Virallinen pääsykoethread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
oliskohan lääkiksen pääsykoe jo jossain netissä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites lääkiksen kokeessa käyneillä meni ?
Tietääkö joku että tuleeko yliopistolta kirjeet kaikille vaikka ei pääsisikään sisään vai vaan valituille ?

Oli niin helppo koe, että taisi kaatua siihen mulla. Laskut meni suht ok, mutta essee tyyliset tuli säädettyä aika vauhdikkaasti läpi ja niistä olis kuitenkin saanut aika paljon pisteitä jos olis tietänyt jotain ja osanut selittää sen järkevästi.

Perkeles huomenna teknilliseen tiedekuntaan pk:t. Jännittää ku oon niin palikka ja en kumminkaa osaa mitää. Hyvä asenne ainaskin...

Muistaako joku muu joka oli lääkiksen pääsykokeessa, että sanottiinko siinä sydänsähkökäyrätehtävässä, että yksi senttimetri(mittakaavaan suhteutettuna, kymmenen ruutua) y-akselilla vastaa yhtä volttia vai yhtä millivolttia? ja mihin kohtaan käyrää se alussa kysytty tilanne tulee, se missä oli vektori, potentiaaliero ja joku kulma?

Mitä huomisen TKK:n kemian kokeeseen saa ottaa mukaan? Yliopiston kokeeseen saa ottaa yo-kokeeseen hyväksytyn laskimen. Onko näin myös TKK:lla?

rimppis sanoi:
Mitä huomisen TKK:n kemian kokeeseen saa ottaa mukaan? Yliopiston kokeeseen saa ottaa yo-kokeeseen hyväksytyn laskimen. Onko näin myös TKK:lla?
Se selviää http://dia.fi ja sirltä hakuopas. Eiköhän sinne saa sen saman laskiminen ottaa. Sellaiset taidettiin kuitenkin kieltää missä on esim. nettiyhteys.:jahas:

Ei jumalauta mikä matikan koe teknisiin tieteisiin. :curs: ja piti viel yks tehtävä vähän mokatakin. :wall:
Toivottavasti huominen fysiikka on vähän inhimillisempi, muuten jää TKK:n raksa haaveeksi.

Suokaa pieni offtopicci:

Eikös tulevan syksyn ylppäreihin voi ilmoittautua, vaikka kaikkia pakollisia kursseja ei kirjoitettavasta aineesta vielä olisikaan kasassa? Olen käsittänyt, että kurssit täytyvät olla suoritettu vasta kokeeseen astuessa? Eli kävisin viimeisen pakollisen kurssin elokuussa esim. itsenäisesti.

mosche sanoi:
Suokaa pieni offtopicci:

Eikös tulevan syksyn ylppäreihin voi ilmoittautua, vaikka kaikkia pakollisia kursseja ei kirjoitettavasta aineesta vielä olisikaan kasassa? Olen käsittänyt, että kurssit täytyvät olla suoritettu vasta kokeeseen astuessa? Eli kävisin viimeisen pakollisen kurssin elokuussa esim. itsenäisesti.
Oikein olet käsittänyt. :thumbs:

Minä Itse sanoi:
Ei jumalauta mikä matikan koe teknisiin tieteisiin. :curs: ja piti viel yks tehtävä vähän mokatakin. :wall:
Toivottavasti huominen fysiikka on vähän inhimillisempi, muuten jää TKK:n raksa haaveeksi.
Kuusi vuotta sitten kirjoittaneelle ja nyt ekaa kertaa elämässään matematiikan kirjoja edes avanneelle oli kyllä aika hankala koe. Eka tehtävä meni oikein ja kolmannesta puolet. Vitosesta ehkä a-kohta. Onneksi toinen koe oli kansantaloustiede ja mulle aika helpohko, mutta siinäkin tuli pari typerää pikkumokaa.

Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.

Nyt on aito jännitys eilen olleesta pääsykokeesta että pääsenkö sisään. Tuntui ihan hyvin menevän, mutta veikkaan että tosi rajalle menee pääsenkö sisään.

ens torstaina pitäs tampereelle hallintotieteiden kokeeseen mennä.saa nähä miten menee.omasta mielestä suht hyvin osaa mut eihän sitä ikään tiiä :D jos ei pääse sisälle niin ompahan aikaa rasvata köysi hyväksi.

burdock sanoi:
Kuinka monelle on tullut kutsu fysioterapian pääsykokeisiin? Täällä odotetaan sydän kurkussa perjantaina, jolloin se kutsu pitäisi viimeistään tulla.

Perjantaina tuli.

burdock sanoi:
Sama täällä!!! No on täs vielä aikaa hakee parikertaa vielä uudestaan, kun on toi inttikin heinäkuussa. Et ei mitään ressiä...(muka):hyper:

burdock sanoi:
Riippuu mihin sä nyt sit hait? Savoniasta tuli kirje perjantaina.

MerZi sanoi:
Riippuu mihin sä nyt sit hait? Savoniasta tuli kirje perjantaina.

Itse hain Tampereelle, Kuopioon, Rovaniemelle ja Ouluun. Missä paikoissa on ollut kirjallinen tentti tai on pitänyt kirja lukea pääsykokeisiin? Siis fysioterapiassa.

EDIT- Vaikuttaako se tuohon kutsukirjeiden saapumiseen, jos asuu kauempana Pohjoisessa? Eli mitä kauempana kyseisestä koulusta asuu, niin sen kauemmin kestää sen kirjeen saapuminen. Yritä tässä vakuuttaa itseäni keinoilla millä hyvänsä :D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom