Virallinen pääsykoethread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä ketään kuka lukis Turun oikikseen?
Taas jäi ton helvetin EU:n ympäristöoikeuden kirjan lukeminen kesken, kun ei vaan jaksa. Jokasen sivun saa lukee kahteen kertaan ku ei pysy ajatus kasassa, noi kaks muuta sentään on ihan ok.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko täällä ketään kuka lukis Turun oikikseen?
Taas jäi ton helvetin EU:n ympäristöoikeuden kirjan lukeminen kesken, kun ei vaan jaksa. Jokasen sivun saa lukee kahteen kertaan ku ei pysy ajatus kasassa, noi kaks muuta sentään on ihan ok.

Täällä yks!

Ärhus on kyllä ripoteltu sinne sun tänne...

Olitko valmennuskurssilla tai tilasitko itseopiskelumateriaalia ja onko mones kerta kun haet Turkuun/ylipäätään oikikseen?

Ärhus joo :)

En ollu enkä tilannu. Netissä on niitä vanhoja pääsykokeita ja vastauksia niin voi vähän kattella et mitä ne vastauksiin vaaditaan.
Ekaa kertaa haen nyt oikikseen. Ei tosin oo sen puoleen mitään paineita, et on jo opiskelupaikka.
Mites itelläs lukeminen sujuu?

Ärhus joo :)

En ollu enkä tilannu. Netissä on niitä vanhoja pääsykokeita ja vastauksia niin voi vähän kattella et mitä ne vastauksiin vaaditaan.
Ekaa kertaa haen nyt oikikseen. Ei tosin oo sen puoleen mitään paineita, et on jo opiskelupaikka.
Mites itelläs lukeminen sujuu?

Hups, voi imo ehram:lol2:

Huolimatta ensimmäisen postin antamasta huippu luotettavasta kuvasta itsestäni, sanoisin silti, että hyvin on asiat hanskassa:). Sitä ei tosiaan vaan tiedä kuin vasta sitten koesalissa, onko jokin asia aivan retuperällä ja ovat vielä keksineet kysyä siitä. Toki yksi kysymys on aina varaa kuraillakkin.

Koko aluetta tuskin koskaan on mahdollista osata niin hyvin, että kun se suora kysymys läsähtää sinne jonnekkin kaikista 600 sivuvaihtoehdosta, että sen osaisi ulkoa sitten pudottaa siihen paperille. Ja vähemmälläkin pääsee varmasti sisälle:)

Oletko pystynyt pitämään sosiaalisia kontakteja maailman kanssa yllä?

Ensimmäistä kertaa haen itsekkin ja myös on opiskelupaikka. JY:lla kansista, joten ei aivan niin just ole sisäänpääsyn kanssa, vaikka kamala hinku sinne onkin. Ja tavoittena ei tietenkään ollut vähempi kuin tuplamaisteri:evil:

Lassesa ja Meteor: Mun on "pakko" nyt täällä toivottaa teille onnea pääsykokeeseenne Turun oikikseen! Hyvällä/huonolla/hyvin huonolla tuurilla mä tulen olemaan teidän salissanne pääsykoevalvojana. :D

Respectit teille, kun nyt joudutte lukemaan jo pääsykokeisiin -"ah, niin mukavaa"- ympäristöoikeutta. Joka tapauksessa tsemppiä ja jaksakaa vielä hetki vaivata niitä istumalihaksianne. :thumbs:

Lassesa: Niinhän se aina on, että vasta kun paperin saa eteen että tietääkö jotain vai muistaako vaan et "joo, kyllähän tääkin asia prujussa luki ja tän näkönen se sivu oli missä, mut mitähän siinä oikeasti sanottiin" :)
En oo mitenkään sulkeutunu lukemisen takia minnekään, ei sitä jaksa ihan jatkuvasti lukea.

Ex-Tavis: Minkäköhän takia huonolla/hyvin huonolla tuurilla? Tietty jos menee täysin keskittyminen... ;)

Selevä! olisinkin vaan sanonut, että kierrä helvetissä Jämsänkoski kaukaa :D

Mjuu, samansuuntasta kommenttia on sadellua viime aikoina sieltä sun täältä. Ookko sää käyny Tiimiakatemien vai mistä oot tietonen noista jutuista? :piis:

Mjuu, samansuuntasta kommenttia on sadellua viime aikoina sieltä sun täältä. Ookko sää käyny Tiimiakatemien vai mistä oot tietonen noista jutuista? :piis:

Asuin elämäni 23 ensimmäistä vuotta Jämsän seudulla ja takaisin ei ole paluuta. Ahdistava paikka kun juuri kukaan ei yritä elämässään eteenpäin. Liikunnallista seuraa ei tahdo löytyä niin kirveelläkään ja iso osa paikallisesta nuoresta väestä viettää viikonloppujaan keskustan ravintoloissa ja ravintolaelämäkin näyttää hiipumisen merkkejä. Fiksuimpana vetona pitkään aikaan jo muutenkin hiljenevään alueeseen on muuttaa keskustassa sijaitseva hotelli vanhusten dementiakodiksi:jahas:

Täällä kans yks joka Turun oikikseen hakee.
Itellä julkisoikeuden opintoja Tay:lla takana jo 3 vuotta, joten ala ja oikeustieteelliset tekstit jo sinänsä tuttuja.... eikä paineita myöskään kun tuo opiskelupaikka jo on.
Tuo ympäristöoikeuden kirja osoittautunut myös mulle yllättävän hankalaksi ja raskaaksi lukea. Kiva kuulla, että myös muille tuottanut päänvaivaa. Muut kirjat, varsinkin se ensimmäinen kirja suhteellisen helppoa ja kevyttä luettavaa.
Tsemppiä kokeisiin kaikille!! :)

Ex-Tavis: Minkäköhän takia huonolla/hyvin huonolla tuurilla? Tietty jos menee täysin keskittyminen... ;)

Heh, ei kun se oli lähinnä vaan vitsi. :) Hupaisaa ajatella, että mut tunnistettaisiin :lol2:. Suuri todennäköisyys muuten on, että olen päävalvojana, kun siihen hommaan laitetaan ne, joilla on monilta vuosilta aiempaa kokemusta pääsykoevalvonnasta. Saa nähdä miten keskiviikkona käy!

Nyt tulee tyhmä kysymys: monelta alkaa Stadin Oikiksen pääsykoe keskiviikkoaamuna? En mistään löydä ko. tietoa ja tarkoitus olisi huomenna käydä koe katsastamassa.
Kiitos.

oliskohan täällä ketään joka aikoo hakeutua opiskelemaan ensihoitaja AMK tai joku joka jo opiskelee kys alaa?pääsykokeista jne olisin kiinnostunut tietämään...

Mahtaako olla ihan imbesillin hommaa hakeutua lukemaan tradenomiksi? :nolo: Taloushallinnon suuntautumisvaihtoehtokin tuolla paikallisessa amkissa olisi.

Mahtaako olla ihan imbesillin hommaa hakeutua lukemaan tradenomiksi? :nolo: Taloushallinnon suuntautumisvaihtoehtokin tuolla paikallisessa amkissa olisi.

Sanoisin että mahtaa. Tradenomeja työllistyy älyttömät määrät suoraan kortistoon.

Jos talous kiinnostaa niin kannattaa harkita kauppakorkeakoulua. Etenkin syrjäisemmille paikoille (= ei helsinki, tampere turku) pääsee helposti sisään. Eikä Helsinkiinkään ole kovin vaikea päästä, jos käy valmennuskurssin.

Lassesa, Hansuli ja Meteor: Kertokaas nyt Turun oikiksen pääsykokeen jälkeen, että saadaanko me teistä pakkislaista vahvistusta tiedekuntaan ;)?

Päävalvojaksihan mä sinne kokeeseen jouduin, joten piti sitten lukea ääneen ohjeet ja huudella jäljelläolevat ajat jne. :rolleyes: Ei teistä kukaan sattunut samaan saliin? :nolo:

Lassesa, Hansuli ja Meteor: Kertokaas nyt Turun oikiksen pääsykokeen jälkeen, että saadaanko me teistä pakkislaista vahvistusta tiedekuntaan ;)?

Päävalvojaksihan mä sinne kokeeseen jouduin, joten piti sitten lukea ääneen ohjeet ja huudella jäljelläolevat ajat jne. :rolleyes: Ei teistä kukaan sattunut samaan saliin? :nolo:

Mä osallistuin Jyväskylässä:)

Hmm. Voi olla tai sitten ei. Riippuu rajoista, tuntuu nimittäin mun "todennäkönen" tulos ja "todennäköinen" raja olevan melko lähekkäin toisiaan. Aika kiikun kaakun. Ellei sitten raja ole 35 niinkun viimevuonna:D(Olispa!!!) Tulee pitkä kuukausi...

Sanoppa vielä missä salissa olit, niin mä saan vahvistuksen bongaukseen :)
Uskalla vielä luvata, että vahvistusta tiedekuntaan, mut sen voin luvata, et Kirkkotiellä varmasti käydään silti :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom