Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
Vaikka mä olenkin jo aikuinen (tai niin ne ainakin väittää), niin silti aina, kun kiroan äitini kuullen, niin hän kyllä muistaa sanoa, että siisti suus. Kiva, kun joku yrittää mua edelleen kasvattaa "paremmaksi" ihmiseksi. :D

......Avautuminen minultakin. Oli pakko. :nolo:
Mä oon kanssa todennu että kiroilu mutsin ja muiden reippaasti vanhempien ihmisten kuullen on yks niistä harvoista asioista jotka vielä nolottaa.
Lasten kiroilu jostain kumman syystä lähinnä huvittaa. Se vasta on noloa kun kuulen miten joku ipana noituu ja repeen täysillä... Itsehillintä kymppi!;)

Sillä tavalla. Olin tuossa aikaisemmin kovaa vauhtia menossa käymään polkupyörällä kioiskilla. Noh, pääsin pyörän selkään ja kerkesin polkasemaan muutaman kerran, niin johan se etukumi räjähti. Tuli sitten kävelyreissu. Ei kun huomenna liikkeeseen uusia sisäkumeja ostamaan.

Glyptis sanoi:
Sain tänään kuulla ,että kaveri oli viikonloppuna siirtynyt ajasta iäisyyteen oman käden kautta. :itku:

Nuori, vähän päälle 20 v työssäkäyvä mies, maailman rauhallisin tyyppi, ei turhia stressannut eikä hermoillut vaikka olisi talo palanut ympärillä, ei mitään itsetuhoiseen käytökseen viittaavaa. Motiivista ei mitään tietoa.

Vituttaa.

Joulukuussa eräs läheinen ihminen yritti moista myös, mutta joutui vain sairaalaan.

Ei noista jutuista ikinä tiedä, ei niihin kait mitään todellista motiivia olekaan. Kun pää menee sekaisin tai kaikki on väritöntä, sisällötöntä ja tyhjää, niin järetönkin vaikuttaa järelliseltä. Lopullinen ratkaisu tilapäiseen ongelmaan.

Pexi_ sanoi:
Puhelimestani kuului viestin merkkiääni. "Kukahan mulle viestittelee?", ajattelin. Perkele CLUB NOKIA, taas! :curs:

Miten pystyn junailemaan itseni sellaiseen jamaan, ettei tuolta paskapaikasta tulee enää viestejä?

Hahah sama homma, ja nokian oon omistanu 6 vuotta sitten. :)

Glyptis sanoi:
Sain tänään kuulla ,että kaveri oli viikonloppuna siirtynyt ajasta iäisyyteen oman käden kautta. :itku:

Vituttaa.

No vähintääkin vituttaa. Tätä tuntuu olevan liikkeellä :( , minun kaverini eivät sentään onnistuneet tuossa - paniikkiahdistus ei ole vielä mennyt niin pahaksi kai, ettei esimerkiksi lastenhuoneesta kuuluva tuhina olisi estäny itsensä tappamista. Ahistuspaniikkivitusta liikkeellä. Se on tää paniikintunne, joka tulee joka kevät ? Ja aika usein syksyisinkin.

venla sanoi:
No vähintääkin vituttaa. Tätä tuntuu olevan liikkeellä :( , minun kaverini eivät sentään onnistuneet tuossa - paniikkiahdistus ei ole vielä mennyt niin pahaksi kai, ettei esimerkiksi lastenhuoneesta kuuluva tuhina olisi estäny itsensä tappamista. Ahistuspaniikkivitusta liikkeellä. Se on tää paniikintunne, joka tulee joka kevät ? Ja aika usein syksyisinkin.

Paniikki? Mistäs se venla paniikkia kehittää vai onko se ihan ei mistään? Kaikkihan johtuu jostakin. Kysy vaikka Nykäsen Matilta.

Ite kahlaan pohjalla tuossa tammikuun ja helmikuun vaihteessa. En ole paniikissa , en vaan välitä vittuakaan mistään. Tai no voihan se olla joku paniikin muoto sekin.

Salikomediaa tuli aiheutettua...taas:nolo:

Treenailin lähes täydellä salilla eilen illalla ja ihmettelin mitä yks poju kyttäilee. Aloin siitä jo jotain romanssin kaltaistakin kehitteleen, kunnes huomasin treeneevani hammassuojat suussa:D oli jääneet edeltäneiltä harkoilta suuhun.

Iltatreenit ei sovi kyllä näköjään, aivot sen verran:david:

Mutta voihan sitä varautua satunnaisiin yhteenottoihin myös salilla:evil:

Eilen pukuhuoneessa palkkaria hörppiessäni kuulin aika levottoman jutun
kun about 10v. uimari- poika selitti suu vaahdossa kaverelleen kuinka hänen
isosiskonsa oli saanut pizzeriassa syömästään pitsasta sukupuolitaudin :eek:

Ja että oli kuulemma ollut vielä joku ulkomaalaisten pitämä pizzeria :eek: :eek:

Pojan kaverit ihmettelivät huulet pyöreinä tapahtunutta ja vannoivat etteivät
varmasti ikinä koskaan söisi enää pitsaa :D

Glyptis sanoi:

Nuori, vähän päälle 20 v työssäkäyvä mies, maailman rauhallisin tyyppi, ei turhia stressannut eikä hermoillut vaikka olisi talo palanut ympärillä, ei mitään itsetuhoiseen käytökseen viittaavaa. Motiivista ei mitään tietoa.

Vituttaa.

Kuulostaa tutulta, kevät on pahaa aikaa. Jaksamista. Sure rauhassa ja omalla tavallasi, puhu kun siltä tuntuu ja varaudu siihen, ettet ehkä koskaan saa tietää miksi.

Edit: Kaminari: Mulla on samanlaisia tuntemuksia, joka kevät. Kevät on paskaa aikaa. Mikään ei kiinnosta ja kaikki on sairaan vaikeeta, en ole kevät ihminen yhtään, silloin kaikki vastoinkäymiset tuntuu tuhat kertaa suuremmilta...

Kaminari sanoi:
Paniikki? Mistäs se venla paniikkia kehittää vai onko se ihan ei mistään? Kaikkihan johtuu jostakin. Kysy vaikka Nykäsen Matilta.

Ite kahlaan pohjalla tuossa tammikuun ja helmikuun vaihteessa. En ole paniikissa , en vaan välitä vittuakaan mistään. Tai no voihan se olla joku paniikin muoto sekin.

Niin no. Ahdistus, alakulo ja paniikintunne kulkevat rinta rinnan. Helmikuu on yleensä pahin. Sykleissähän nämä kulkevat. Mutta juuri nyt vain väsyttää. Ja oon vieläkin läski.

Huhhahhei työkaverit vetää vieressä mokkapaloja jotka on lämpimiä ja TUOKSUU jumalaiselta. Viime perjantaina söivät tuoretta kotipullaa:D Sitä edellisenä oli tarjolla kinuskimunkkeja. Ja mä tässä hymy korvissa posket lontolla ja ihan vaan sivusilmällä vilkasen ja Ei tee mieli edes kun kysytään :evil:

Yhtä#Hauista kasvattaa luonnettaan :whip: Hyvä tyttö!

Itse asiassahan mua vituttaa melkein kaikki! Hienoo. Ahistaa, väsyttää, maha on kipee, selkä on kipee, työt on rästissä, kamala kiire mutta mitään en jaksa tehä, kroppa on jumissa, ihmiset on tyhmiä, valmentaja on enimmäkseen idiootti, kisakausi on ylimmillään ja mä vain jumitan, vittuunnun ja lihon. Saatana! Ja toi yksi oleellinen tietokoneen näppäinkin on jumissa, hakkaan sen, perkele.
Mut onneks muuten menee hyvin:haart: .

Vittu ku vituttaa niin vitusti. Palkanlaskenta kämmäilly tässä alkuvuodesta, maksaneet liikaa palkkaa. Ja ku en tiliä paljon seuraa niin en ollu huomannut. Nyt olivat vetäneet PUOLET palkasta pois. Olisivat voineet prkl jotain sanoa.

feikkiEdit. ja reenitkään ei meinaa maistua :(

Back
Ylös Bottom