Vinkki: torstaina keittiövaaka 16,95 Lidlistä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Myös Oulun Kärkkäisellä onpi halapoja digikeittiövaakoja (19,90), ollut ainakin pitkään, onpa niitä pari tullut haettuakin.

Sama täällä. Kyllä tuossa pari kymppiä säästää. Tämä sankari kävi jo lauantaina etsimässä kun mainos saapui, ei ehtiny lukea kunnolla.:wall:

erkjetter sanoi:
ostakaa ihmeessä, kaverille kanssa. jotkut asiat helpottuu kummasti tommosella :thumbs:
Niin keittiövaaka on joka hc- ja natubodarin paras ystävä niin dietillä kuin massakaudella. Itselläni olin dietillä tai offilla niin kaikki kulkee vaan kautta suuhun, paitsi kouluruoka, sitä on meinaan vaikea mita enkä viitsi otta kouluun vaakaa mukaan.

Vana sanoi:
Myös Oulun Kärkkäisellä onpi halapoja digikeittiövaakoja (19,90), ollut ainakin pitkään, onpa niitä pari tullut haettuakin.
Ei voi muuta sanoa, että johan nyt on markkinat ja huomenna vasta tilipäivä! Itse laitoin isäukon ostamaan vaan, osti gigantista maksoi 39,90. Jep kallis oli, mutta siinä vai mittailla 5kg:hen asti ja 1g:n tarkuudella ei ihan heti lopu noi kg:t.:D
Ja kestää kovempaakin kulutusta...:lol2:

Meillä on paikallisessa Säästöpörssissä digitaalivaa'at hintaan 10,90 €(normaalihinta). Tuskin mikään laatupeli, mutta ei kai se kauheasti laadussa Lidlin vaa'alle häviä :) .

En keittiövaakaa omista niin koululla joskus mittaillu proteiinijauhojen painoa per desi. Saa tulokset 0,1mg tarkkuudella.. :evil:

NGV sanoi:
Itselläni olin dietillä tai offilla niin kaikki kulkee vaan kautta suuhun, paitsi kouluruoka, sitä on meinaan vaikea mita enkä viitsi otta kouluun vaakaa mukaan.
Itse tulee käytyä päivässä 1-2 kertaa syömässä UniCafessa (yliopiston ruokala) ja harmittaa todella, kun melkein hatusta joutuu vetämään noita ravintoarvoja tuonne ruokapäiväkirjaan.:(

itse ainakin osaan silmämääräisesti katsoa paljon missäkin määrässä on mitäkin,kun ei kerran kisadieettiä vedetä niin mitäpä sitä stressaan muutamien grammojen päälle?ja jos tulee syötyä "liikaa" niin sitten liikutaan enemmän niin se tasoittuu siinä..
näin muuten tekee tosi moni suomalainen sm-tason kehonrakentajakin,palaahan siinä itse loppuun jos pitää kokoajan mittailla ja pähkäillä että tulikohan nyt syötyä 35g vai jopa 40g proteiinia..?
ainakin oma kroppa reagoi tosi nopeasti ylensyöntiin ja sillon vähennellään ja liikutaan, se tasaantuu ihan viikossa.
yksinkertaista,kun vaan oppii huomaamaan mikä johtuu milloin mistäkin.

Relg sanoi:
En keittiövaakaa omista niin koululla joskus mittaillu proteiinijauhojen painoa per desi. Saa tulokset 0,1mg tarkkuudella.. :evil:
:offtopic: Millä ihmeellä mittaat sen tilavuuden, että saat mitattua desin painon noin tarkasti. :evil:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harim sanoi:
:offtopic: Millä ihmeellä mittaat sen tilavuuden, että saat mitattua desin painon noin tarkasti. :evil:

Nyt tais kopsahtaa näppäryys mittapekan leukaan...:thumbs:

Relg sanoi:
Saa tulokset 0,1mg tarkkuudella.. :evil:

Lukematarkkuus voi olla tuo mutta se ei välttämättä tarkoita että mittatarkkuus on sama.

:offtopic:
päätin pistää tämän tähän enkä tehdä uutta topicia asialle
ETTÄ nyt jos jostain syystä ette saanut lidlistä ostettua tuota vaakaa niin Hongkongissa on Digitaalinen vaaka jonka tarkkuus 1g, takuuta 1 vuosi ja hintaa 17.95€

Kävin sitten ostamassa tuon Lidlin vaa'an ja kyllähän tuo näyttää ihan hyvin toimivan, ei se ainakaan liian kallis ollut.. Nyt saa sit tarkemmat mitat protskujauhoista ja kaikista ruoka-aineista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom