Vitamiinit ja mineraalit

Originally posted by Jeesus19
En nyt yritä vittuilla tai suututtaa tai muutenkaan ärsyttää ,mutta vastailetko vain saadaksesi enemmän posteja?Postisi pistävät erityisesti silmään koska ne koostuvat yleensä hymiöstä tai 1-3 sanasta.Ihan vaan kiinnostuksesta kyselen?:piis: :haart: :piis: :haart:

Joo:D :D :D

Nojoo, ehlä mä voisin vähän rajoittaa näitten turhien viestien postaamisen;)

Päivittäin

- 1 multivitamiinikapseli
- B-vitamiinikapseli (sisältäen b1, b2, b6, b12-vitamiinieja + pantoteenihappoa, niasiinia ja foolihappoa väh. 100 % normaalista päivittäistarpeesta)
- 4 magnesiumtablettia, yht. 240 mg magnesiumia
- C-vitamiini+sinkkitabletteja 5 kpl (yht. 1125 mg C-vitamiinia + 25 mg sinkkiä)

Magnesiumtabletit on poistanut aikaisemmin vaivanneet ajoittaiset krampit. B-vitamiini on vaikuttanut positiivisesti henkiseen vireyteen. C-vitamiinin ja multivitamiinin vaikutuksia en pysty erittelemään. Ja vaikka kaikki olisikin plaseboa, väliäkö sillä kun toimii kuitenkin. :thumbs:

Päivittäin
- C-vitamiini 1000 - 3000 mg (Cevitabs)
- B-kompleksi (BekoStrong)
- E-vitamiini 200 mg (Equiday E)

Harvemmin
- MultiTabs
- Magnesium (Kelasin)
- Sinkki (Kelasin)
- kasa porkkanoita = karotenoideja
- iso salaatti

Re: Bruce76

Originally posted by MissFlightatten
Mä käytän myös tuota samaista valmistetta! Ja laadukas onkin! Nytkin tuolla seisoo litran pullo jääkaapissa:).. Hintaahan sillä on, mut mä saan sponsorina :).
Ootko tykänny valmisteesta?? Onko muita, jotka olisisvat tuotteeseen tutustuneet?..

###>On toki! Itse olen käyttänyt tuotetta jo pitkään ja hyvin on toiminut. Lisäksi lähes kaikki kaverini käyttävät kyseistä tuotetta, koska onhan siinä varsin monipuolisesti vitamiineja, mineraaleja, hivenaineita yms. ja se on myös nestemäisessä muodossa, jolloin imeytyminenkin on parempi. :)

Huaaah! Löysin sitä E-EPAa luontaistuotekaupasta, mutta hinta on hirvittävä. 24€/60 kapselia.

60x500mg EPA = 30g = 1,25g EPA/€

Sitten ostin Vitamar kalaöljyä 200ml pullon hintaan 7,90€.

10ml sisältää:
EPA 781mg
DHA 965mg

20x781mg EPA = 15,62g = 1,98g EPA/€

Jaahas, tuossa Vitamarissahan on tuo EPA/DHA suhde ihan omituinen 0,8. Vakio on 1,5. Noh, tuo E-EPA kompensoi sitä mukavasti. Muutenkin näyttää olevan ihan persiistä Vitamarin pitoisuudet.

Joo eli sanokaas joku hyvä setti mis ois kaikki vitamiinit ja mineraalit samassa ?
Mitä mieltä ootte tosta pakkotoisto kaupan training pakista ?

onko mitään väliä jos ottaa vaikka minuutin sisällä kaikki vitamiinit ym? vai pitäiskö jotenkin pitkin päivää napsia, tai ennen / jälkeen treeniä? kun ite otan aamusin normaalisti peräkkäin:

1kpl magnesium
2kpl kalaöljykapseli
1kpl pirkka B-vitsku
1kpl multivita

Sit yhtä asiaa oon ihmetelly, kun on tullu kateltuu kaupoissa noita vitamiinivalmisteita, niin siel on jotain esim kaheksaa b-vitamiinia sisältävä pilleripurkki joka kuitenkin huomattavasti kalliimpi kun esim pirkan 8 b-vitamiinin pilleripurkki?

onko pirkan vitaaminit jotenkin paskoja tai jotain, vai mistä johtuu että niissäkin jopa on nii suuria eroja..
voi olla et oon kattonu määrä / hinta suhteen jotenki päin honkii mut joissaki ainaki toi pätee.

Ota aamulla multivita, päivällä protskudrinkin kanssa kalaöljyt ja illalla ennen nukkumaan menoa magnesium + b-vitamiini sekä siihen lisäksi sinkki.

Pirkka on hyvä. Kalliimpi hinta ei aina tarkoita paremmuutta.

luin tossa jonkin aikaa sitten multivita purkista että sen kanssa ei sais käytellä samaan aikaan mitään muita A ja-tai D vitamiinipitoisia nappeja ja siks onki tullu jätettyä ne veks reenipäiviltä jolloin otan kalaöjyjä

onkos jollain yber viisaalla jokin kumoava väite että saisin ne multivitat napsittua :D

Itse vedän Vitamaxia joka päivä sekä lisäksi oliivi- ja rypsiöljyä (sisältää A- ja D-vitamiinia) ja hengissa vielä olen. Veriarvot olivat viime testissä hyvät.

Purkkien kyljessä kerrotaan yleensä minimisuositukset.

Minun mielestäni voit huoletta ottaa Multitabisisi sekä kalaöljyn samana päivänä.

Tuskin niisää pirkka-pilsuissa mitään vikaa on.

Usein myydään erikseen jotain pillereitä, esimerkiksi sinkkiä 15mg/tabu ja sitten c-vitamiinia 60mg/tabu. Sit purkki maksaa kuitenki yhtä paljon kuin yksi monivitamiinipurkki jossa on samat pitoisuudet kyseisiä aineita ja yhtä monta pilsua. :deivid:

Pistele vaan pitkin päivää sitä kalaöljyä jos tavaraa riittää.

Vitamiinit!!!!!!!!!!!!!!?

Oon kuullu et vitamiinit ois hyödyllisiä treenin kannalta ja ajattelin ostaa tollasta ainetta, kun Mivi total ja sitä on kehuttu pirusti ja se on voittanut vaikka mitä kilpailuja ja sen pitäis imeytyy hyvin, mut minkälaisia vitamiinejä jengi käyttää vai käyttääkö ollenkaan. ....?

Ei noita hedelmiäkään jaksais koko ajan napsia.........

:david: :kippis1:

Back
Ylös Bottom