Miksei kannattais??NGV sanoi:Muuten kannattaako kuumeisena vetää maitotuotteita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei kannattais??NGV sanoi:Muuten kannattaako kuumeisena vetää maitotuotteita?
Annie Stark sanoi:Mulla on ehkä 1-3 kertaa vuodessa tosi huono päivä, ja tänään on yksi niistä päivistä, jolloin on todella paha mieli. Synkkiä ajatuksia ja itkua. Kikuttaa ja äkkäilyttää sekä vituttaa että harmittaa myös ahdistaa toisaalta surettaa. Yleensä tilanne on edes sen verran lohdullinen, että sisuunnun. Nyt tilanne on niin epätoivoinen, ettei edes sisuunnuta. Hei joku vaan.. tee mun päivä, make my daya...
Tupla-J sanoi:Perse tää mun selkä. Toisaalta, jos mun selkä ei olis näin paskana, niin ois pitänyt nousta viideltä. Jonkinasteinen onni onnettomuudessa?
Meinaat, että panemalla paranee? Kunkkua!venla sanoi::( No mutta, mieshoro (??), tu tänne niin pannaan selkäs kuntoon;)
GoA sanoi:Mulla taas on jotenkin fiilikset laskenut, syytä en tiiä. ---
Älä. Ei voi kokoajan valittaa kuinka mun elämän on menny niin raiteiltaan tän nostelun takia. En nauti enää elämästä ku en syö mitää pullaa ja muutenki pilaan itteni tolla älyttömällä proteiinin syömisellä ja repimisellä salilla. Ei vaan tajuu että mun elämä ei oo yhestä pullasta kiinni, tai että syön ehkä vähän muutakin ku pelkkää proteiinia. Pitää pitää vaan turpansa kiinni ja tehä ku haluaa.GoA sanoi:Vituttaa mutsi.
dear_a sanoi:Tuttu mies, jonka mielestä miehen pitää saada sormensa naisen vyötärön ympäri, muuten nainen on liian läski. :curs: :curs: :curs:
En voi käsittää.:curs: Oonko mä oikeasti läski ja vanha ilkeä femakko, kun oikeasti kiukustun tosta, sitäpaitsi äijä on yli 30 v. ja naiset joita se jahtaa on n. 18 v. Vittu mikä ääliö! :evil:
(Vai sittenkinkö mä vaan olen katkera läski, kun kokeillessani en saanut omia sormiani vyötäröni ympäri. Pitäiskö saada? :jahas: )
modified sanoi:No siis virallisesti naisen vyötärö kannattaisi olla < 90cm, joten tuskin hätää.
GoA sanoi:Vituttaa mutsi. Kerroin että olin käynyt ostamassa rautatabletteja kun on päässyt hemoglobiini tippumaan liian alas. Heti alkoi ininä jostain veritulpista sun muista.
dear_a sanoi:No tossa tuskin on ongelmia juuri kellään. :D Sitäpaitsi, vaikuttaako miehen pituus/koko käsien kokoon? Se mies ei ole kovin pitkä, joten jos sillä on pienet kädet, niin eikö niiden naisten vyötäröiden pitäis olla tosi kapeat?