Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se selviää http://dia.fi ja sirltä hakuopas. Eiköhän sinne saa sen saman laskiminen ottaa. Sellaiset taidettiin kuitenkin kieltää missä on esim. nettiyhteys.:jahas:rimppis sanoi:Mitä huomisen TKK:n kemian kokeeseen saa ottaa mukaan? Yliopiston kokeeseen saa ottaa yo-kokeeseen hyväksytyn laskimen. Onko näin myös TKK:lla?
Oikein olet käsittänyt. :thumbs:mosche sanoi:Suokaa pieni offtopicci:
Eikös tulevan syksyn ylppäreihin voi ilmoittautua, vaikka kaikkia pakollisia kursseja ei kirjoitettavasta aineesta vielä olisikaan kasassa? Olen käsittänyt, että kurssit täytyvät olla suoritettu vasta kokeeseen astuessa? Eli kävisin viimeisen pakollisen kurssin elokuussa esim. itsenäisesti.
Kuusi vuotta sitten kirjoittaneelle ja nyt ekaa kertaa elämässään matematiikan kirjoja edes avanneelle oli kyllä aika hankala koe. Eka tehtävä meni oikein ja kolmannesta puolet. Vitosesta ehkä a-kohta. Onneksi toinen koe oli kansantaloustiede ja mulle aika helpohko, mutta siinäkin tuli pari typerää pikkumokaa.Minä Itse sanoi:Ei jumalauta mikä matikan koe teknisiin tieteisiin. :curs: ja piti viel yks tehtävä vähän mokatakin. :wall:
Toivottavasti huominen fysiikka on vähän inhimillisempi, muuten jää TKK:n raksa haaveeksi.
burdock sanoi:Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.
Sama täällä!!! No on täs vielä aikaa hakee parikertaa vielä uudestaan, kun on toi inttikin heinäkuussa. Et ei mitään ressiä...(muka)burdock sanoi:Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.
Riippuu mihin sä nyt sit hait? Savoniasta tuli kirje perjantaina.burdock sanoi:Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.
MerZi sanoi:Riippuu mihin sä nyt sit hait? Savoniasta tuli kirje perjantaina.