Viinalakko (paljon juovien thread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Just ostin Ässästä Koff mäyriksen hintaan 7.80e. Maalaiset tulee kylään niin pitää olla mitä tarjota.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan kun mäyris ei riittänyt edes saunareissulle. Nyt meni 1 0.0% Nikolai ja toista olen juuri nauttimassa. Ihan yhtä hyvää tämäkin on, maksaa tosin 1.26e/tölkki.

Perkele. Minä liityn myös viinalakkoon. Vituttaa se että silloin kun otan niin juon kuin mies ja jälki on sen mukaista. Vittumaista aamulla kattoo mitä tilille on jääny kun on juonu ties mitä ylihintasia harakanpersesekoituksia jossain sedukoskishelvetissä. Puhumattakaan siitä miten älyttömän fiksuja sitä juttelee kun on pelti kiinni. Krapula tulee yleensä vasta maanantaina kun on vetäny perseet lauantaina...Pitää tosin ensimmäisen kouluviikon kunniaksi kietasta pikku naamat ens lauantaina, mut siitä eteenpäin voisin olla vaikkapa vuoden juomatta. Joo. Sitten menee mun korkki kiinni...

Perkele. Minä liityn myös viinalakkoon....... Pitää tosin ensimmäisen kouluviikon kunniaksi kietasta pikku naamat ens lauantaina

sun viinalakko alkaa hyvin.. :D

About 3kk dokauslakko ollut, ei ole tehnyt edes vaikeaa. Tosin tekemisen puute iskee joskus vloppuisin ja outoa herätä sunnuntaina ilman paskaa oloa:d

joo oon ollu juomatta 4 paivaa. Tata ennen vahintaan pullo viinia iltasella, yleensa viela lisaksi hieman votkaa tai pullo shampanjaa. Kolme kuukautta oon menty tuollaisella iltapalalla.
En siis 4 paivaan ole ottanu mitaan, maha on vielakin aika sekaisin. Maha muuten rupee toimimaan heti kun vahan juo, siis yksikin kalja riittaa. Mielenkiintoista ?
lenkille aattelin huomenna menna, on tullu 8 kiloa painoa lisaa. + mainittakoon etta massa on voimaa, tein tanaan penkkipunnurruksessa uuden ennatyksen, mutta leukojen veto ei sitten kulkenutkaan, kyykkya en uskaltanu edes kokeilla.
Seuraavan kerran ajattelin kiskaista alkohoolia kun paino on tulle sen 8 kiloa alas.

Minä aloitan myös viinalakon. Kesän aikana on tullut läträttyä viinasten kanssa melkein jokaisena vapaapäivänä :david: Nyt pari päivää taas meni, tosin perjantaina vaan kevyesti 8x olut, eilen sitten baariin saakka. Humalatila ei ollut älyttömän raskas eikä kankkustakaan ole näkynyt. Nyt tuntuu siltä että saapi riittää hetkeksi muutamaksi. Yrittäis vaihteeksi panostaa treeneihin :whip:

Mulla alkoi kans viinalakko viime vkl jälkeen:D Yleensä ku oon ottanut niin sillon on myös otettu eikä ole syljetty lasiin.
Jälki on ollut sitten sen mukaista:nolo:

Nyt kun alko treenit niin jos olisin vaikkapa semmoset 3kk juomatta:thumbs:

Tällä viikolla olen kolmena päivänä tissutellut vähän kaljaa, lähinnä noin 5 tuoppia illassa. Tänään aion törpötellä kunnolla Absintilla ja muilla myrkyillä, jonka jälkeen suljen korkin kiinni taas pitkäksi aikaa....

Jeah, saldona kuume ja nivelsiteet nilkasta, veikkoset ku oli hyvää myrkkyä:eek:

Tähän väliin on pakko heittää pieni 'moralisointi':jahas: mutta onko ihmisillä tullut mieleen, että jos sitä jälkikasvua on, niin voisko se olla yks hyvä syy ihan pitkälläkin linjalla vähentää tissuttelua? Illalla vetäset pari kaljaa ja perhana vie, muksulle sattuu vahinko (ilman että olut mitenkään siihen vaikuttaa) ja sitten käydään lekurilla tai muulla hoivahenkilön luona. Valkotakkinen haistaa alkoholin ja terve. Periaatteessahan siitä pitää tehdä lastensuojeluilmoitus ja pian ollaan selittelemässä sosiaalityöntekijälle että saunakaljojahan minä vaan...Ja johonkin papereihinhan se tuokin merkintä jää. Ja naapurin sairaanhoitaja Irma plaraa just sattumalta niitä papereita jossain vaiheessa:thumbs: Ei se sosiaalityöntekijän kysely maailmaa kaada, mutta olisi varmaan metrinen otsassa, jos sattuisi virkaintoista hoitohenkilökuntaa olevan paikalla ja homma menisi noin. No, ehkä hieman kaukaa haettu esimerkki, mutta täysin mahdollista.

Mulle on kerran käynyt paskat sossujen kanssa tavallaan tolla lailla eikä vittu muksu ollu edes kotona sillä hetkellä.
Olin napannut järkyttävään niska / selkä / pääsärkyyn lääkärin määräämää lääkettä joka sai mut oksentamaan rajusti pitkin kaakeleita himassa. Soitin ambulanssin ja makailin lattialla kun lanssi miehet tuli ryminällä tupaan. En ollut nauttinut pisaraakaan alkoholia ko iltana.
Lähdin siitä suoraan sairaalaan jatkotutkimuksiin mutta ambulanssi miekkoset oli huomanneet bisse pulloja olkkarin pöydällä ja tekivät kaikkia vitun johtopäätöksiä että täällä ryypätään ja vedetään lääkkeitä sekaisin ja ties mitä. Pullot oli 1-2 pv vanhoja, juurikin iltaisin otettuja "tissuttelu" bissejä. Voisin rehellisesti myöntää täällä jos olisin ryypännyt useammin tai enemmän mutta siinä elämäntilanteessa en vielä käyttänyt alkoholia juurikaan. Enkä yhtään ainutta bisseä ko iltana. Tämä myös todettiin sairaalassa.

Raivoistuin aivan tolkuttomasti sossujen ilmoituksesta tulla kotikäynnille että ilmoitin että muutan helvettiin koko kaupungista koska täällä ei ole mitään todellisuuden tajua sosiaalivirastossa. Heräisivät jumalauta tähän maailmaan, siitä huolimatta ei tajuta mitään vaikka olin yksin kotona eikä muksu edes 50km säteellä. Kun kyse on viinasta tai muista päihteistä, laitetaan heti isot rattaat laulamaan.
Olin jo harkinnut muuttoa muutenkin mutta silloin aloin pakkaamaan lopullisesti kasseja ja jäi erittäin :kakka: maku suuhun koko hommasta. Tällä lailla voi tosiaan oikeasti joskus käydä.

Mitä mitä ihmettä? Kieltääkö laki nykyään juomasta jos on lapsia? Koskas tämä näin on muuttunu?

Mitä mitä ihmettä? Kieltääkö laki nykyään juomasta jos on lapsia? Koskas tämä näin on muuttunu?

Olis tosiaan kiva tietää koska tällainen muutos on tehty. Ja lisäksi tuntuu nyt siltä että pari kaljaakin on sitten kännäämistä ja hyvä syy tulla sossun penkoon nurkkia. Kai sitä nyt pieni ero on meneekö sinne lääkäriin lapsen kanssa pari kaljaa juoneena vai korin kaljaa juoneena?

Kun tuolle linjalle nyt on lähdetty niin määrittelisivät säätäjät selkeän promillerajan, jonka jälkeen ei lapsia saa enää hoitaa vaan pitää löytää enempi tolkumpi henkilö niin asia olisi sitämyöten kaikille selvä. Tommoset täysin vapaasti sossutätien tulkittavissa olevat mielivaltaset rajat on täysin persiistä.

Älä muuta sano. Ja joku vielä viitsii väittää että nuo sossut yms. toimii aina tiukkojen määräysten puitteissa. Ne sooloilee ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin työtään tekevät ihmiset. Kukkahattu sossutäti on kukkahattu sossutäti vaikka voiss paistais ja varmasti saa rattaa pyörittämään turhalla nipotuksellaan. Taas tuntuu että ne ihan oikeasti apua tarvitsevat ei sitä saa, vaan jahdataan sitten niitä asiaansa hoitavia ihmisiä jotka nyt ei sitten jostain syystä käytöksellään jotain kukkahattua miellytä. Ehkä vähän vuodatuksen makuakin tässä, mutta menkööt. Niin ja omaa kokemusta ei asiasta ole. Otan kyllä viikonloppusin muutaman kaljan kun poika on mennyt nukkumaan, toivottavasti ei sossu ryntää perään jos joskus pitää pojan kanssa käydä siellä lekurissa. :piis:

Ei vittu, näin yöllä unta että olin kännissä kuin apina, vedin ja vedin konjakkia ja sitten kävi harmittamaan kun lakko ei pitänytkään. Painoakin oli unessa tullut lisää, 101kg näytti vaaka. Sitten heräsin, onneksi :lol2:

(varmaan vieroitusoireita?)

Mitä tuohon lapsiin tulee niin tottakai humalahakuista juomista täytyy hillitä varsinkin kun on pieni vauva hoidettavana. Humalassa en suostuisi edes hoitamaan jottei satu vahinkoa. Eräs tuttava taasen ei juo koska pieni lapsi näkee ja saattaa haistaa oluen, ei siis tippaakaan :lol2: Mitä haittaa voi olla muutamasta saunakaljasta?

BTW, olemme molemmat alkoholisteja neuvolan alkoholitutkimuksen mukaan, emme varmasti ole ainoita. Tähän riittää siis 2 lasia viiniä ruoan kanssa pe-la iltaisin sekä 2-4 saunasiideriä. :lol2:

Dropless Season alkoi 23.7 ja vielä sitä olisi jäljellä 63 päivää... Eli DS-06 kestää (vai kestääkö) 100 päivää. tuli tosiaan laskettuu et jos viikossa menis kupin ottoon ihan minimissään 60€...tosin todellisuudessa noin 100€ mut hyvä ottaa ajatusleikkiin vaan toi 60€ (kun normiannokseet on ollut se pe-la tyyliin)

Niin tän droplesin aikana sitä "säästäis" reilu 800€!!!!
Mikäpä on kalliimpaa kun Olut tuoppi 0,4 noin 5€ laaki!

Ja on tullut muutenkin mietittyy sitä et paljonko toi kupin otto haittaa treenii...nyt sekin! Virkeempi olohan on muuten ainakin.

Ja se Nikolain holiton on tosiaan pakkotilanteessa ihan ässä!:kippis1:

Itellä ollu tuon kaljottelun kans semmosta että perjantaisin iskee fiilis että missaa muka jotain ku ei lähde baariin. Onhan se tietenki "missaamista" ku menee rahat ja muisti. Jälkioireet vielä suhteellisen hirveitä jopa yhden päivän juomisesta. Parin päivän malariat ja sitte morkkikset jotka tulee sopivasti mieleen ennenku nukahtaa sunnuntai yönä. Noh, nyt ollu kuitenkin 4 viikkoa että juonu weken aikana korkeintaan 2 olutta. Dieetti tässä päällä niin ei passaa ottaakkaan. :)

Alkoista saa Nikolaita jos ei muualta löydy. Supermarketista ostan itse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom