Virallinen pääsykoethread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
Sanoppa vielä missä salissa olit, niin mä saan vahvistuksen bongaukseen :)
Uskalla vielä luvata, että vahvistusta tiedekuntaan, mut sen voin luvata, et Kirkkotiellä varmasti käydään silti :kippis1:

Oikein! :thumbs: Mun sali taisi olla kaikkein suurin, 120 henkeä. Luonnontieteiden talo I sali IX.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin vähän arvelinkin. Sut on siis bongattu! :)

HEH ja hups :lol2: ! Et sattunut istumaan ylimmällä vai oliko se nyt toisiksi ylimmällä rivillä keskikäytävän vieressä?

Istuin kyl keskikäytävän vieressä, mut tais siinä takana enempi ku yks rivi yrittäjiä olla... Et sä mua tunnista ;)

No höh. Aika epäreilua. :itku:

En voi olla vielä kommentoimatta, että teillä tänä vuonna oli muuten ihan älyttömän vaikeita, tai paremminkin tosi spesifejä kysymyksiä. Puhuttiin muidenkin valvojien kanssa siitä, kuinka kukaan ei ensi vilkaisulta osaisi vastata kuin ehkä 1-3 kysymykseen "sinne päin" lukematta kirjoja...

No höh. Aika epäreilua. :itku:

En voi olla vielä kommentoimatta, että teillä tänä vuonna oli muuten ihan älyttömän vaikeita, tai paremminkin tosi spesifejä kysymyksiä. Puhuttiin muidenkin valvojien kanssa siitä, kuinka kukaan ei ensi vilkaisulta osaisi vastata kuin ehkä 1-3 kysymykseen "sinne päin" lukematta kirjoja...
Lupaan morjestaa ku seuraavan kerran vaeltelet vastaan. :lol2:
Oli munkin mielestä kyllä aika spesifejä, kun vertas niihin muutamaan vanhaan pääsykokeeseen mitä kattelin.

Kuis meni raggilla bilsan pääsykokeet? Tuliko paksu kirje postissa? :)

No siinähän ne meni. Itse pääsykokeista jäi hyvä fiilis ja oli aika vahva tunne, että jopa Helsinkiin voisin päästä. Toisin kävi. Mitä parempi tunne on kokeesta, sitä enemmän se yleensä menee päin helvettiä. Näin meikäläisellä ainakin.

Helsinkiin enkä Turkuun päässy, mutta pääsin Joensuuhun. Pääasia, että johonkin ja ihan hyvillä mielin tässä Joensuuhun lähetään, tosin vasta syksyllä 2008.

Mites siulla meni?

Onnea Joensuun paikasta! :) Mä lähden Helsinkiin...olin kyllä melkosen yllättyny, koska mulla taas päinvastoin oli aika huonot fiilikset siitä pääsykokeesta..tuntu sen verran vaikeelta.
Tässä nyt mietiskelen pitäisikö muuttaa helsinkiin vai käydä täältä hyvinkäältä käsin... siinä mielessä Turku tai Jyväskylä ois ollu parempi kun ois suoraan ollut muutto edessä :)

Onnea Joensuun paikasta! :) Mä lähden Helsinkiin...olin kyllä melkosen yllättyny, koska mulla taas päinvastoin oli aika huonot fiilikset siitä pääsykokeesta..tuntu sen verran vaikeelta.
Tässä nyt mietiskelen pitäisikö muuttaa helsinkiin vai käydä täältä hyvinkäältä käsin... siinä mielessä Turku tai Jyväskylä ois ollu parempi kun ois suoraan ollut muutto edessä :)

No huh, kova suoritus ku pääsit Helsinkii!Onneks olkoo. Harmi, ois ollu kiva reenailla Joensuussa kimpassa ;) Viikkiin vaa mukavaa solukämppään :D Noei siulla sit o ainaka huolta et jos asuntoa ei heti löydy mikäli oot muuttamassa.

Kiitos!! :) joo enköhän mä solukämppää kohta hakuun laita, mut onneks voi aina tulla tänne hyvinkäällekin jos liikaa alkaa kämppikset hermostuttaa :D Vähän toi helsinki on kyllä sellanen kaupunki, etten ihan välttämättä sinne haluisi muuttaa...vähän liian iso mulle. Mutta pakko kai se on jos haluu ehtiä jotain harrastamaankin ym. :)

Kiitos!! :) joo enköhän mä solukämppää kohta hakuun laita, mut onneks voi aina tulla tänne hyvinkäällekin jos liikaa alkaa kämppikset hermostuttaa :D Vähän toi helsinki on kyllä sellanen kaupunki, etten ihan välttämättä sinne haluisi muuttaa...vähän liian iso mulle. Mutta pakko kai se on jos haluu ehtiä jotain harrastamaankin ym. :)

Niimpä. Onhan se iso kaupunki mut on siel myös kaikki lähellä. Viikkihän tosin ei sijaitse siel keskustassa mikä on iha hyvä asia.

pyrkikö kukaan maa&metsikseen viikkiin stadiin?

Näin tein (metsäpuolelle), mutta vituiksi meni. Joko tuolta on tullut viralliset tulokset? Pääsitkö? Pitää yrittää taas ensi vuonna uudestaan. Raportoin tänne sitten :D

tänään tuli postissa, jossa hyväksyttiin ensisijaiseen hakukohteeseen kuluttajaekonomiaan yhteispistemäärällä 43p ja kirjallisuuskoe 27p

Tuli vastaukset postissa, en päässyt lukemaan kiinteistötaloutta. Pari pistettä lisää niin olisin päässyt, turhan paljon hakijoita tänä vuonna. Tosin Ouluun ovat aukenivat helposti. Muuten kun ainoastaan yhden paikan saa ottaa vastaan samana vuonna. Niin miten menetellään, jos minä nyt otan tuon Oulun paikan vastaan ja siirrän opiskelun aloittamista vuodella, niin voisinko hakea vielä tuohon kiinteistötalouteen ensi vuonna?

Eikös se yhden sääntö koske vain lukuvuotta 2007-2008, eli jos haet nyt seuraavana keväänä niin opiskeluhan alkaa aikaisintaan 2008-2009, jolloin ei ongelmaa ole? Tai näin olen sen itselleni selittänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom