Virallinen pääsykoethread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
HITB sanoi:
Joo Helsingissä oli sama juttu. Tuli semmone fiilis, et tänne on pakko päästä jo pelkästää noiden tyttöjen takia. :D
Eiköhän valitettavan suuri osa parhaimman näköisistä jää aina ulkopuolelle.. siispä Onnelaan mars mars, pääsykoebileet alko tunti sitten. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko täällä ketään joka olisi hakenut pelkällä ammattikoulupohjalla AMK:hon jonnekin tekniikan-alalle? Olisi vaan kiva tietää minkälaiset saumat amiksilla on päästä ammattikorkeaan, jos ite joskus innostuu opiskelemaan.

Art Vandalay sanoi:
Onko täällä ketään joka olisi hakenut pelkällä ammattikoulupohjalla AMK:hon jonnekin tekniikan-alalle? Olisi vaan kiva tietää minkälaiset saumat amiksilla on päästä ammattikorkeaan, jos ite joskus innostuu opiskelemaan.

Hain tänävuonna, ei ne kokeet mitkään liian pahat ole, vaatii vaan vähän lukemista. Ikävä kyllä luokio linjaa ne kokeet kyllä on vieläkin mutta amis pohja riittää jos jaksaa vähän omalla ajalla lueskella.

Jees hyväksymiskirje tuli tänään Oulun Yliopiston Tietojenkäsittelytieteidenlaitokselle :) Sinne siis !

Hippa sanoi:
Meikkiksestä tulee sitten luokanopettaja :) :)

Onneksi olkoon! :thumbs: Käsittääkseni ollut aika pitkällinen projekti sulla päästä tuohon pisteeseen...

T:Eki, josta tulee sossu :D

No miten tän kesän lääkkikseen hakijat?Kaikki vaikuttivat niin kovin itse varmoilta ja pitivät koetta helppona, että luovuin jo toivosta, mutta näköjään sisään mentiin hyvillä pisteillä ensi yrittämällä....
:)

Ekimies sanoi:
Onneksi olkoon! :thumbs: Käsittääkseni ollut aika pitkällinen projekti sulla päästä tuohon pisteeseen...

T:Eki, josta tulee sossu :D

Näinhän se on, pari vuotta tehty avoimen opintoja ja kokeiltu sisään useamman kerran. Tosin tää oli vasta toka pääsykoe, jossa olin.

Onsku silti :)

marttuuli sanoi:
No miten tän kesän lääkkikseen hakijat?Kaikki vaikuttivat niin kovin itse varmoilta ja pitivät koetta helppona, että luovuin jo toivosta, mutta näköjään sisään mentiin hyvillä pisteillä ensi yrittämällä....

Onnittelut!

Hippa sanoi:
Meikkiksestä tulee sitten luokanopettaja :) :)
Paljon onnea! Aina tuntuu paremmalta saavuttaa jotain, minkä eteen on tosissaan tehnyt töitä. Onnea kaikille muillekin sisäänpäässeille.

itse saan odottaa tuloksia vielä kolme viikkoa.

marttuuli sanoi:

Samoin, samoin, (tuleva) tohtori marttuuli :)

:kippis1:

PS. Itse olen kyllä oppinut sen, ettei juuri minkään kokeen jälkeen kannata pitää läpimenoa varmana. Vasta sitten kun tietää tulokset.

Taby sanoi:
Jees hyväksymiskirje tuli tänään Oulun Yliopiston Tietojenkäsittelytieteidenlaitokselle :) Sinne siis !

Sama tiedekunta mutta Turussa, psykologia ei tärpännyt mutta yritän perhana ensi vuonna uudestaan. Nyt otan sivuaineeksi tuota psykologiaa niin paljon kun pystyn vaan.

Henrik, vanha hulluuden rajoilla pallotteleva, laiska lukija sai tänään kutsun sosiaalipolitiikan opintoihin. Onnnea, ei siinä mitään,mutta itelle tuli nt kanssa hirveä himo päästä sinne yliopostoon. Vittu, jos sikahirmu munkki kävisi, nin ehkä...Tai en tiiä. Toivossa on yvä elää ja jallu auttaa tuskaan jos ei pääse. Otetaan sille! :kippis1:

marttuuli sanoi:

Jepjep, Mansesteriin mentiin ja kämpänkin kävin eilen kattomassa. Myös mut yllätti toi, ettei pisterajat juuri laskenu, vaikka koe oli helpohko(?) 168 raakapisteellä irtos 71,50 pojoa :)

Hipalle iiiiisot onnittelut täältäkin! Mahtavaa, että jaksoit yrittää ja tehdä pitkäjänteisesti työtä unelmasi eteen, näin se lopulta palkittiin! :)

Onhan se tännekkin postattava, moinen asianmukainen uutinen.

Kirjekuori tuli ja yliopisto kutsuu. Vastaan totta kai myöntävästi ja suutelen ajatuksellani koko maailmaa! Olen onnesta sekaisin ja rakastan kaikkia!!
Mää tein sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:

rintafile sanoi:
Jepjep, Mansesteriin mentiin ja kämpänkin kävin eilen kattomassa. Myös mut yllätti toi, ettei pisterajat juuri laskenu, vaikka koe oli helpohko(?) 168 raakapisteellä irtos 71,50 pojoa :)

Kovat pisteet. Harmittaako edes vähän, ettet hakenut Helsinkiin? 6 vuotta kuitenkin pitkä aika...vaikka amanuenssuurit sun muut voi tietysti suorittaa missä huvittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom