Nyt kun on jokseenkin kostea kuukausi takana päin, niin mulle ja mun kaverille on ikäänkuin itsestään syntynyt kännykän kautta toimiva aa kerho. Siinä on mun ja Henkan lisäksi Moukkupekka ja Aki R. Me kerromme toisillemme milloin juomme, miksi, ja mitä sattui. Roskalehdistä bongatut julkkisten alkoholitoilailut raportoidaan myös.
Tänään oli äskettäin kokoontuminen, ja paljastui, että Aki R. oksentelee ruispellolla. Mitä se siellä ruispellolla teki, taisi olla mysteeri sille itselleenkin. Mielikuva sinänsä on aika huvittava.
Moukkupekka taas tilitti, että perjantaina ja lauantaina lähti se kuuluisa mopedi käsistä. Haavoja nuoltiin sitten sunnuntaina, mutta ei selvinpäin. Sillä oli ollut kahden viikon loma, ja nyt se oli havahtunut sellaseen faktaan, että selviä päiviä oli kertynyt kokonaista kolme kappaletta.
Henkka sen sijaan valehteli uuteen työpaikkaan kurkkukipua(krapula), mutta työnantaja vanhana kettuna tajusi pyytää lääkärin todistuksen. Lääkäri oli sitten haistanut viinan ja sanonut sillai tiukasti, mutta isällisesti, että viimenen kerta kun hyysää heikäläistä. Kotiin se oli saanut "apua alkoholismiin"-lehden.
Mulle ei sattunut sen kummempia, ihan perus pämppäämistähän se viikonloppu oli. Mitä nyt housuuni kusin.
Ehanaa ryhtyä raittiiksi.