Virallinen auringonotto thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
Itse tuli hankittua aikasmoinen rusketus tuossa vajaa viikko sitten. Nyt ollaankin jo kalkkilaivan kapteeni kun vettä satanut siitä lähtien lähes päivittäin ja muulloin muuten vaan kylmää ja pilvistä. Oliko tässä pk-seudun kesä?? Ei voi uskoa..pakko sieltä on vielä tulla edes muutama kunnon hellepäivä +25?:o :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunhan tästä lomille pääsee, ehtii vihdoinkin nauttia tuosta jatkuvasta auringonpaisteesta enemmänkin. Ateenan taivaalla ei viikonloppuina ole sitten toukokuun ollut pilviä auringonottoa haittaamassa ollut.

Tai sitten käy niin, että ku koulut alkaa ni johan tulee helteitä :D

Tänään eka päivä tälle vuotta kun tuli otettua aurinkoa! Varovasti aloittaen noin 45-50 min. Rasvana Nivea Sun ja kertoimena 20 - medium. 15-20-25 tuon kertoimen kohdalla ja varmaan ihan riittävä koko kesäksi. Ei muuta ku toivottavasti tulee aurinkoinen kesä! :thumbs:

Otin tänään aurinkoa jotain pari tuntia, en ruskettunut enkä palanu vaikka ei ollu aurinkorasvaa :D

oon semmosta tyyppiä että en rusketu sitten millään, ja palaminenkin on työn takana :D

Eilen tuli oltuu puolisen tuntii ja tänään tunti käristettävänä. Pientä kuumotusta tuntuu iholla noinkin lyhyen ajan jälkeen. Täytyy pyrkii olemaan joka päivä vähän auringossa niin iho tottuu.
Parina kesänä on tullu ensihelteillä ajateltua että eihän Suomessa tarvitse laittaa aurinkorasvaa ja siitä on sitten kärsitty.:(

~2h aurinkoa tänään, en palanut enkä käyttänyt rasvoja. Iho kyl punottaa hitusen.

Eilen makoilin ehkä 2-3h auringossa ja nyt on paikat aika punaiset. Tyhmyyttäni en rasvoja laittanut, koska näytti siltä, että en mä mitään pala. En mä palanutkaan, mutta oon punainen kuin papu, joten tänään ei tarvitse paistatella enää tai muuten palaa.

Eilen makoilin ehkä 2-3h auringossa ja nyt on paikat aika punaiset. Tyhmyyttäni en rasvoja laittanut, koska näytti siltä, että en mä mitään pala. En mä palanutkaan, mutta oon punainen kuin papu, joten tänään ei tarvitse paistatella enää tai muuten palaa.

Se punainen väri on kyllä jo palamisen merkki. Ei siinä tarvitse nahkan lähteä, että voi laskea palaneeksi ;)

Korkkasin auringonottokauden 25.4. Hyvin tarkeni pihalla kun on suht suojainen paikka. Eilen jatkoin koko päivän, varmaan semmoinen 6 h tuli makoiltua. Selkä vähän punoittaa, mut muuten aika jees. Kohta lääkäriin (ei siis selän punoituksen takia :D) ja saan varmaan saikkua, eli taidan mennä jatkaa x-asentoon pihalle. Cool.

eilen yhentoista aikaa merelle ja arskaa iltaan asti ja chillailua. nukuin taivasalla ja aamulla seittemältä heräsin ku arska paisto nii kuumasti. heti ku aurinko nousi ni siitä arskaa ilta kolmeen.. hyvin ruskettu:) naama punotti koko loppupäivän mukavasti ja olkapäät hellänä. ei rasvoja enkä palanu pahasti.

Se punainen väri on kyllä jo palamisen merkki. Ei siinä tarvitse nahkan lähteä, että voi laskea palaneeksi ;)
Totta kyllä, se on osittain palamista. Onneksi ei kuitenkaan lähde nahka kesimään. Siitäkin on joltain lapsuusiästä kokemusta, ja oli aika ikävää sekä varmasti epäterveellistä. Nyt on kuitenkin lievää se punoitus siihen nähden, mitä se voisi pahimmillaan olla eli onneksi aika lievää palamista vain tapahtunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom