Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos Nike
Toi on mun kannalta huono homma, että sinne vaaditaan kemian ja fysiikan taitoa :/ Noi oli mulla heikoimpia aineita amiksessa - yläasteella molemmat oli 8 luokkaa, mutta kaikki siellä opittu tieto on kyllä jo unohtunut :D
Vilkasin tota viime kevään pääsykoetta, ja kemian ja fysiikan osiot näyttivät olevan ihan perusasioiden hallintaa, jotka kyllä varmasti opit ja ymmärrät, jos niitä opiskelet ja luet (kenties jonkun avustuksella). Olen sitä mieltä, että nuo asiat oppii sellainenkin ihminen, jolla ei ole matemaattista suuntautumista ollenkaan Tosin se kantsii tiedostaa, että siellä koulussa pakollisia opintoja on ainakin kemiasta melko paljon(tuskin fysiikasta?). Tosin ainahan ne varmasti läpäisee ja mitä väliä sitten enää kun on koulussa sisällä!
Osaako kukaan valaista oikeustieteellisestä kokematonta poloista.. :D
Eli kuinka vaikeata on esim avoimessa saada 60op keskiarvoksi yli 3? Onko nuo tentit siis millaisia?
Itsellä tässä muutama vaihtoehto mihin hakea ja yksi paikka on suhteellisen varma. Eli tietojenkäsittelyn tradenomi Heliassa on aika varma paikka tänä keväänä jos haluan, mutta myös oikeustieteellinen, viestintä sekä jostain kumman syystä geologia (:D) kiinnostaisi. Onko tuo geologia sisällöltään muuten kuinka matematiikka-kemia-fysiikka-painotteista? Pärjääkö ihan lyhyellä versiolla kaikista?
Vilkasin tota viime kevään pääsykoetta, ja kemian ja fysiikan osiot näyttivät olevan ihan perusasioiden hallintaa, jotka kyllä varmasti opit ja ymmärrät, jos niitä opiskelet ja luet (kenties jonkun avustuksella). Olen sitä mieltä, että nuo asiat oppii sellainenkin ihminen, jolla ei ole matemaattista suuntautumista ollenkaan Tosin se kantsii tiedostaa, että siellä koulussa pakollisia opintoja on ainakin kemiasta melko paljon(tuskin fysiikasta?). Tosin ainahan ne varmasti läpäisee ja mitä väliä sitten enää kun on koulussa sisällä!
Niin totta Ja kemiaa mä vielä ymmärränkin ihan hyvin, mutta fysiikka menee liian monimutkaiseksi eikä jaksa kiinnostaa :D
Offtopic: Senni, miten sun pääsykokeisiin lukeminen edistyy?
Oon nyt ihan pihalla...
Millonkohan mahtaa olla ammattikorkeakoulujen tekniikan ja liikenteen alan pääsykokeet? Siis päivämäärä? Vai tietääkö sitä ees vielä?
Ja tarviikos tässä nyt muuta tehä, kun odotella jotain kutsua sinne pääsykokeisiin, kun haun aikaan netin kautta pistin paprut menemään?
Ei se nyt yleensä kovin hyvää kuvaa anna ihmisestä jos ei pysty tuota edes itse tarkistamaan koulunsa sivuilta. En nyt haluis vittuilla..mut.. :D
Mihinköhän aikaan päivästä nuo mahtaa yleensä olla? Luulis että joskus aamupäivällä...?
Onko kauppatieteisiin hakevilla jo kirjat luettuna? Ite oon perkule vasta ekan kirjan sivulla 30, ei enään kovin monesti kärsi lykätä huomiseks.
Viisi kertaa ei oo vielä ees paljoa;) Matikkaa oon käynyt täsmämatematiikkataktiikalla läpi, eli teemoittaan opiskellut, muut kirjat sitte useampaan, markkinointi on menossa 16. kertaa, johtaminen on luettu 19, laskis 24 ja kansis 29kertaa.
Tosin sitte kansiksen lukukertoja selittää se että kansista oon lukenut koko ajan viime kesältä saakka, laskista samoin, markkinointia vähiten, koska kirjan ostin viimeisimmäksi niistä. Tosin veikkaan että valtaosa jää lukukerroissa noin kymmenen pintaan.