Virallinen Joululahjaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feint
  • Aloitettu Aloitettu
No perkele kun isällä on tommonenkin jo... Mutta kiitos vinkistä, etsintä jatkuu, onhan tässä vajaa kaks viikkoa vielä aikaa... :D

Löytyykö siltä otsalamppua tai esim. tehokkaampaa led-taskulamppua? Tai puukon teroitukseen laadukas timanttilaikka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entä sellaista sytytintä joka pelaa säässä kuin säässä?

E: Entä hirven muotoista kelloa? Siis ei rannekelloa vaan sellaista isoa? :D

Ehkä tää eräily/metsästyspuoli pitää nyt unohtaa. Tajusin, että isällä taitaa ihan oikeesti olla aivan kaikki mitä tarttee sitä varten :D Hitto kun ois oikeesti paljon rahaa niin ostaisin Mikan tavoin vanhemmille jonkun kylpylälahjakortin...

Wii Black edition + Wii Fit Plus tasapainolaudalla. Ja sitten toivon mukaan saan vielä hankittua PS3 ja siihen Band Heron + Move aloituspakkauksen sekä SignStar Suomihitit. Pyhinä pelataan sit lasten kaa ja vaimolla menee hermot... 8D

Just äsken kävin kaupasta poistamassa tyttöystävälle jarrusukat. :D Se kun liukastelee kotonaan koko ajan, vaan kohta ei enää. :)

Äitille teen rannekorun toivomuksen mukaan, siskoille varmaan taas jotain randomia ja veljelle teen jotain jos keksin.

Tein parille kaverille mysliä, purkitin lasipurkkeihin ja laitoin hienon kankaan kannen päälle. Tuli söpöjä lahjoja :) Lisäksi tein "meksikolaista kaakaojuomaa" ja harkinnassa on myös jonkinlainen majoneesi vanhemmille ystäville tai sukulaisille. Makuoliiviöljykin ois hieno tehdä itse, eikä ees kovin vaikee.

Yleensä ostan lahjan vain silloin, kun tiiän tarkalleen mitä kaveri tarvitsee tai haluaa (jos on esim. maininnut shoppaillessa haluavansa jonkun jutun/ihaillut jotain tms) ja muuten teen sitten itse.

Mä teen parhaalle kaverille kalenterin. Ollaan tunnettu lukiosta, eli kaikenlaisia kuvia niin paperisina kuin digiversiona löytyy. Eilen tulostelin, aika hauskaa oli. Faija on ikuinen ongelma, kun sillä on jo kaikkea. No, vielä on aikaa..

tässä muutama lahjaidea perheen pienimmille, tai toki itselleenkin.

kuva.php

http://www.nemokustannus.fi/fi/kirjat.html?kirja=109
kuva.php

http://www.nemokustannus.fi/fi/kirjat.html?kirja=108
kuva.php

http://www.nemokustannus.fi/fi/kirjat.html?kirja=79

Pikkuveljelle (10v.) ostin vaatteita.
Äidin joululahjaksi saa riittää se, kun siivosin sen huushollin :D Kyllä varmaan tulee ostettua joku viinipullo lisäksi.
Pikkusiskoa (22v) oon sponssanut tänä vuonna niin paljon, ettei se kyllä lahjaa tarvi. Eikä sekään ikinä osta mulle mitään :rolleyes:
Hevosenhoitajalle villasukat ja viinapullo.
Itselleni ostan videokameran. Oon yrittänyt sitä jo pari joulua ja synttäriä ostaa, aina vaan siirtynyt. Myös uudet nahkaratsastussaappat voisi hankkia.

Noniin, lahjasuunnitelmat selvät. Veljelle sixpack olutta, sen lempimerkkiä, sen tyttöystävälle pari akuankkaa ja toiselle veljelle varustelekasta tilauslahjana saadut hanskat ja äiskälle ja iskälle viinapullot. Kortin voisi jokaiseen väsätä joku ilta. Hyvin yksinkertaista muttei isukkikaan voi valittaa kun saa ihan oman viinapullon. :D

Joulukori, jossa on kaikkea hyvää syötävää tai juotavaa myös, lisäksi jotai kynttilöitä yms. Nappilahja ihmiselle, jolla on jo kaikkea tai joka ei halua mitään turhaa krääsää (ne kynttilät voi polttaa ja heittää pois). Leffoja+popparimaustetta finnkinolta, pienille sukulaisnatiaisille jotain cd-ääni/ja satukirjoja ja koko perheelle askartelukirja. Papalle otsalamppu, niin näkee puuhata kaikkea :) Itselleni ostin lumilaudan.

Ostin yhteistyökumppaneille 1,5 L pulloja J.Walker Black label viskiä. Eli oisko se lahja vai lahjus kun raja on aika häilyvä :)

Koitan selvitä 100 eurolla kaikkien lahjojen osalta, ehkä vähän menee yli: Kirja, DVD, arpoja, reinot, karkkilaatikoita/konvehteja, kahvimukisetti. Kissa saa tonnikalaa hiutaleina öljyssä, ostin vahingossa ja maistuu niin kakalta etten pysty syömään. Koirat ei saa tänä jouluna mitään. Mutta ei nekään ostanu viime jouluna lahjaa mulle.

Mulla on mennyt/tulee menemään (osa lahjoista vielä ostamatta) n. 500e lahjoihin, koska poikkeuksellisesti olen tänä vuonna innostunut joulusta oikein kunnolla.

Siskoille kummallekin n. 30e arvoiset lahjat, jotka koostuvat erilaisista tavaroista. Äidille navigaattori autoon (en keksinyt parempaakaan lahjaa, äidille ostaminen on aina vaikeinta!), hyvälle ystävälle DKNY:n huivi, parhaalle kaverille hänen lempihajuvettään, 4v kummipojalle Converset ja ehkä vielä Tommy Hilfigerin neule, itselleni DKNY:n hajuvesi ja Adidaksen lenkkarit (ei mitkään juoksukengät, vaan "kaupunkilenkkarit", ehkä hienoimmat mitkä olen ikinä omistanut!), poikaystävälle annoin hassuja joulukuusenkoristeita (sisäpiirin vitsi) ja joulun jälkeen ajattelin heittää vielä jollain hyvällä viskipullolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom