Virallinen pääsykoethread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mä käyn tavarat heittämässä sisään tässä ennen koulun alkua, mutta kyllä mä aion nukkua mahdollisimman pitkään oman kullan vieressä. Eli luultavasti eka yö mikkiksessä tulee olemaan su-ma-yö 22.9.

Toi pimennysverho on muuten myös mun ostoslistalla... Veditkö raa'asti ruuveilla seinään kiinni? Sehän on kai periaatteessa kiellettyä... :rolleyes: :jahas:

Onko kämppiksiä näkyny?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostetaas tää ylös kun alkaa taas pääsykokeiden aika lähestyä. eli mihinkäs päin ja mitä porukka tänä vuonna pyrkii opiskelemaan? :)

Kato perkele, vanha tredi jaksaa!:thumbs:

Turkuun sosiologiaa, vittuun Helsinki kun en sinne pääse kuitenkaan. Hain kanssa amk:uun viestintää lukemaan.

Kirja on jees, ei ole vaan kauheasti luettu. Vasta kaheksas päivä kokeet, ehtii vielä.

Helsinkiin OKL:ään. Alan lukemaan ensi viikolla. Kaksi pääsykoekirjaa, jotka molemmat jotakuinkin tuttuja opuksia.

Jyväskylään tietojärjejestelmätieteitä (KTM).. Maaliskuusta alkaen hiljalleen valmistauduttu..

Haaga Instituutin Hotelli- ja ravintola-alan pääsykokeet oottaa mua. Pääsis vielä sisäänki nii ois aika nannaa :)

Stadia pop&jazz konservatorio. Musiikin teknologia. Pääsykokeet kolkuttelee jo ovea joka selittää tämän viestin jättämisen ajankohdankin... Yöt menee soitellessa ja harjoitellessa musiikin teoriaa.

Lukemiset aloitettu hyvissä ajoin ensi kevään pääsykoetta varten. Tiedossa paljon Galenosta + iltalukiossa fysiikkaa & kemiaa. On vielä melko hepreaa tuo pääsykoekirja, mutta jospa se siitä aukeais... :eek: :D

Nyt alkas olla matikka tohon tekniikan ja liikenteen alan pääsykokeisiin (amk) hanskassa. Vielä pitäisi fysiikkaa reenailla. Perhana puol vuotta sitten jäi pisteestä kiinni opiskelu paikka. Ei toi 10p alaraja, ole niin paha, mutta kyllä ne osaa kuitenkin siihen kokeeseen kompakysymyksiä tehdä.

otaniemeen kiinteistötaloutta
jyväskylään kansantaloustiedettä
turkuun kansantaloustiedettä

ja mitään pelkoo mihkään päästä sisään:itku:

MakeMeBad sanoi:
Onpa vilkas keskustelu. Kaikki ovat ilmeisesti lukemassa.
....pakkista :whip:
TKK:n raksalle pitäs päästä, ei oikein enää fysiikkaa jaksais enempää lueskella. :jahas:
Matikassa luotan että siellä on pari helppoa tehtävää, mitkä saan kokonaan oikein ja lopuista pisteitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom