Vitamiinit ja mineraalit

Originally posted by Jortsu
Kädessäni on tuommoinen Pirkka Kalaöljykapseli -purkki, maksoin siitä 5,95?, mutta pakkauskoko on kylläkin 60 kapselia... :confused:

Joo oon syönyt nuita jonkin aikaa ja 60 kapseliahan niissä on. Oon annostellut aika maltilla(pihistellyt). Syön vaan 2/pvä. Vois alkaa syömään 4.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla menee päivittäin:

Omega3
Sinkki 30mg
Kalsium
Wrange ABCDE
Carnosiini 250mg
+ mitä lie vitaminoidusta palautusjuomasta löytyy.

Kaikki vaan kerralla tuubaan.

Originally posted by astro
Pirkka kalaöljykapselit:
100kapselia 5,95€

Ööh, kukakohan tollasta potaskaa oikein levittää. Ja mun nimellä vielä :D

Jos nyt kuitenkin korjaan tuon törpön virheet eli:

60 pirkka kapselia maksaa 5,95€ ja sisältää:

30x414mg EPA = 12,42g => 2,09g EPA/€
30x276mg DHA = 8,28g => 1,39g DHA/€

edelleen halvempi kuin epamarin kapselit mutta Sakkeus postasti:

"EPA/€=2.34
DHA/€=1.48"

eli litku on hivenen halvempaa mutta kapselit ovat kyllä käteviä. Röyhtäiltyä tulee muutenkin, nyt vain tulee hyvät kala-aromit päälle :)

Joku mode vois vaikka dellata tai editoida mun edellistä postia ettei pakkislaiset juokse turhaan ikenet hulmuten K-kauppaan.

Voispa kyllä siirtyä noihin Pirkka-kapseleihin! Kun itsellä tulee vedettyä Möllerin Omega-3:sia 4 kapselia/päivä...Et aika kalliiksi tulee....

Pirkka-kapselit...

Noitahan saa popsia oikein urakalla, kun on niin pienet nuo pitoisuudet. Kävin tänään ostaan purkin...ajattelin vetäistä väh. neljä kapselia/päivä...Tosin, jälki-röytäisyt on aika :urjo: ...ei mulla Möllereillä saanu sellasia jälki-makuja...

Eli mitä perus jampan kannattas ottaa. Oletetaan että 2:ta eri nappia ei vielä laskea hifistelyksi. Olisiko Multitabs ja vaikka Pirkka kalaöljykapselit? Saanko rahalleni vastinetta?

1tl vehnänalkioöljyä=13g rasvaa??...

Vois kyllä seuraavaks kokeilla tuota Epamaria, kiitos vain vinkistä! :)

Mutta kertokaapas hyvät ystävät mulle; Miten 1tl vehnänalkioöljyä voi olla 13g rasvaa, kun esim 1tl rypsiöljyä on 4,5g rasvaa??? Olettaen, että se teelusikka nyt on sen 5ml, niin kuin virallisesi ymmärretään.

Jos siis olen heittänyt 2 teelusikallista vehnänalkioöljyä naamariin, niin olenko tosissaa käytännössä syönyt 26g rasvaa???..niiden kymmenen gramman sijaan...:confused:

Pitäs varmaan laittaa omatkin:

10g Vitamaxia
3xValkosipulipuristetta(6kynttä)
4xMulti-Kalkki
6xC-tabs(500mg)
10xPirkka kalaöljykapseli
2xMagnesium(700mg)
2xSinkki(30mg)
2xKupari(2mg?)
1xRauta (12mg)
5xBCAA
1xALA
1xB-vita
8xKromi(400mg.)
30g L-Glutamiinia
20g Kreatiinia
1xL-arginiini
6xAminohappo valmiste
Joo tiedän olen hifistelijä

Originally posted by Jeesus19
Pitäs varmaan laittaa omatkin:

10g Vitamaxia
3xValkosipulipuristetta(6kynttä)
4xMulti-Kalkki
6xC-tabs(500mg)
10xPirkka kalaöljykapseli
2xMagnesium(700mg)
2xSinkki(30mg)
2xKupari(2mg?)
1xRauta (12mg)
5xBCAA
1xALA
1xB-vita
8xKromi(400mg.)
30g L-Glutamiinia
20g Kreatiinia
1xL-arginiini
6xAminohappo valmiste
Joo tiedän olen hifistelijä

No eihän tossa ole pienintäkään järkeä. Paljon menee rahaa tohon kaikkeen sanotaan vaikka kuukaudessa?

Originally posted by tommih
Rikas mies
En nyt yritä vittuilla tai suututtaa tai muutenkaan ärsyttää ,mutta vastailetko vain saadaksesi enemmän posteja?Postisi pistävät erityisesti silmään koska ne koostuvat yleensä hymiöstä tai 1-3 sanasta.Ihan vaan kiinnostuksesta kyselen?:piis: :haart: :piis: :haart:

Originally posted by Jeesus19
Noin about 120-150euroa

Eikö sitä rahaa voisi laittaa johonkin järkevämpään? Vai oletko niin rikas ettet tiedä mihin kaikki sijoittaisit? IMO toi menee vähän liian pitkälle, mutta mitäs minä tässä ziisustelemaan, kaikki voi sijoittaa rahansa niin kuin parhaakseen näkee.

Originally posted by VahvaJussi
Eikö sitä rahaa voisi laittaa johonkin järkevämpään? Vai oletko niin rikas ettet tiedä mihin kaikki sijoittaisit? IMO toi menee vähän liian pitkälle, mutta mitäs minä tässä ziisustelemaan, kaikki voi sijoittaa rahansa niin kuin parhaakseen näkee.
No ALA:a tuli ostettua purkki ja ne on kokeilussa.Noita lisä kromeja syön kun kaapin pohjalta löysin 2purkkia ja ajattelin syödä ne pois.L-Arginiini on kans kokeilussa mutta sitä en kyllä osta lisää koska on kallista.Noi aminohapot on melko turhia ja ne on tullu joskus ostettua ja ajattelin nekin syödä pois ,en osta uudestaan.Noi loput on kyllä sit ihan 24/7/365 käytössä.Rahaa kuluu mutta se kuitenkin on vain rahaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom