Virallinen auringonotto thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa ku en voi ottaa aurinkoa, tuun heti neekeriks. :lol2: Rusketun ihan törkeän helposti ja yleensä on koko vuoden päällä tämmöne kestorusketus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tulee kilo lisää pisamia aina kun aurinko vähän näyttää itseään. Ympäri vuoden löytyy, mutta auringossa oikeen villiintyvät.

Ruskettua mun on aika vaikea, samoin palaa.

Tänään tuli otettua aurinkoa noin 4-5h. Ei mitään rasvoja, joten voitte varmasti päätellä lopputuloksen.

:thumbs:

Mä oon kans koittanu imee jokasen auringon säteen itteeni täs. Levittelen kyl aurinkovoidet ja kosteusvouidetta aika tasasee tahtii kans.

Tänään tuli otettua aurinkoa noin 4-5h. Ei mitään rasvoja, joten voitte varmasti päätellä lopputuloksen.

Ite oon jo kuukauden lueskellu auringossa yms. nii nyt kestän jo paremmin aurinkoo. Olin tänää n. 7h auringossa tekemäs kattoremonttii ilman paitaa enkä palanu :) tai no, ei ainakaa viel vaikuta siltä. Joku kuukaus sitten riitti että olin auringos 1-2h nii paloin heti.

edit. niin ja mitää voiteita en oo viel tänä vuonna käyttäny

Voi kyllä 10-20 vuoden päästä kaduttaa. Jos on ulkona 7h eikä pala, ei se tarkoita etteikö siitä tulisi haittaa myöhemmin. Itse tuli nuorempana maattua lähes aina kun paistoin tuntitolkulla pihalla puolialasti. Enkä mitään rasvoja pahemmin käyttänyt. Etelässä kylläkin. En myöskään palanut koskaan.

Kieltämättä hieman pelottaa miten paljon tuokin tulee vanhempana kostautumaan. Nykyään palan aika helposti jos en rasvaa.

Musta on vain jotenkin todella idioottimaista ajatella että jos ei pala niin ei tarvitse rasvaa, kuten eräät täälläkin palstalla kertoivat.

Sunnuntaina jokunen tunti auringossa pihapuuhissa. En palanut eikä iho edes punoita vaan aurinkoihottuma tuli heti rinnalle. Ärsyttävää!
Jos tuo apteekinkaan rasva ei ehkäise sitä niin mun ei tartte olla ihmisten ilmoilla kesällä.

Nyt sitten loppu hetkeks nekin loistokelit, dämmit.

Kun olin pieni poika (1980-luvun puolivälissä), monet naiset ottivat arskaa yläosattomissa ihan Suomen rannoilla. Miksi ei nykyään? (Tuolloin en vielä ymmärtänyt asian hyviä puolia...)

Muotivillitys?

Jokaisena aurinkoisena päivänä rantalenttistä tai ayringonottoa. Nyt kun säät ei salli, niin eilen solkkuun :D

Alkaa väri tarttumaan!

Onko kellään tullut allergisia oireita aurinkorasvoista? Testasin ensimmäistä kertaa tälle kesälle käyttää aurinkorasvaa (GARNIER AMBRE SOLAIRE Ultra Moisturising Sun Protection Milk spf10)ja tuloksena oli viikon kestävä ihottuma. Onneksi nyt ei aivan koko vartalolle tullut levitettyä tuota tavaraa. Kädet ja jalat olivat aivan täynnä punaista kutiavaa/kirvelevää tattia ja hiuspohjan päänahka hilseili kokonaisuudessaan seuraavana päivänä irti.

Festareita varten pitäisi jotain rasvaa ostaa, mutta ei huvittaisi maksella/testailla 10 eri tuotetta. Varsinkin, kun lopputulos voi olla väärän valinnan johdosta yllä mainitun kaltainen.

Oon aina miettiny, että mitä helvetin hyötyy on ruskeesta väristä iholla? Ts. ei oo mun juttu toi auringonotto...

Taas poltin näppini. Lähes verkkopaitajäljet. Jeij. Pistänkin jonkun kivan toppityypisen ratkaisun huomiselle ukkosmyrsky-grillauskekkereille. :eek:

Ei mut Garnierista. Mulla on kai fysikaalisesti jotain niiden firman tuotteiden kanssa, mistä itsekään en tiedä vielä. Mutta tismalleen samasta mömmöstä sain mukavan pikkunäppyrykelmälaikkuja. Shamppoosta ja naamanpesutökötistäkin sama homma. Kuitenkin pesen tukkaani ja kuitenkin pesen naamakin. Mitäköhän ne laittaa sinne mukaan? CONSPIRACY!

Missä se aurinko on? ei ole Helsingissä edes näyttäytynyt 2 viikkoon:curs:. Ja lämpötilakin on ollut monena päivänä jopa alle 10 astetta. Surkeeta paskaa tää meidän kesä. Olin ihan totaalisen ruskea mutta johan tässä on parissa viikossa jo bruna jo hieman haalistunut:curs: kyllä se vaan niin on että se kalpee naama on aika järkyttävä verrattuna siihen ruskeaan. Ja kun tänä kesänä se aurinko tuskin enään paistaa niin maanantaina solkkuun:dance: ihan sama vaikka tulis mitä säteilyä mutta se tumma rusketus on pakko saada takas mikä näiden paskojen ilmojen takia on menetetty:(

mites muilla bruna säilynyt?

Huomasin joskus keskel talvee jossai tammikuussa et näkyy vielki rusketusraja tos lantion kohal bokserien rajan kohdalla. Oonko mä ainut kellä näkyy tossa rusketusraja ympäri vuoden? Ja ei toi siis hirveen voimakas raja ollut mut sellanen et sen huomas selvästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom