Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä ketään kuka lukis Turun oikikseen?
Taas jäi ton helvetin EU:n ympäristöoikeuden kirjan lukeminen kesken, kun ei vaan jaksa. Jokasen sivun saa lukee kahteen kertaan ku ei pysy ajatus kasassa, noi kaks muuta sentään on ihan ok.
Ärhus joo
En ollu enkä tilannu. Netissä on niitä vanhoja pääsykokeita ja vastauksia niin voi vähän kattella et mitä ne vastauksiin vaaditaan.
Ekaa kertaa haen nyt oikikseen. Ei tosin oo sen puoleen mitään paineita, et on jo opiskelupaikka.
Mites itelläs lukeminen sujuu?
Jämsäkoskella sekä Lutakossa on omat yksiköt. Nimenomaan tähän Lutakon Tiimiakatemiaan hain..
Selevä! olisinkin vaan sanonut, että kierrä helvetissä Jämsänkoski kaukaa :D
Mjuu, samansuuntasta kommenttia on sadellua viime aikoina sieltä sun täältä. Ookko sää käyny Tiimiakatemien vai mistä oot tietonen noista jutuista? :piis:
Ex-Tavis: Minkäköhän takia huonolla/hyvin huonolla tuurilla? Tietty jos menee täysin keskittyminen... ;)
Nyt tulee tyhmä kysymys: monelta alkaa Stadin Oikiksen pääsykoe keskiviikkoaamuna? En mistään löydä ko. tietoa ja tarkoitus olisi huomenna käydä koe katsastamassa.
Kiitos.
Mahtaako olla ihan imbesillin hommaa hakeutua lukemaan tradenomiksi? Taloushallinnon suuntautumisvaihtoehtokin tuolla paikallisessa amkissa olisi.
Lassesa, Hansuli ja Meteor: Kertokaas nyt Turun oikiksen pääsykokeen jälkeen, että saadaanko me teistä pakkislaista vahvistusta tiedekuntaan ;)?
Päävalvojaksihan mä sinne kokeeseen jouduin, joten piti sitten lukea ääneen ohjeet ja huudella jäljelläolevat ajat jne. Ei teistä kukaan sattunut samaan saliin?
Sanoppa vielä missä salissa olit, niin mä saan vahvistuksen bongaukseenLassesa, Hansuli ja Meteor: Kertokaas nyt Turun oikiksen pääsykokeen jälkeen, että saadaanko me teistä pakkislaista vahvistusta tiedekuntaan ;)?
Päävalvojaksihan mä sinne kokeeseen jouduin, joten piti sitten lukea ääneen ohjeet ja huudella jäljelläolevat ajat jne. Ei teistä kukaan sattunut samaan saliin?