Varmaa riittääki, ainakin monille, mutta mä en halua jättää mitään tosiaan kuulusasti sattuman varaan, vaan mä kyllä tavottelen tosissani sitä opiskelupaikkaa.
Ja ottaa huomioon, että suurin osa alottaa kai akselilla maalis-huhtikuu, mä alotin kaikki tän vuoden kirjat joulukuussa, ja kansantaloutta oon lukenu aika tarkkaa 11 kuukautta jo. Suoraasanoen aika saatanan hidas lukija saisi olla, jos useiden tuntien päivälukemisilla joka päivä yli puolen vuoden ajan, ja osaa kirjoista melkein vuoden ajan lukemalla ehtisi silti vain vaikka 3 tai viiteen lukukertaan. Kyllä tietenkin, jos lukee tasoa ~1000 tuntia, ja 6h päivässä puoli vuotta, tulee kirjat luettua useammin kuin viidesti. paljon useammin.
Totta, että viimevuotinen johtamisen kirja oli tympeä ja huono. Samaa mieltä.
Kokeilkaas ite tahoillanne lukea 5 eri kirjaa puoli vuotta / osaa 11 kk joka päivä vaikka sen 6 tuntia päivässä, niin takaan, etttä lukukertoja kertyy huomaamatta paljon useampia kuin kaksi, ei kukaa voi olla nii hidas lukija, että ei ehi ku viis kertaa lukeen kirjat jos niitä pänttää noin pitkään ja hartaasti. Täytyy myös myöntää, että ihan vähää aikaa en kirjoihin tartu jos johkun nyt ees pääsen.
avainsana siis oikeanlaisen tahtotilan psyykkaaminen itselle, kun jotain haluaa, tekee sen eteen vähän jopa töitäkin, ei sitä välttämättä muuten tule mikskää. Mä ainaki oon sen motivaation ja tahtotilan löytäny, ja lähinnä toivon, että kokeet ei vielä tulisi, että ehtii kunnolla vielä lukea, että varmasti osaa jotain edes.