Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mein goddamn selkä. Joko se on perkeleen jumissa tai tulehtunut, mutta kaiken tekeminen sillä sattuu. Duuni on tällä hetkellä ihan mannaa.

Kävin tuossa hetki sitten lukemassa kirjastossa uusimmat sisustuslehdet(!) ja jokin hemmetin kateellisuus iski, aivan järkyttävä, siellä lehdessä oli joku pariskunta, joka esitteli asuntoaan ja kertoi, että "me tykätään laittaa ruokaa ja kutsutaan ystäviä syömään.." ja siinä ne pällisteli ja oli niin kauniita ja ihania että! Olin niin kateellinen, että tunsin ihan VIHAA niitä kohtaan, voi jeesuksen äiti, että voi olla henkisesti pieni ihminen! Minä harvoin olen kateellinen, mutta nyt tuli sitten vissiin monen vuoden edestä, helkkari kun on niin pieni olo.

hannelek22 sanoi:
Kävin tuossa hetki sitten lukemassa kirjastossa uusimmat sisustuslehdet(!) ja jokin hemmetin kateellisuus iski, aivan järkyttävä, siellä lehdessä oli joku pariskunta, joka esitteli asuntoaan ja kertoi, että "me tykätään laittaa ruokaa ja kutsutaan ystäviä syömään.." ja siinä ne pällisteli ja oli niin kauniita ja ihania että! Olin niin kateellinen, että tunsin ihan VIHAA niitä kohtaan, voi jeesuksen äiti, että voi olla henkisesti pieni ihminen! Minä harvoin olen kateellinen, mutta nyt tuli sitten vissiin monen vuoden edestä, helkkari kun on niin pieni olo.
:D

Ei todellakaan ole komediaa, mutta tulipahan nähtyä salilla semmonen selvästi yli kuusikymppinen, harmaantunut äijä, joka teki penkissä 5 toiston sarjoja 100 kilolla. Ei ollut edes mikään jättiläinen...

En tiedä onko täysin tavatonta, mutta itse en ole ennen nähnyt vastaavaa...

Onska sanoi:
Kerran myös oli hauskaa katseltavaa kun tämä kaveri haastoi yhden podarin vetämään penkistä satasella 25 kertaa. Lopulta podari suostui demonstroimaan tämän tempun. Ainoa harmi vain mutta tämä kaveri aloitti laskemisen hieman liian myöhään ja oli saada turpaansa.
:lol2:

Tänään salilla oli joku nelikymppine mies... No ei siinä mitään hyvä kun salille oli tullut. Tekniikka oli vaan "vähän" hakusessa esim. penkissä. Mies laittoit suoraan 100kg penkkii sen pahempia lämmittelyjä. Sitten itse suoritus jalat hän piti siinä makuu alustalla eli siis perus semmone lahna penkki:D Erikoisen tästä suorituksesta teki se että perse nousi 30cm penkistä.. Aktin jälkee vähä myhäilyä ja sit vitoset päihin ja sama uudestaa.. mahto olla miehellä selkä pipinä sen jälkee:rolleyes:

Miksi pitää salilla levittää helppeet pitkin laitteita ja penkkejä? Sotkea penkkejä mankkuun ja ripautella vettä niille? Laulaa omasta mielestä hauskalla äänellä päivän hittibiisejä samalla kun ne tulee radiosta? Vituttaa tuommonen käytös. Näin kävi tänään. Yritä siinä reenata sitten saatana. :curs:

Saapuu taka-taka-taka-takatalvi :curs: .:wall:

arpa80 sanoi:
Onko jossain vaiheessa ollu jo kesä?

No ei ihan, mutta kyllä näytti paremmalta jonkin aikaa :)
Tai sitten olen nähnyt unta :eek:

Nyt itseäni potuttaa se, että olen 38 asteen kuumeessa ja treenaamaan en pääse varmaan tällä viikolla. Tämä on yksi niistä ärsyttävimmistä asioista. Muuten kannattaako kuumeisena vetää maitotuotteita?

Perse tää mun selkä. Toisaalta, jos mun selkä ei olis näin paskana, niin ois pitänyt nousta viideltä. Jonkinasteinen onni onnettomuudessa?

tseif sanoi:
Parempi vaan ku kesä tulis yhellä rykäsyllä vähän myöhemmin. Vihaan kevättä.

Tänä vuonna talvi jatkuu heinäkuun puoliväliin ja siitä siirrytään kesä tyystin sivuuttaen suoraan syyskeleihin.

Tämän kylmän ja sateisen joutomaan ilmasto on kyllä loputon vitutuksen lähde.

Vituttaa ajatella lähteä tuonne räntäpaskaan kahlaamaan salia kohen. Menenpä siis nukkuun.

Perkele, kaksi viikkoa flunssassa ja tällä viikolla kävim maanantaian salilla ja taas alko hirveä nenän niistely yms. Kele kolmen viikon flunssa. Ei näin :curs: :wall: :wall:

Kun tää flunssa sesonki loppuu, niin voi rrrrkele kun alkaa kovat treenit. Tuntuu, että tässä saa kohta laittaa M koon paidan päälle entisen XL paidan tilalle :jahas:

flagellum dei sanoi:
Tänä vuonna talvi jatkuu heinäkuun puoliväliin ja siitä siirrytään kesä tyystin sivuuttaen suoraan syyskeleihin.

Tämän kylmän ja sateisen joutomaan ilmasto on kyllä loputon vitutuksen lähde.

Älä nyt prkl puhu heinäkuun puolesta välistä... :D sillon alkaa :whip:

Back
Ylös Bottom