Vitamiinit ja mineraalit

Originally posted by Jeesus19
En nyt yritä vittuilla tai suututtaa tai muutenkaan ärsyttää ,mutta vastailetko vain saadaksesi enemmän posteja?Postisi pistävät erityisesti silmään koska ne koostuvat yleensä hymiöstä tai 1-3 sanasta.Ihan vaan kiinnostuksesta kyselen?:piis: :haart: :piis: :haart:

Joo:D :D :D

Nojoo, ehlä mä voisin vähän rajoittaa näitten turhien viestien postaamisen;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivittäin

- 1 multivitamiinikapseli
- B-vitamiinikapseli (sisältäen b1, b2, b6, b12-vitamiinieja + pantoteenihappoa, niasiinia ja foolihappoa väh. 100 % normaalista päivittäistarpeesta)
- 4 magnesiumtablettia, yht. 240 mg magnesiumia
- C-vitamiini+sinkkitabletteja 5 kpl (yht. 1125 mg C-vitamiinia + 25 mg sinkkiä)

Magnesiumtabletit on poistanut aikaisemmin vaivanneet ajoittaiset krampit. B-vitamiini on vaikuttanut positiivisesti henkiseen vireyteen. C-vitamiinin ja multivitamiinin vaikutuksia en pysty erittelemään. Ja vaikka kaikki olisikin plaseboa, väliäkö sillä kun toimii kuitenkin. :thumbs:

Päivittäin
- C-vitamiini 1000 - 3000 mg (Cevitabs)
- B-kompleksi (BekoStrong)
- E-vitamiini 200 mg (Equiday E)

Harvemmin
- MultiTabs
- Magnesium (Kelasin)
- Sinkki (Kelasin)
- kasa porkkanoita = karotenoideja
- iso salaatti

2 Wrangen ABCDE-puristetta/ ABCDE-pore
1 C-vitamiinipore
2 magnesiumtablettia
tarkoituksena ottaa vitamax käyttöön.

Re: Bruce76

Originally posted by MissFlightatten
Mä käytän myös tuota samaista valmistetta! Ja laadukas onkin! Nytkin tuolla seisoo litran pullo jääkaapissa:).. Hintaahan sillä on, mut mä saan sponsorina :).
Ootko tykänny valmisteesta?? Onko muita, jotka olisisvat tuotteeseen tutustuneet?..

###>On toki! Itse olen käyttänyt tuotetta jo pitkään ja hyvin on toiminut. Lisäksi lähes kaikki kaverini käyttävät kyseistä tuotetta, koska onhan siinä varsin monipuolisesti vitamiineja, mineraaleja, hivenaineita yms. ja se on myös nestemäisessä muodossa, jolloin imeytyminenkin on parempi. :)

Huaaah! Löysin sitä E-EPAa luontaistuotekaupasta, mutta hinta on hirvittävä. 24€/60 kapselia.

60x500mg EPA = 30g = 1,25g EPA/€

Sitten ostin Vitamar kalaöljyä 200ml pullon hintaan 7,90€.

10ml sisältää:
EPA 781mg
DHA 965mg

20x781mg EPA = 15,62g = 1,98g EPA/€

Jaahas, tuossa Vitamarissahan on tuo EPA/DHA suhde ihan omituinen 0,8. Vakio on 1,5. Noh, tuo E-EPA kompensoi sitä mukavasti. Muutenkin näyttää olevan ihan persiistä Vitamarin pitoisuudet.

Joo eli sanokaas joku hyvä setti mis ois kaikki vitamiinit ja mineraalit samassa ?
Mitä mieltä ootte tosta pakkotoisto kaupan training pakista ?

Prolabin Training Paks:ia vetelen. Juuri viimeviikolla tuli hommattua, loistotuote!

Originally posted by Kraftwerk n
Prolabin Training Paks:ia vetelen. Juuri viimeviikolla tuli hommattua, loistotuote!

Kerros vähä tarkemmin, niinku millai loistotuote?

Itse käyttelen Twinlabin MaxiLifeä. Todella kokeilemisen arvoinen tuote. Otat annoksen ja 20min päästä rupeaa niasiini lämmittelemään ihoa. Auttaa heräämään huomattavasti paremmin kuin puoli pannua kahvia....
No okei, on tullut imettyä lähemmäs 1,5 vuotta kahvia n. pannu päivässä, joten tuskin se kahvi enään yhtään voisikaan vaikuttaa.

Tällä hetkellä käytössä:
- 1/2 tl Twinlab Maxilife 2 kertaa päivässä
- pantoteenihappo (B5) 1 g 2 kertaa päivässä
- kupari 1 g 2 kertaa päivässä
- Evolution ALA 200 mg 2 kertaa päivässä
- EAS ZMA HP 4 kapselia päivässä
- Triomega kalaöljykapseleita 2 kapselia aamuin ja illoin (yleensä käytössä Pirkka kalaöljykapselit)
- Ascorbin C-vitamiini 500 mg 2 kertaa päivässä (lisäksi C-vitamiinia on Maxilifessa ja EAS ZMA HP:ssa)

Eiköhän siinä ollut kaikki..

Originally posted by Maddoxx
- kupari 1 g 2 kertaa päivässä

Kuparia 2000 mg päivässä? Mikä tuossa on ideana ja mistä noin isoja nappeja saa? Olen törmännyt itse vain 2 mg:n nappeihin. Kuparin päivittäinen saantisuositus on tietääkseni 2 mg.

Originally posted by Mike
Se on aika kätevä, ei olis eka kerta kun joku sanoo, että Training paks on iisi napata aamuisin.

On kyllä tuo Training Paks:in hinta senverran suolainen, et en kyllä ymmärrä, miks porukka ylistää sitä, kun aattelee, et markkinoilla on VitaMax:rolleyes:

vissiin oon aika :david: mut tosiaan tuo "helppous" -kommentti ihmetyttää, tosin pitäähän kyllä VitaMaxissa vaivautua mittaamaan urhoollisesti jauhoa oikea määrä ja tämä jos mikä vie kallista aikaa, vaikka sitten optimaaliselta palautumiselta...

Originally posted by Hannibal
Kuparia 2000 mg päivässä? Mikä tuossa on ideana ja mistä noin isoja nappeja saa? Olen törmännyt itse vain 2 mg:n nappeihin. Kuparin päivittäinen saantisuositus on tietääkseni 2 mg.

Kuparin idea on tasapainottaa tuota sinkin saantia eli saan ZMA:sta ja Maxilifesta yhteensä n. 30 mg sinkkiä/päivä ja sinkin ja kuparin suhde tulisi olla n. 10:1 eli n. 3 mg olisi hyvä saada kuparia päivässä. En juurikaan syö pähkinöitä, äyriäisiä tai muita hyviä kuparin lähteitä, joten sen vuoksi pillerit. Ja noita samoja 2 mg:n kuparipillereitä mulla on, mutta näppärillä sormilla ja partaterällä tai pillerinleikkurilla ne on kätevä puolittaa. :D Yliannostuksesta ei vielä noilla määrillä ole vaaraa.

Onhan kuparilla muitakin terveysvaikutuksia, tohtori.fi kertoo lisää: http://www.tohtori.fi/eviva/kupari.php3

Edit: No voi prkl huomasin juuri, että olen kirjoitellut ihan omiani eli tietysti noi kuparipillerit on 2 mg eikä 2 g!!11!! :nolo: :wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom