Virallinen Joululahjaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feint
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äiti fanitti Räikköstä sillo ku se formulaa ajo ja Tokmannilla näin RedBull pipon missä luki Kimi Räikkönen alla niin sellasen sitten muorille ostin :)

Olin tänä vuonna erittäin mielikuvituksekas joululahjojen suhteen, ja isälle ostin Tuire Kaimion koirien käytöksestä kertovan kirjan, äidille Helena Telkänrannan kissakirjan :D Kavereiden kanssa emme osta toisillemme lahjoja, poikaystävän lahjaa ei viitsi täällä kertoa kun käy kuitenkin lukemassa. Ja itselle joululahjaksi tilasin hajuveden ;) Yhteensä rahaa meni oma lahja poisluettuna n. 95 e.

Noniin, lahjasuunnitelmat selvät. Veljelle sixpack olutta, sen lempimerkkiä, sen tyttöystävälle pari akuankkaa ja toiselle veljelle varustelekasta tilauslahjana saadut hanskat ja äiskälle ja iskälle viinapullot. Kortin voisi jokaiseen väsätä joku ilta. Hyvin yksinkertaista muttei isukkikaan voi valittaa kun saa ihan oman viinapullon. :D

Revi noista pulloista etiketit irti ja askartele siihen tilalle uudet. Vaikka jotain mikä muistuttaa lahjan saajaam, inside juttuja jne...

Olisi ainakin vähän omaperäisemmät ;)

Tänään hoksasin mitä ostan äireelle. Olin jotenki unohtanu että sehän tykkää tosi paljon lukee, varsinkin tositapahtumiin perustuvia naiskohtaloita. Ostan siis äipälle sen Kellokosken Prinsessa -kirjan. Isälle löytyi vihellykseen reagoiva avaimenperä (avaimet aina hukassa, nyt löytyy..) sekä eräreppuun sopiva, erittäin kattava ensiapulaukku.

Revi noista pulloista etiketit irti ja askartele siihen tilalle uudet. Vaikka jotain mikä muistuttaa lahjan saajaam, inside juttuja jne...

Olisi ainakin vähän omaperäisemmät ;)

Varmaan lentäisi viinat ikkunasta pihalle jos minä alkaisin itte tekee niihin etikettejä. :D

Vanhemmille tuli ostettua uudet petivaatteet pussilakanoita myöten, sisko joutuu tyytyyn iittalan Kiviin ja marimekon pyyhkeisiin. Kummipoitsut saa pari DVD:tä ja konsolipeliä. Tyttöystävä saa ripsienpidennykseen lahjakortin, ku siitä on joskus maininnu, että mieli tekee.. Yhteistyökumppaneille peruskonjakkia.. Muille sukulaisille en viitsi ostaa mitään, ku noihin uppos kiitettävästi rahaa..

^ Hei insensibility, hyvä linkki! Teen varmaan kaverille tuollaista, kuulosti ihan hänen jutultaan. Lisää lahjaideoita, jee! :) Lisäksi vien kaverille vähän myöhäisenä joululahjana polttopuita motin tai pari. Jonkun mielestä outo lahja, mutta tälle ihmiselle todella tärkeä :)

Noniin, lahjasuunnitelmat selvät. Veljelle sixpack olutta, sen lempimerkkiä, sen tyttöystävälle pari akuankkaa ja toiselle veljelle varustelekasta tilauslahjana saadut hanskat ja äiskälle ja iskälle viinapullot. Kortin voisi jokaiseen väsätä joku ilta. Hyvin yksinkertaista muttei isukkikaan voi valittaa kun saa ihan oman viinapullon. :D

kuka noi lahjat käy ostaa, vai ootko jo täysikänen? sivusta seuranneena luulen että oot yläasteella?

sisaruksille tullu ostettua jotain erikoisempia liköörikohvehteja, akalle ostin nokian x6:n. muuta ei oo tullu hommattua muille vielä.

Eukolle kaksi kappaletta sen kovasti haluamia kirjoja sekä ammattihierojalle lahjakortti. Itse sain vastapalloon GASP:n hihattoman ja mömmökellarin aarteisiin täytettä. Äiteelle tulee hankittua hieman Villeroy & Boch (vai miten tuo kirjoitetaan?) -astiastoa. Muita lahjoja ei pahemmin tule hankittua.

kuka noi lahjat käy ostaa, vai ootko jo täysikänen? sivusta seuranneena luulen että oot yläasteella?

Isoveljelle ostaa lahjat toinen isoveli, minä maksan ja äiskälle ja isukille ostaa sitte jumpi kumpi isoveli. Yksinkertaista. Äiskän ja isukin lahjat on siis meiltä kaikilta veljiltä.

Tällainen neule tuli hankittua kummipojalle. Nämä ja nämä olivat myös harkinnassa ja saattaa olla, että tilaan vielä noi jälkimmäiset... Tosin ei se lapsi noilla varmaan mitään näin talvella tee.

Itselleni shoppailin myös (TAAS) lahjoja. Ei ollut tarkoitus, mutta Nokian C3 pinkkinä oli niin edullinen, että oli pakko tilata. Tällainen tulee siis varapuhelimeksi pian:
nokia.jpg

Itsellä tais mennä muiden lahjoihin joku satanen, mutta itse en ole edes pyytänyt mitään kummempaa, niin saa nähdä mitä tulee [eivät suostuneet oikein tukemaan tätä saliharrastusta maksamalla kk-maksuja tai heroja.... :( ]
Eli kavereille joku karkkirasia, äidille uudelle aukeavalle salille 10-kortti ryhmäliikuntoihin ja patalaput. Isälle oluttuoppi puljusta, joka pysyy kylmänä sekä tulinen kastikepullo. Siskolle kanssa semmoinen tuoppi, ja sitte jotain krääsää n. 40€ edestä. Siinähän ne tais kaikki olla...

Iskälle hommasin viskipullon, jonka sit pakkasin kaljakeissin sisään silleen että reunimmaiset tölkit peittää sen putelin sinne keskelle. :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom