- Ikä
- 46
Just ostin Ässästä Koff mäyriksen hintaan 7.80e. Maalaiset tulee kylään niin pitää olla mitä tarjota.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perkele. Minä liityn myös viinalakkoon....... Pitää tosin ensimmäisen kouluviikon kunniaksi kietasta pikku naamat ens lauantaina
Tällä viikolla olen kolmena päivänä tissutellut vähän kaljaa, lähinnä noin 5 tuoppia illassa. Tänään aion törpötellä kunnolla Absintilla ja muilla myrkyillä, jonka jälkeen suljen korkin kiinni taas pitkäksi aikaa....
Tähän väliin on pakko heittää pieni 'moralisointi':jahas: mutta onko ihmisillä tullut mieleen, että jos sitä jälkikasvua on, niin voisko se olla yks hyvä syy ihan pitkälläkin linjalla vähentää tissuttelua? Illalla vetäset pari kaljaa ja perhana vie, muksulle sattuu vahinko (ilman että olut mitenkään siihen vaikuttaa) ja sitten käydään lekurilla tai muulla hoivahenkilön luona. Valkotakkinen haistaa alkoholin ja terve. Periaatteessahan siitä pitää tehdä lastensuojeluilmoitus ja pian ollaan selittelemässä sosiaalityöntekijälle että saunakaljojahan minä vaan...Ja johonkin papereihinhan se tuokin merkintä jää. Ja naapurin sairaanhoitaja Irma plaraa just sattumalta niitä papereita jossain vaiheessa:thumbs: Ei se sosiaalityöntekijän kysely maailmaa kaada, mutta olisi varmaan metrinen otsassa, jos sattuisi virkaintoista hoitohenkilökuntaa olevan paikalla ja homma menisi noin. No, ehkä hieman kaukaa haettu esimerkki, mutta täysin mahdollista.
Mitä mitä ihmettä? Kieltääkö laki nykyään juomasta jos on lapsia? Koskas tämä näin on muuttunu?
Saako Nikolain holitonta ihan normikaupoista? Ei oo tullut missään vastaan. Jos vaikka testais ihan saunabissenä...