Virallinen pääsykoethread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
burdock sanoi:
Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.

Eilen tuli kutsu, mutta Lahteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulle tuli tiistaina kutsu AMK:n tekniikkakoulutukseen. Viikonloppuna voisin vähän kertailla fysiikkaa ja matikkaa, mutta tuskin kovin vaikeat kokeet ovat. Ei minun edes tarvitse saada kuin 10 pistettä eli n.1/3 tehtävistä oikein :)

MakeMeBad sanoi:
Minulle tuli tiistaina kutsu AMK:n tekniikkakoulutukseen. Viikonloppuna voisin vähän kertailla fysiikkaa ja matikkaa, mutta tuskin kovin vaikeat kokeet ovat. Ei minun edes tarvitse saada kuin 10 pistettä eli n.1/3 tehtävistä oikein :)

Antakaapa vinkkiä mitä fysiikasta ja matematiikasta kannattaa osata tuohon minimirajaan Päästäkseen. :D

Ei kauheesti kiinnostaisi oppia mitään uutta vain saadakseen paremmat pisteet.

Tänään tuli kutsu Rovaniemen luokanopettajakoulutuksen pääsykokeeseen. Toista kertaa peräkkäin hain kyseiseen koulutukseen ja ensimmäistä kertaa läpäisin esivalinnan. Ehdin jo luulla, että tänä keväänä käy samoin kuin viimeksi mutta onneksi ei! :)

Toivottavasti opiskelupaikka tuolta irtoaa, kun ala kiinnostaisi melko kovastikin. Tämän kevään olen varusmiespalveluksen jälkeen ollut kouluavustajana ja pitänyt tuntejakin, joten tietoa ja kokemusta työstä koulumaailmassa on edes jonkin verran.

Toisaalta, vaikka tänä vuonna en sisään pääsisikään niin ainakin tietää jatkossa että voi päästä edes kokeisiin yrittämään. Yritän kuitenkin parhaani jo nyt, totta kai.

Psykologian laitokselle pääsee sosiaalisesti kyvytön matemaatikko paremmin kuin empaattinen ihmistuntija jolla matematiikkakin ok. En ymmärrä kokeen rakennetta sitten millään.

MakeMeBad sanoi:

Sama homma. 10 pisteeseen riittäs et sais luetun ymmärtämisen kokonaan oikein ja kaksi laskua :P Toivottavasti nyt itekkin pääsisin kouluun.

Mikä oli viime vuoden pisteraja että pääsee sisään amk tekniikka puolelle? Esim. pääkaupunkiseudulla evtek ja stadia?

vlna sanoi:
Tänään tuli kutsu Rovaniemen luokanopettajakoulutuksen pääsykokeeseen. Toista kertaa peräkkäin hain kyseiseen koulutukseen ja ensimmäistä kertaa läpäisin esivalinnan. Ehdin jo luulla, että tänä keväänä käy samoin kuin viimeksi mutta onneksi ei! :)

Toivottavasti opiskelupaikka tuolta irtoaa, kun ala kiinnostaisi melko kovastikin. Tämän kevään olen varusmiespalveluksen jälkeen ollut kouluavustajana ja pitänyt tuntejakin, joten tietoa ja kokemusta työstä koulumaailmassa on edes jonkin verran.

Toisaalta, vaikka tänä vuonna en sisään pääsisikään niin ainakin tietää jatkossa että voi päästä edes kokeisiin yrittämään. Yritän kuitenkin parhaani jo nyt, totta kai.

Hieno valinta! :) Onnea pääsykokeisiin!

Joo tulihan se kutsu, nyt sitte amispohjalta lukematta kokeisiin:eek:

Ensi torstaina olisi pääsykoe englantilaista filologiaa lukemaan. Ja sinnehän minä menen! :rock: Pääsisi vihdoin pois lukemasta entistä paskaa, ja elämässä eteenpäin kiinnostavampien asioiden parissa.

No ei auta juu, yritin ratkaista noita matematiikan tehtäviä, melkeen yksi oikein:hyper: , no lähetää haistelemaan, en kumminkaan voi koulua aloittaa kun vasta 2007 syksyllä, ens keväänä vois sitte herätä pikkasen aikasemmin.

Edit. MakeMeBad, missä ne pisterajat on?

Tsemiä vaan kaikille Tekniikan ja Liikenteen alan hakijoille huomiseks!
Kaikkeni ainakin nyt oon yrittäny. Toivottavasti pääsen läpi.

Huomenna matkailun valintakokeet rollossa :) Toivottavasti paikka LAhden amk:n aukeaa, ois ihana päästä jo takas koulun penkille :)
Hei muutes, tietääkö kukaan et miten se valinta sitte loppupeleissä menee. Meneekö se sillee et jos et pääse siihen ykkös valintaan nii vasta sitte sun paperit lähetetään sinne kakkosena olleeseen jne... puhun siis ammattikorkean valinnoista....

Olin tänää tietotekniikan puolen valintakokeessa. Ainoostaan viimiset tehtävät oli vaikeita. Ei oikeen muistanu mitää fysiikasta ja kemiasta kun lukion ykkösellä lukenu ainoostaan. Silloinki vaa molempia 1 kurssi :D

Jeh. Koe ohi. Tuli tehtyä ihan vitun ärsyttävä huolimattomuusvirhe yhdessä leijatehtävässä ja tungettua 1200 cm^2 sinne ihan turhaan prkl. Muuten aika kivasti paitti lopun kemian ja fysiikan tehtävät nyt menivät vähän niin ja näin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom