burdock sanoi:Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.
Eilen tuli kutsu, mutta Lahteen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
burdock sanoi:Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.
MakeMeBad sanoi:Minulle tuli tiistaina kutsu AMK:n tekniikkakoulutukseen. Viikonloppuna voisin vähän kertailla fysiikkaa ja matikkaa, mutta tuskin kovin vaikeat kokeet ovat. Ei minun edes tarvitse saada kuin 10 pistettä eli n.1/3 tehtävistä oikein
MakeMeBad sanoi:Minulle tuli tiistaina kutsu AMK:n tekniikkakoulutukseen. Viikonloppuna voisin vähän kertailla fysiikkaa ja matikkaa, mutta tuskin kovin vaikeat kokeet ovat. Ei minun edes tarvitse saada kuin 10 pistettä eli n.1/3 tehtävistä oikein
vlna sanoi:Tänään tuli kutsu Rovaniemen luokanopettajakoulutuksen pääsykokeeseen. Toista kertaa peräkkäin hain kyseiseen koulutukseen ja ensimmäistä kertaa läpäisin esivalinnan. Ehdin jo luulla, että tänä keväänä käy samoin kuin viimeksi mutta onneksi ei!
Toivottavasti opiskelupaikka tuolta irtoaa, kun ala kiinnostaisi melko kovastikin. Tämän kevään olen varusmiespalveluksen jälkeen ollut kouluavustajana ja pitänyt tuntejakin, joten tietoa ja kokemusta työstä koulumaailmassa on edes jonkin verran.
Toisaalta, vaikka tänä vuonna en sisään pääsisikään niin ainakin tietää jatkossa että voi päästä edes kokeisiin yrittämään. Yritän kuitenkin parhaani jo nyt, totta kai.
10pblobbari sanoi:Mikä oli viime vuoden pisteraja että pääsee sisään amk tekniikka puolelle? Esim. pääkaupunkiseudulla evtek ja stadia?
blobbari sanoi:siis kokeen pistemäärä vaiko kokonaispistemäärä?