Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kraftwerk n
Prolabin Training Paks:ia vetelen. Juuri viimeviikolla tuli hommattua, loistotuote!
Originally posted by Maddoxx
- kupari 1 g 2 kertaa päivässä
Originally posted by Mike
Se on aika kätevä, ei olis eka kerta kun joku sanoo, että Training paks on iisi napata aamuisin.
mut tosiaan tuo "helppous" -kommentti ihmetyttää, tosin pitäähän kyllä VitaMaxissa vaivautua mittaamaan urhoollisesti jauhoa oikea määrä ja tämä jos mikä vie kallista aikaa, vaikka sitten optimaaliselta palautumiselta...Originally posted by Hannibal
Kuparia 2000 mg päivässä? Mikä tuossa on ideana ja mistä noin isoja nappeja saa? Olen törmännyt itse vain 2 mg:n nappeihin. Kuparin päivittäinen saantisuositus on tietääkseni 2 mg.
:wall:Originally posted by Siima
On kyllä tuo Training Paks:in hinta senverran suolainen, et en kyllä ymmärrä, miks porukka ylistää sitä, kun aattelee, et markkinoilla on VitaMax![]()
vissiin oon aikamut tosiaan tuo "helppous" -kommentti ihmetyttää, tosin pitäähän kyllä VitaMaxissa vaivautua mittaamaan urhoollisesti jauhoa oikea määrä ja tämä jos mikä vie kallista aikaa, vaikka sitten optimaaliselta palautumiselta...
Originally posted by Hannibal
Kerros vähä tarkemmin, niinku millai loistotuote?
Originally posted by naksu
Näistä tällaisista paketeista, joissa pussissa läjä pillereitä, niin vedättekö koko satsin kerralla vai yritättekö jotenkin optimoida niiden imeytymistä vetämällä niitä tasaiseen tahtiin päivän mittaan? Itselläni on tuollaista valmistetta jossa 6 pilleriä/kapselia yhdessä pussissa ja olen yrittänyt aina ottaa tuon noin kolmessa erässä.
Onko hyötyä, vai pitäisikö vain napata kylmästi koko satsi kerralla?
+ Helppo nauttia aamuisin
+ Vitamiineja ja mineraaleja on kunnon määrät
+ Hinta on ominaisuuksiin nähden halpa , 0,7€/pss [/B]

Originally posted by Hannibal
Joo, onhan siinä tukevat määrät B-vitamiineja ja muut vit&min. Mutta onko se niin loistotuote, että palautuminen on nopeutunut, yleinen vireystila kasvanut ja YT noussut 50 kg tuotteen käytön aloittamisen jälkeen?![]()

Originally posted by Nekke
Katselin tossa että hyllyllä on muutama purkki C ja B vitamiineja sekä Magnesium-sinkkiä, mutta päiväys on 09 2003. Meneekö vitamiinit "vanhaks" eli voiko niitä syödä vaikka päiväys heittääkin pari kuukautta? Säilytetty kuivassa mutta ei täysin valolta suojattuna![]()