taas vanhoihin lukemiin.

PekkaSS sanoi:
Ei todellakaan ole komediaa, mutta tulipahan nähtyä salilla semmonen selvästi yli kuusikymppinen, harmaantunut äijä, joka teki penkissä 5 toiston sarjoja 100 kilolla. Ei ollut edes mikään jättiläinen...

En tiedä onko täysin tavatonta, mutta itse en ole ennen nähnyt vastaavaa...

Tulee mieleen entinen paikallinen ikämiehissä kisaava. Suurimman osan ajasta humalassa, mutta penkistä nousi ihan kiitettäviä lukuja. Paikalliseen oli tullut jostakin kauempaa nuoria koijareita haastamaan riitaa. Poliisit oli soitettu paikalle, kun pojat oli saaneet ikämiehiltä niin pahasti turpaan. Oli sattunut koko paikkakunnan ikämiesvoimailijat samaan baariin. :D

VelttoV sanoi:
Tulee mieleen entinen paikallinen ikämiehissä kisaava. Suurimman osan ajasta humalassa, mutta penkistä nousi ihan kiitettäviä lukuja. Paikalliseen oli tullut jostakin kauempaa nuoria koijareita haastamaan riitaa. Poliisit oli soitettu paikalle, kun pojat oli saaneet ikämiehiltä niin pahasti turpaan. Oli sattunut koko paikkakunnan ikämiesvoimailijat samaan baariin. :D

Nuo kunnon "peräkorpelan" ikiwanhat voemaukot on kyllä aina niin persoonia ettei mitään rajaa :lol2: :worship: Täältä lähtee kaikille kumarrus vaikka miten ihmeellisen kummallisesti reenaisi!

animaatiota haluttiin lisää..
tämmöset aina aiheuttavat hilpeyttä:
runkkuhaukka.gif

RRKalle sanoi:
Läskistä 60 kg venlasta :kuvia:

:hyper: No vittu mut ku ei taas saatana dieetti toimi. Saatana mä vihaan näitä painoluokkalajeja välillä voi vittu! No, omaa vikaa kun on pitäny vetää niin kovia dieettejä että kroppa niistä häiriintyy. Ennen painonvetoja mulla ei IKINÄ ollu jenkkakahvoja. Nyt on. Enkä ees paina 60 kiloo. Maha on kipee edelleen. En jaksa siivota. Uaah. Ja kaikkee.

Paikkakunta vaihtui ja tuossa jäähallin salilla on tullut käytyä. Yksi mielenkiintoinen tapaus siinä on sattunut useamman kerran yhtä aikaa salille. Ihan riskin oloinen kaveri, mutta tuo treeni on aika kummallista. Penkkiä ja habaa se tekee ihan kunnon painoilla, muuten se sitten onkin semmoista hinkkaamista: pitkiä sarjoja pienillä painoilla tai ilman. Selänojennusta, vatsoja, reiden lähentäjiä ja syväkyykkyä ilman mitään ylimääräisiä painoja. Ja kaveri kun varaa vielä koko salin itselleen, painot on penkissä ja siinä toisessa tangossa valmiina ja sitten kierretään jatkuvasti laitteelta toiselle. Onneksi voin tehdä selkätreeniä taljoilla jos tuo heebo sattuu yhtä aikaa salille.

Viime viikolla paikallisen kiekkoseuran pelurit olivat istuskelemassa salilla. Jättivät sitten kaiken hujan hajan, levyt tankoihin jne. mutta muistivat kuitenkin ottaa palkkarikaljapullonsa mukaan. Ärsyttää tommoinen.

AM sanoi:
Uimahallin(salin) pukuhuoneessa. Sisään tulee isä parin lapsen kanssa. Menevät viereiselle käytävälle. Kohtaa kuuluu: "Isi, mä unohdin uikkarit...". Hetki kuluu: " Voi vittu !##!!¤!11!!!"

Kuuluu harppovat askelet, joiden perässä pienen miehen kipittävät askeleet. Menivät vuokraamaan hallin uimahousut.
Muutaman minuutin päästä pukuhuoneen ovi käy jälleen ja parivaljakko saapuu takasin ja menee omalle käytävälleen. Taas kuluu hetki. Sitten pieni ääni sanoo viattomana: "Äiti pistikin ne tähän toiseen pussiin..." Tähän isi toteaa tyynen rauhallisesti: "Voi Vittu!!!¤%&&!!!!!!!!1!11!!!!!!..." :lol2:

Ei mun mielestä tässä oo kyl mitään hauskaa... Satuin kuulemaan tuossa yks päivä töissä ku 11-vuotiaat käytti niin kauheeta kieltä sellasessa paikassa missä yleensä on lapsiperheitä... Oli pakko olla kamala ämmä ja käydä sanomassa että jos ei ala kielenkäyttö muuttua niin joka ikinen lähtee aika nopsaan hiihtään. Yks jätkä hakkas käsiään pöytään ja huusi "terska". Lieköhän tiennyt mitä edes tarkoittaa... Olivat kyllä sitten sen jälkeen siivosti... :whip: Jos mun vanhemmat olis mun kuullu käyttävän tuollasta kieltä olisin saanut kyllä ympäri korvia! Kannatta mun mielestä kyllä aina miettiä mitä suustaan päästää lapsiensa edessä, kotoahan ne kaikki tavat tulee. Niin hyvät ku huonotkin ja lapsissahan se tulevaisuuskin on...

Avautuminen... Förlåt... :nolo:

Puhelimestani kuului viestin merkkiääni. "Kukahan mulle viestittelee?", ajattelin. Perkele CLUB NOKIA, taas! :curs:

Miten pystyn junailemaan itseni sellaiseen jamaan, ettei tuolta paskapaikasta tulee enää viestejä?

PRKL STNAN soneran PSKA HLVTTI taas saa olla sitä HLVTIN PSKAA säätämässä VTUN kolmen STNAN päivän välein PRKL! alkaa pikkuhiljaa VTTAMAAN tällänen STNAN PSKA HLVTTI!

-pipsa- sanoi:
Ei mun mielestä tässä oo kyl mitään hauskaa... Satuin kuulemaan tuossa yks päivä töissä ku 11-vuotiaat käytti niin kauheeta kieltä sellasessa paikassa missä yleensä on lapsiperheitä... Oli pakko olla kamala ämmä ja käydä sanomassa että jos ei ala kielenkäyttö muuttua niin joka ikinen lähtee aika nopsaan hiihtään. Yks jätkä hakkas käsiään pöytään ja huusi "terska". Lieköhän tiennyt mitä edes tarkoittaa... Olivat kyllä sitten sen jälkeen siivosti... :whip: Jos mun vanhemmat olis mun kuullu käyttävän tuollasta kieltä olisin saanut kyllä ympäri korvia! Kannatta mun mielestä kyllä aina miettiä mitä suustaan päästää lapsiensa edessä, kotoahan ne kaikki tavat tulee. Niin hyvät ku huonotkin ja lapsissahan se tulevaisuuskin on...

Avautuminen... Förlåt... :nolo:

Vaikka mä olenkin jo aikuinen (tai niin ne ainakin väittää), niin silti aina, kun kiroan äitini kuullen, niin hän kyllä muistaa sanoa, että siisti suus. Kiva, kun joku yrittää mua edelleen kasvattaa "paremmaksi" ihmiseksi. :D
Mut jos mulla jonain päivänä on lapsia, niin lupaan lopettaa kiroilemisen ja lupaan opettaa lapseni puhumaan nätisti. Kaikin mahdollisin keinoin yritän kyllä pitää huolen siitä, ettei mulla koskaan ole 8-vuotiasta tyttöä, jonka suustaa kuulee esim sanat "haista äiti vittu" tai muuta vastaava.

Avautuminen minultakin. Oli pakko. :nolo:

Vituttaa tuo vitun sää: lunta sataa taas ja pyryttää sitten oikein kunnolla. Päivällä ehti jo pikkusen sulaa ja nyt tulee uuta lunta tilalle. Missä se kasvihuoneilmiö on kun sitä tarvitaan???

Pikään aikaan en ollu salilla nähny juurikaan mitään omituista, poislukien huonot suoritustekniikat. Nyt tuli kyllä myötähäpeä ja samalla oma hiljainen psyykkaukseni kovaa sarjaa varten meni pilalle, kun pari ihan ok kunnossa olevaa n. 20-22 vuotiasta ukkoa veti rannekääntöä. Kauhealla huudolla ja kiroilulla temmottiin menemään ja sitten tuli paras kohta: LIGHTWEIGHT BABYYYYY!!!!Ensimmäisestä luulin, että oli läppä, mutta sama jatkui kymmeniä kertoja. lightweight...Lightweight....LIGHTWEIGHT.....LIGHTWEIGHT!!!!!Sarja alkaa...pumppaa!....PERKELE.....SAATANAA!!!
Aika häiriintynyttä.

Sain tänään kuulla ,että kaveri oli viikonloppuna siirtynyt ajasta iäisyyteen oman käden kautta. :itku:

Nuori, vähän päälle 20 v työssäkäyvä mies, maailman rauhallisin tyyppi, ei turhia stressannut eikä hermoillut vaikka olisi talo palanut ympärillä, ei mitään itsetuhoiseen käytökseen viittaavaa. Motiivista ei mitään tietoa.

Vituttaa.

Back
Ylös Bottom