Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla on ehkä 1-3 kertaa vuodessa tosi huono päivä, ja tänään on yksi niistä päivistä, jolloin on todella paha mieli. Synkkiä ajatuksia ja itkua. Kikuttaa ja äkkäilyttää sekä vituttaa että harmittaa myös ahdistaa toisaalta surettaa. Yleensä tilanne on edes sen verran lohdullinen, että sisuunnun. Nyt tilanne on niin epätoivoinen, ettei edes sisuunnuta. Hei joku vaan.. tee mun päivä, make my daya...

Annie Stark sanoi:
Mulla on ehkä 1-3 kertaa vuodessa tosi huono päivä, ja tänään on yksi niistä päivistä, jolloin on todella paha mieli. Synkkiä ajatuksia ja itkua. Kikuttaa ja äkkäilyttää sekä vituttaa että harmittaa myös ahdistaa toisaalta surettaa. Yleensä tilanne on edes sen verran lohdullinen, että sisuunnun. Nyt tilanne on niin epätoivoinen, ettei edes sisuunnuta. Hei joku vaan.. tee mun päivä, make my daya...

Ajattele suonia.... Sykkiviä suonia... :thumbs:

Voi perse tän loskan kanssa. Helvetin kiva polkee pyörällä töihin ku renkaat uppoo vanteita myöten loskaan ja ajojälki on kun käärmeen kusi.

Tulispa jo kesä...

Tupla-J sanoi:
Perse tää mun selkä. Toisaalta, jos mun selkä ei olis näin paskana, niin ois pitänyt nousta viideltä. Jonkinasteinen onni onnettomuudessa?

:( No mutta, mieshoro (??), tu tänne niin pannaan selkäs kuntoon;)

Ittee vituttaa jumi ja väsy ja nälkä ja mahakipu. Ja ihmiset. Saatana! Tungeksivat ihmiset. Vittu mua risoo, jengi on jossain Stokmannin eessä jonottamassa aamuseittemältä ja niin sokkoina menossa sinne tuhlaamaan rahojaan että meinaavat kävellä päin. Joka kerta ku tollasia idiootteja tulee vastaan niin meinaan lyödä! Puristan kädet nyrkkiin automaattisesti Ihmismassat on yksi maailman hirveimmistä asioista vittu! Sen lisäksi että Hullut päivät vetävät jengiä kadulle niin nyt on näemmä joku opiskelijajuhla, haalarikansa huojui päälle sen jälkeen kun noista muista ihmisistä oli selvitty. Ai että mää inhoon joskus asua kaupungissa.

venla sanoi:
:( No mutta, mieshoro (??), tu tänne niin pannaan selkäs kuntoon;)
Meinaat, että panemalla paranee? Kunkkua! :rock:
Ja kyllähän mä tulen, pitää vaan perjantaina käydä näyttäytymässä töissä.

Nyt vituttaa, että käytin 1000:nnen viestini vitutusketjuun. :jahas:

Vituttaa mutsi. Kerroin että olin käynyt ostamassa rautatabletteja kun on päässyt hemoglobiini tippumaan liian alas. Heti alkoi ininä jostain veritulpista sun muista. Alkoi vituttamaan sen verran että tuumasin että ei kiinnosta, kunhan treenin sujuis paremmin. Perkele kun sille tuntuu olevan niin vaikeeta ymmärtää että vitamiineilla ei saa henkeä pois tai että ei se salitreenaaminen/proteiinipitoinen ruokavalio tai massakausi ole pahasta. Vituttaa ku aina jotenkin se onnistuu vääntämään tähän liittyen jotain kiukuttelua. Eikä sen omat tiedot ees oo mihinkään tällaseen liittyen kovin kummoset. Ja sitä nyt ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella. Ei pitäs puhua sille mitään urheiluun tai muuhun liittyen.

Maha

Tossa jokin aika sitten kerkesin jo tutulle hehkuttamaan että "oikeassa valossa, rikkaalla mielikuvituksella, aamu-uinnin jälkeen" mulla näkyi jo sixpackia. Ei tod näy enää. About viikon syönyt ja liikkunut ihan samalla lailla kuin aikaisemminkin dietillä ja sen aikana mielentila laskenut hurjasti ja samalla läskit on jostain piilosta palanneet.
Kun peiliin katsoo, näyttää samalta kuin jo kolmisen _vuotta_ sitten. :urjo:

Mulla taas on jotenkin fiilikset laskenut, syytä en tiiä. Epäilen et voisko johtua siitä, että on tullut vaan treenattua liikaa ja kroppa tarttis lepoa. En tiedä, mitään ongelmia tjsp. ei kuitenkaan ole, joten ei ole mitään syytä miks fiiliksien pitäs olla alhaalla. Jokatapauksessa, ärsyttää. :(

GoA sanoi:
Vituttaa mutsi.
Älä. Ei voi kokoajan valittaa kuinka mun elämän on menny niin raiteiltaan tän nostelun takia. En nauti enää elämästä ku en syö mitää pullaa ja muutenki pilaan itteni tolla älyttömällä proteiinin syömisellä ja repimisellä salilla. Ei vaan tajuu että mun elämä ei oo yhestä pullasta kiinni, tai että syön ehkä vähän muutakin ku pelkkää proteiinia. Pitää pitää vaan turpansa kiinni ja tehä ku haluaa.

Tuttu mies, jonka mielestä miehen pitää saada sormensa naisen vyötärön ympäri, muuten nainen on liian läski. :curs: :curs: :curs:

En voi käsittää.:curs: Oonko mä oikeasti läski ja vanha ilkeä femakko, kun oikeasti kiukustun tosta, sitäpaitsi äijä on yli 30 v. ja naiset joita se jahtaa on n. 18 v. Vittu mikä ääliö! :evil:

(Vai sittenkinkö mä vaan olen katkera läski, kun kokeillessani en saanut omia sormiani vyötäröni ympäri. Pitäiskö saada? :jahas: )

dear_a sanoi:
Tuttu mies, jonka mielestä miehen pitää saada sormensa naisen vyötärön ympäri, muuten nainen on liian läski. :curs: :curs: :curs:

En voi käsittää.:curs: Oonko mä oikeasti läski ja vanha ilkeä femakko, kun oikeasti kiukustun tosta, sitäpaitsi äijä on yli 30 v. ja naiset joita se jahtaa on n. 18 v. Vittu mikä ääliö! :evil:

(Vai sittenkinkö mä vaan olen katkera läski, kun kokeillessani en saanut omia sormiani vyötäröni ympäri. Pitäiskö saada? :jahas: )

No siis virallisesti naisen vyötärö kannattaisi olla < 90cm, joten tuskin hätää.

modified sanoi:
No siis virallisesti naisen vyötärö kannattaisi olla < 90cm, joten tuskin hätää.

No tossa tuskin on ongelmia juuri kellään. :D Sitäpaitsi, vaikuttaako miehen pituus/koko käsien kokoon? Se mies ei ole kovin pitkä, joten jos sillä on pienet kädet, niin eikö niiden naisten vyötäröiden pitäis olla tosi kapeat?

GoA sanoi:
Vituttaa mutsi. Kerroin että olin käynyt ostamassa rautatabletteja kun on päässyt hemoglobiini tippumaan liian alas. Heti alkoi ininä jostain veritulpista sun muista.

Kärsin itsekin ylisuojelevista vanhemmista, jotka ovat 60-70-luvulla saaneet ravintokasvatuksensa ja kaikki proteiinilisät, kreatiinit ja vastaavat ovat epäluonnollista koiranruokaa, vaarallista. "Jauhoilla saa vain jauhoiset lihakset ja sydän tukkeutuu" jne. 18-vuotiaaksi asti on jossain määrin tilitysvelvollinen vanhemmilleen, mutta ei enää 20-, tai minun tapauksessa jo 25-vuotiaana. En yritä edes hakea "ymmärrystä" tai "oikeutusta" lisäravinteiden syömiselle vanhemmiltani. Sukupolvien välissä on niin iso rotko ettei sitä voi paikata. Vaikka perustelisi lääkärinlausunnoilla proteiinijauhojen turvallisuutta, niin he ovat kuitenkin lukeneet iltasanomista, että "dieetti tappoi pikkutytön" ja sehän on sama asia kuin proteiinijauhot, eikös?

dear_a sanoi:
No tossa tuskin on ongelmia juuri kellään. :D Sitäpaitsi, vaikuttaako miehen pituus/koko käsien kokoon? Se mies ei ole kovin pitkä, joten jos sillä on pienet kädet, niin eikö niiden naisten vyötäröiden pitäis olla tosi kapeat?

Helpotan tuskaasi hiukan...tarkkojen mittausten jälkeen vyötärön pitäisi olla 46 cm ,jotta minun sormeni tapaisivat ympärille(huom! minullaon suuret kädet).
46 cm vyötärön ympäryksenä on erittäin vähän jos otetaan vertailukohdaksi ne ns. ihannemitat 90-60-90.
Joten, lyhyesti, ei sormien tarvitse yltää vyötärön ympäri :D

Back
Ylös Bottom