Viinalakko (paljon juovien thread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
MUTTA, laittikokiksella mixerinä saa nopeemmin kännit ku peruskolalla, koska sokeri hidastaa alkomahoolin imeytymistä vereen.. et sillei!

Ai? Mää oon aina luullu että sokeri nopeuttaa imeytymistä yhdessä hiilihapon kanssa. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee, 7 päivää täynnä ilman pisaraakaan.

En nyt sentään aio lakkoilemaan alkaa, ensi viikonloppuna otan kyllä mutta aina väliin huikaton vkonloppu teköö hyvää.

Ai? Mää oon aina luullu että sokeri nopeuttaa imeytymistä yhdessä hiilihapon kanssa. :kippis1:

Joo joo, oli oikein lehtiartikkeli jossain, jossa kehotettiin vetämään laittikokisdrinkkejä.. mut se on yksinkertaisesti niin skeidan makusta et kyl mä pysyn ihan siin peruskolas.

Kolaa en kyllä juo kuin Long Island Ice Tean kanssa
030.gif

Niin siis enhän minä ole halunnut olla trendikäs tai juo jotain laittikolaa sen takia että se olisi jotenkin coolia. Vihjasin vain, että on HIEMAN junttimaista tehdä laittikolan juomisesta trendikästä ja kaljan kittaamisesta ihan normaalia.

Ja summarum, parempi se laitticola tai kahvi tai vaikka joku vesi on kuin vetää duunipäivänäkin kaljaa.

Ei sen kaljan juominen tarvi mitään kittaamista olla. Eihän siinä mitään oo jos tykkää sen mausta enemmän ku lightcokesta. Miksi se ei olisi normaalia juoda vaikka yksi pullo kaljaa illalla? (vaikka ykköskaljaa) Mielummin ainakin sitä illalla ku jotain kahvia, jonka jälkeen kaikki ei saa unta.

No eihän tuommoisesta yhden bissen vetämisestä mitään haittaa luulisi olevan jos sen mausta diggaa. Mutta en pidä normaalina sitä, jos ei kykene kuutta päivää olemaan juomatta alkoholia tai että terassin ohi kulkeminen on äärimmäisen hankalaa menemättä bisselle. Mikä siinä on, ettei terassista voi nauttia kahvin kanssa?

No eihän tuommoisesta yhden bissen vetämisestä mitään haittaa luulisi olevan jos sen mausta diggaa. Mutta en pidä normaalina sitä, jos ei kykene kuutta päivää olemaan juomatta alkoholia tai että terassin ohi kulkeminen on äärimmäisen hankalaa menemättä bisselle. Mikä siinä on, ettei terassista voi nauttia kahvin kanssa?

Jos ei juo kahvia niin kuin esim. allekirjoittanut (tai tee on vielä perverssimpi keksintö)? :jahas:

Huppekin kai tarkoittaa tuota samaa, minkä itsekin huomannut, että sitä tulee viikolla tissuteltua "huomaamattaan" bisseä ja sitä täytyy tietoisesti hieman kontroloida.
Piireissä missä itse pyörin tämän on huomannut moni muukin. Pakko tai ei, mutta tapa siitä tulee jostain syystä.

Itse ollut tässä parisen viikkoa selvinpäin, kesällä maistuikin sitten taas suht hyvin. Tosin viikolla en nauttinut kertaakaan - edes kesälomalla. Seuraavan kerran olis tarkoitus ottaa tuossa syyskuun lopulla kun Tallinnan reissu edessä.

En kyllä ymmärrä näitä jotka arkena duuniviikolla kittaa kaljaa, esim. eräälle työkaverille on normaalia useampana päivänä viikollakin vetää mäyräkoira ja sitten aamulla töihin. Itsellä ei tulisi mieleenkään...

Saunakaljojakaan en ole oppinut juomaan. Itsellä tuo juominen on yleensä humalahakuista, mutta joku siideri nyt menee kuumana kesäpäivänä.

En kyllä ymmärrä näitä jotka arkena duuniviikolla kittaa kaljaa, esim. eräälle työkaverille on normaalia useampana päivänä viikollakin vetää mäyräkoira ja sitten aamulla töihin. Itsellä ei tulisi mieleenkään...

Saunakaljojakaan en ole oppinut juomaan. Itsellä tuo juominen on yleensä humalahakuista, mutta joku siideri nyt menee kuumana kesäpäivänä.

Mäyräkoira ja töihin? Humalahakuista vai ei?? Rasti ruutuun -> ON ( ) EI ( )

Saunakalja (1-2plo). Humalahakuista vai ei?? Rasti ruutuun -> ON ( ) EI ( )

Siideri kuumana kesäpäivänä. Humalahakuista vai ei?? Rasti ruutuun -> ON ( ) EI ( )

Niinpä...elämä on valintoja.

Tämä kesä on ollut kohdallani kyllä yllättävänkin kuiva. Kuluneeseen 3 kuukauteen mahtuu 7 päivää jolloin on tullut juotua alkoholia, suurimpana tapahtumana kolme päivää Tuskaa. Kuitenkin tuli oltua yksi kuukausi kesälomallakin, ja melkein muissa merkeissä se meni.

Tosiaan, enemmän tuo kaljan "kittaaminen" on tapa kuin ongelma. Mikäs sen mukavampaa kuin työpäivän päätteeksi istahtaa terassille aurinkoon ja ottaa pari huurteista. Ei todellakaan ole tarkoitus känniä edes lähennellä viikolla tietentahtoen, poislukien esim. firman pippalot ;)

Tämä hieno kesä on edesauttanut tuota oluen uppoamista mutta huomenna lomat ohi ja aamulla taas töihin. :(

Mulla on nyt takana eka viikonloppu miesmuistiin täysin selvänä. Oli sen verran kivaa, että taidan olla yhtä repäisevä ens viikonloppunakin. Toisin sanoen meitsi liittyy joukkoon tummaan.

Nyt kun on jokseenkin kostea kuukausi takana päin, niin mulle ja mun kaverille on ikäänkuin itsestään syntynyt kännykän kautta toimiva aa kerho. Siinä on mun ja Henkan lisäksi Moukkupekka ja Aki R. Me kerromme toisillemme milloin juomme, miksi, ja mitä sattui. Roskalehdistä bongatut julkkisten alkoholitoilailut raportoidaan myös.

Tänään oli äskettäin kokoontuminen, ja paljastui, että Aki R. oksentelee ruispellolla. Mitä se siellä ruispellolla teki, taisi olla mysteeri sille itselleenkin. Mielikuva sinänsä on aika huvittava.

Moukkupekka taas tilitti, että perjantaina ja lauantaina lähti se kuuluisa mopedi käsistä. Haavoja nuoltiin sitten sunnuntaina, mutta ei selvinpäin. Sillä oli ollut kahden viikon loma, ja nyt se oli havahtunut sellaseen faktaan, että selviä päiviä oli kertynyt kokonaista kolme kappaletta.

Henkka sen sijaan valehteli uuteen työpaikkaan kurkkukipua(krapula), mutta työnantaja vanhana kettuna tajusi pyytää lääkärin todistuksen. Lääkäri oli sitten haistanut viinan ja sanonut sillai tiukasti, mutta isällisesti, että viimenen kerta kun hyysää heikäläistä. Kotiin se oli saanut "apua alkoholismiin"-lehden.

Mulle ei sattunut sen kummempia, ihan perus pämppäämistähän se viikonloppu oli. Mitä nyt housuuni kusin.

Ehanaa ryhtyä raittiiksi.:kuola:

Eka viikko oli hankala, toinen on lähtenyt käyntiin hienosti. On hetkiä jolloin ei tule edes ajateltua koko asiaa, tuntuu "luonnolliselta" olla juomatta ilta-kaljaa ;)

Tästä huomaankin etten ole alkkis (eli varsinaista syytä tähän lakkoiluun ei ole, mutta jatkan sitä silti koska en keksi syytä lopettaa) :D

Mun täytyy paljon alkoholia käyttävänä sanoa, että huolestuttavaa on, jos tissuttelu on joka päiväistä. Tuossa hommassa kannattaa olla tosi tarkkana. Meinaan tiedän kyllä tapauksia, joissa homma on lähtenyt todella vauhdikkaasti lapasesta. Siinä kohtaa on sitten turha itkeä, kun meni duunit ja talot.

No mikä minä olen aikuista miestä neuvomaan.

Alku kesästä olin ~kuuden viikon tipattomalla. Ei tehnyt pahaa, mutta kyllä pitää myöntää, että henkireikänä toimi tieto siitä, että sen viskilasin ääreen vielä pääsee :kuola:

edit: tänään mielenkiintoista tv-viihdettä tarjolla: 21:10 A-studion kesävieras @ yle1

"Tukeeko suomalainen alkoholipolitiikka ja koko yhteiskunta rankkaa ryyppäämistä? Kesävieraana työterveyslääkäri Juhani Seppänen. Stereo."

Tässä on nyt puolttoista viikkoa selvin päin oltu ja tiukkaa tekee. Oli hienoa palata töihin levänneenä kylläkin. Illalla tv:n ääressä on pari bisseä nautittu mutta ei sen enempää. Kauhee vitutus siitä että joka vkl on jotain sellaista josta ei voi olla pois. Kaikki kaverit on liikenteessä ja seuraavana vkl on tiedossa hyvät synttäribibbalot. Kai se o pakko. Niin ja ens keskiviikkona 12 kaverin kanssa bulgaariaan...mitä helvettiä siitäkin tulee.

Maistuu tuo huikka itellekin aika hyvin. Tosin viikolla tissuttelen tosi harvoin. Joskus tekee mieli korkata se yksi bisse jääkaapista ja silloin sen yleensä teen, mutta se jää siihen yhteen eikä ole edes jokaviikkoista (arki-iltoina siis).

Mutta viikonloppuisin kyllä maistuu huikka jos jotain kissanristiäisiä vain löytyy. Ja kotonakin on kiva vaikka vinkkupullo tai sikspäkki tissutella kun poistu on pistetty nukkumaan ja on aikaa löhötä sohvalla tai roikkua netissä.

Vois muuten kans joskus kokeilla noita alkottomia kaljoja tai ykköskaljaa ihan tosissaan. Kalja vaan on ihan törkeän hyvää.

Vois muuten kans joskus kokeilla noita alkottomia kaljoja tai ykköskaljaa ihan tosissaan. Kalja vaan on ihan törkeän hyvää.

Erittäin hyviä vaihtoehtoja. Itse nyt lähinnä ykköstä sipasen pullon tai kaksi viikolla saunan päälle. Kyllähän siitä ykkösestä jotain puuttuu, mutta maku on silti :kuola:

Erittäin hyviä vaihtoehtoja. Itse nyt lähinnä ykköstä sipasen pullon tai kaksi viikolla saunan päälle. Kyllähän siitä ykkösestä jotain puuttuu, mutta maku on silti :kuola:

Niinpä, mulle ainakin sauna ilman kaljaa on teeskentelyä. Ja tossa ykkösessä/alkottomassa on sekin iso etu, ettei tartte miettiä promilleja jos käy vaikka appiukolla kylässä saunomassa. EDIT: Jos siis käy kylässä siellä saunomassa ja joutuu ajaan autoa sen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom