Milläs opeilla se Weakki on reenannu ku 8 vuotta on täynnä ja hauista 40 kilolla ja penkki alle 130kg? ;)
Ei varsinaisesti liity sinuun joten no hard feelings mutta itsehän olen treenannut säännöllisen epäsäännöllisesti viimeisen 9vuoden ajan ja tällä hetkellä tulokset näyttää kutakuinkin samalta mistä vihjailet Weakillle
Juttelin siis viikko sitten baarissa erään naisen kanssa kun olin juhlistamassa syntymäpäiviäni. Taisin heittää jotain random piilovittuilua tälle muijalle josta tämä sitten ilmeisesti otti nokkiinsa. Keskustelu meni kutakuinkin näin.
Nainen: - Miten kauan oot käyny salilla?
Minä: - Oisinko jonkun 8-9 vuotta?
Nainen: - No ei se kyllä siltä näytä!
Minä: - Kävikö sulla mielessä että siellä salilla voi käydä muussakin käyttötarkoituksessa kuin kasvaa 130kiloiseksi liharekaksi?
Minä: - Minulla ei ole pienintäkään tarvetta/mielenkiintoa kasvaa sellaiseksi ja olen omasta mielestäni saavuttanut optimipainoni 75kg jota ei ole tarkoitus nostaa juurikaan.
Tässä vaiheessa muija meni hiljaiseksi eikä enää puuttunut kyseiseen aiheeseen sen koommin vaan jatkoi jostain muusta vittuilun yritystä...
Eli siis lyhyesti tiivistettynä kaikilla ei ole tarve/tavoite kasvaa miksikään massa monsteriksi vaan siellä salilla voi olla muitakin tarkoituksia kuin edellä mainittu asia. Ja kyllä, minäkin olen kynis joka veivaa hauista 40kg:lla ja nostaa penkistä alle 130kg... So what? Hauis sarjapainoissa itseasiassa en ole koskaan päässyt tuon painon yli oikeestaan järkeviin sarjapainoihin joskin penkistä olen yli 130kg ottanut. Ehkä minulla on paskat geenit ja säännöllisen epäsäännöllinen treenihistoriani loukkaantumiseen/muiden sosiaalisten aktiviteettien/fyysisten töiden myötä on hieman haitannut harrastelua, mutta eipä minun tavoitteenikaan ole viimeisen 5vuoden aikana ole ollut pitää enää massakausia jne. Kyllä väitän myös silti että itse esim tiedän paljon miten pitäisi treenata ja mikä treeni itsellle toimii.
Kiitos ja anteeksi!