Joo.Wanderer sanoi:Jaetaanhan yliopistojen pääsykokeissa vastauspaperit talon puolesta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo.Wanderer sanoi:Jaetaanhan yliopistojen pääsykokeissa vastauspaperit talon puolesta?
Patteri_ sanoi:Järjestetäänköhän noissa yleensä täydennyskoetta? Tuntu nimittäin ettei menny toi pääsykoe hyvin ni jos ois mahdollisuus vielä yrittää..
Patteri_ sanoi:Järjestetäänköhän noissa yleensä täydennyskoetta? Tuntu nimittäin ettei menny toi pääsykoe hyvin ni jos ois mahdollisuus vielä yrittää..
Patteri_ sanoi:Siis mutta eikös täydennyshaku ole olemassa? Ainakin nettihakua kun tein niin siinä oli että tarvittaesas amk järjestää täydennyshaun.
Hoh. Mun haastattelijat olikin rentojarafael sanoi:Laurean turvapuolella sitten joutuikin kirjoittamaan aineistoanalyysiä. Mikäs siinä, kyllähän se onnistui. Haastattelusta onkin sitten paha sanoa oikein mitään, oli niin kivikasvoiset rouvat pöydän toisella puolella.
J-2 sanoi:Hoh. Mun haastattelijat olikin rentoja
Paljoko sä kirjotit siihen vimppaan tehtävään?
Kyllähän se varmaan hyvä olisi mainita, että herra X on sitä ja tätä mieltä ja sitten sen perusteella aina tehdä johtopäätöksiä. Ainakin, jos miettii miten esim. tenteissä tuollaisia itse olen tehnyt. Muuten vastaus voidaan tulkita vain sun omaksi jutuskeluksi.Dios sanoi:Jos pääsykoetehtävässä lukee "Sovella vastauksessasi herra X:n kirjaa Blaablaa", niin tarkoittaako tämä, että vastauksessa pitää erikseen mainita, että tämä ja tämä kohta ovat kyseisestä kirjasta jne. vai onko tuo vain yleinen kehoitus soveltaa kirjan antamia tietoja vastauksessa?
14 pojoa tuli sekä matikasta että fysiikastalej sanoi:Onkos porukka katsonut TKK:n koetuloksia jo, kun ne tänään julkaistiin?
Dia:n sivuilta näkee, jos on hakijanumero ja pin-koodi tallessa. Sekä on antanut luvan tietojen julkistamiseen netissä. Löytyy tulokset myös itse koululta.samout sanoi:mist tkk:n näkee, ja tarviiks siihe ne laput jokka sai siel kokees
vois kai sitä pisteet kattoo vaikka tulee varmaa 1p yhteensä :D
edit. tyhmiä kysymyksiä noi ekat, tietenki tarvii tunnukset ja varmaanki tkk:n sivulta löytyy paikka niille
samout sanoi:tänää oli vikat pääsykokeet !!! WUHUU NY MÄSKILLE!
eikä mitää pelkoo päästä mihkää :wall:
Onkos porukka katsonut TKK:n koetuloksia jo, kun ne tänään julkaistiin?
Lassesa sanoi:Mitä vastasit sen (oliko se 3. tehtävä), kansantulo on 260 mrd. euroa, yksit. kulutus 0n 210 mrd. euroa ja yksit. investoinnit 20 mrd. euroa(julkista kysyntää ja ulkomaankauppaa ei oteta huomioon) tehtävän niihin a,b,c ja d kohtiin.
Meni jotenki: a) Laske säästämisen määrä b) laske kokonaiskysynnän määrä c) Laske varastojen sopeutumisen määrä ja d) kasvaako/pysyykö ennallaan/supistuuko kansantalous tulevaisuudessa... Mulle ei tod ollu noi kaavat selvillä, en tiiä mistä ne ois pitäny haistella, joten vedin niinkun ne tuntu loogisilta.
Voi muutkin vastata, mä oikeita vastauksia kaipaisin ku jäi epäselväks. Noita ei voi edes ton kirjan avulla oikeen ratkasta kun siitä ei löydy esimerkkiä..